Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло или антифриз Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    чисто и просто и самата гарнитура не издържа във времето много,а ако е ментак-смятай

    Коментар


      #32
      това гарнитурата на капака на Пунтовците си им е консуматив купи си гарнитура и силиконче мажеш силиконче и слагаш гарнитурката слагаш и стягаш и до следващото просълзяване :Dаз я сменях на всяка смяна на маслотослагам я чисто нова (по начина описан горе) и след 12-13 хил. км почва да сълзи като сменям маслото на 15 сменям и гарнитурата и така всеки път
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #33
        кола

        Пробвай без силикон чисто ще кара 50000 км виж и болтовете да не са презатягани .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #34
          Какво говориш 12 000 км аз преди 3 месеца я смених и съм минал не повече от 4000км не е някъв ментак взимам я от фирмата в която работех качествена е. Сега ще пробвам без силикон само се надявам да не почне да тече маслото по пътя P.S. Току що слязох да видя нещо под капака и се сетих да проверя болтовете и точно там от където се вижда че омазнява болта мога да го въртя надясно до безкрай. Сега дилемата ми е следната купил съм нова гарнитура но дали да я сменям или просто да сложа нови 4 болта с гайки и да оставя старата гарнитурка гледам че доста добре е слепила със силикона ?
          BMW E46 coupe
          Fiat Punto 1.1 LPG - ex

          Коментар


            #35
            Има вероятност ако смениш болта и го затегнеш да спре да тече, но на дали щом си омазал със силикон. Направо смени гарнитурата, нали си купил нова.
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #36
              мислиш че силикона е проблем ли ? малко ме е шубе без силикон да слагам новата старата майстор я монтира и сложи силикон...
              BMW E46 coupe
              Fiat Punto 1.1 LPG - ex

              Коментар


                #37
                Tempras написа:
                Добре де, нали затова е тази гарнитура - да компенсира несъответствието между главата и капака (кривина)? И какво значи не устисква без силикон? Колкото гарнитури съм сменил, на нито една не съм сложил силикон, а само малко графитна грес, а карат десетки хиляди километри и не тече...
                Вярно е, с графитната грес по-държи от силикона,буквално се споява с гарнитура и метал,свалял съм от москвич едно време на глава на блока,направо няма чистене.
                Fiat palio 1.7td

                Коментар


                  #38
                  гредата ударих вчера тръгнах да сменям гарнитурата подмазах леко с графитна грес сложих новата купих от железария здрави уж болтове и като ги монтирах и започнах да натягам при първото по-силно затягане единия болт се счупи от главата надолу после едвам едвам отдолу съм го отвил с клещи отне ми около 20мин. Сложих си старите превъртащи 2 винта и затегнах колкото можеше и със обезмаслител и четка за зъби изтърках предната част на мотора и измих с водоструйка и сега чакам да потече пак...п.с. Сега докато се занимавах с газовата видях че след като съм почистил с водостуйката освен че гарнитурата е изпускала и водната помпа е протекла. Засега само прокапва но предполагам трябва нова да се купи или има някакво уплътнение ?
                  BMW E46 coupe
                  Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                  Коментар


                    #39
                    Когато се сменя ангренажен ремък, се препоръчва смяната и на водната помпа. Все пак тя се върти от ангренажния ремък и не е никак приятно да блокира точно когато е най-неподходящия момент....

                    Коментар


                      #40
                      лятото сменях ангренажния ремък и ролката сега помпата ли да сменям или има някакви уплътнение от които протича ?
                      BMW E46 coupe
                      Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                      Коментар


                        #41
                        Ако тече по оста на помпата, то бъди сигурен, че и лагера й вътре ще си е заминал. А когато това стане напълно, луфта ще е доста голям и антифриза ще ти изтече, да не говорим за ремъка - какво може да му се случи....ако е отзад теча - към блока - пак трябва сваляне и после там има гарнитура, но не се опитвай да я притягаш! Може да стане по-зле!

                        Коментар


                          #42
                          ще сложа нова помпа тя си е с тази гарнитура предполагам в комплект ?
                          BMW E46 coupe
                          Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                          Коментар


                            #43
                            А при теб от къде тече?

                            Коментар


                              #44
                              Тече от помпата върху задната част на масления филтър
                              BMW E46 coupe
                              Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                              Коментар


                                #45
                                Emo91 написа:
                                Тече от помпата върху задната част на масления филтър
                                значи не тече от самата помпа ами от тръбата която излиза от помпата там има един О-пръстен и с времето се скапва (при мен много често) и протича малко е тегаво за смяна ама мал шанстръбата се държи само на едно винче към блока (малоумна работа)свалянето става мноооого пипкавоза да стигнеш тръбата трябва да свалиш изп. колектори с катализатора(аз само ги откачах от блока и висваха надолу)и достигаш до тръбата която се държи само в дясния си краи с 1 болче в Левия към помпата е само мушната (малоумна работа) и от там просълзява
                                Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                                Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                                Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                                Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                                Коментар

                                Working...
                                X