не е от тръбата на помпата тя скоро е сменяна имах предвид в предната част на масления филтър но не централно отгоре ми по отзад извинявам се за предното обяснение неточнои колега това е пунто 1.1 никакви колектори и тн не се свалят съвсем е оголена тръбата на 1 болтче и се маха за 15 минедит: за по-голямо поясение ето там тече естествено под помпата кръгчето трябва да се пада
съжалявам не догледах че си с Пунто МК1 сорино двигателите са ни почти еднакви значи на черевното кръгче не би трябвало да тече (сълзи) да не се стича от някаде там си е монолитна чугунена отливка заедно с блока покарай водната помпа може да тече от две места 1 тръбата на водната помпа (на снимката 1)2 гарнитурата на водната помпа (при теб силикон) (на снимката 2)ПС: да не се сълзи от тръбата и да се стича по корпуса на помпата
Шофирай разумно, на пътя не си сам. Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Може би от място 2 подлива по помпата и стича по филтъра ? Пипах около пръстена на тръбата съвсем суха е тя протече лятото и със някакъв силикон на виктор-ренц я омазахме и я сложихме отново.
Здравейте колеги!Имам подобен проблем, затова използвам темата на колегата.Понеже и двата радиатора на Бравото са спукани, явно дърпа въздух и периодично се налага обезвъздушаване, защото държи висока температура. Освен вчера, предишното обезвъздушаване беше преди около 2 години. Именно след вчерашното забелязах интересен проблем.За 2 години бях позабравил реда на обезвъздушаването, ето защо този път стана малко по-различно. Бях забравил да завъртя врътката на парното на топло и първо отвих пробката на маркучите за парното, след това тази на радиатора, после не съм я чакал да загрее с работещо парно до включване на вентилатора. Но въпреки това ефект имаше и вече загряваше нормално. Интересния проблем се появи на следващата сутрин. Забелязах малко масло под колата. На пипане не беше мазно, личеше, че е примесено с антифриз. Като се наведох, видях, че е капало от долната лява част на водния радиатор. Погледнах в казанчето - не личеше да има масло в антифриза. Днес направих още едно обезвъздушаване, за да видя какъв антифриз ще изтече - не изглеждаше да е смесен с масло. Обаче от радиатора капе по малко масло+антифриз, най-вече в процес на изстиване на охладителната система. От какво може да е това?
Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
Здравейте колеги!Имам подобен проблем, затова използвам темата на колегата.Понеже и двата радиатора на Бравото са спукани, явно дърпа въздух и периодично се налага обезвъздушаване, защото държи висока температура. Освен вчера, предишното обезвъздушаване беше преди около 2 години. Именно след вчерашното забелязах интересен проблем.За 2 години бях позабравил реда на обезвъздушаването, ето защо този път стана малко по-различно. Бях забравил да завъртя врътката на парното на топло и първо отвих пробката на маркучите за парното, след това тази на радиатора, после не съм я чакал да загрее с работещо парно до включване на вентилатора. Но въпреки това ефект имаше и вече загряваше нормално. Интересния проблем се появи на следващата сутрин. Забелязах малко масло под колата. На пипане не беше мазно, личеше, че е примесено с антифриз. Като се наведох, видях, че е капало от долната лява част на водния радиатор. Погледнах в казанчето - не личеше да има масло в антифриза. Днес направих още едно обезвъздушаване, за да видя какъв антифриз ще изтече - не изглеждаше да е смесен с масло. Обаче от радиатора капе по малко масло+антифриз, най-вече в процес на изстиване на охладителната система. От какво може да е това?
Антифриза е мазен .... Ми дигни щетака на маслото виж имали капки атифриз освен малко ако има лошо.
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар