Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сега пък спирачките на Типо-то....:(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сега пък спирачките на Типо-то....:(

    Проблемата е следната - като я запаля сутрин (на смукач около 2000 оборота някъде) и тръгна в първия момент почти няма ефективни спирачки (с една дума ковеш докрай а ефект няма...нито извлачва нито намалява ефективно).Като поработи повечко време (няма общо с това дали натискам педала или не) си идват идеални спирачки (примерно някъде от Окръжна Болница до към Плиска) и после няма проблеми.Един познат ми подхвърли версията за дупка в сервото (при него бил такъв проблема и се оказало това) като ми го обясни научно така - като седи колата вакуумът постепенно изчезва и после като я запаля докато го възстанови отнема малко време и след това успява да го поддържа по време на карането.Допката в мембрната на неговото серво се оказала съвсем миниатюрна но явно достатъчна.В действителност още откакто я имам колата се получава друг ефект но ги мисля за нормален - при спрял на място автомобил но работещ на празен ход натискам спирачка и тя потъва донякъде а ако го задържа на високи обороти ходът е по-голям.Усещал съм го и в движение примерно при спиране и със скоростите просто се усеща като върна една как веднага умеква педала.Аз се замислих дали може да е от маркучите до сервото и ще ги сменя тях най-напред макар че много се съмнявам.Смятате ли че проблема може да се корени в сервото?Благодаря предварително!
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    #2
    А спирачките обезвъздушени ли са?Да няма някаква утечка по системата?Моите не бяха обезвъздушени и бая си потъваше педала и по-трудно спираше.
    N.Y. State of Mind

    Коментар


      #3
      това с дупката в мембраната според мен са глупости. ако има дупка колкото и малка да е няма да имаш серво, при натискане 2ри път съвсем пък. абе въобще тази теорийка е :D според мен. може би имаш наистина пробив , но той е някъде по маркучите затова нямаш и хубаво серво и особенно са ти ниски оборотите и като загрее се вдигат и вече успява да засмуче. комбинация от 2те неща ти създава проблемите.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Спирачките са обезвъздушени.Сега си равих експерименти които доказват донякъде че имам някакъв проблем със сервото - като изгася колата и прседи час-два на едно място после проблема се проявява доста ясно (както и сутрин) и след известно каране се оправя.Оки де а ако изпуска съвсем по малко не е ли възможно?Аз маркучите направо ще ги сменя съвсем още в понеделник с отварянето на магазините и се надявам да се оправи проблема.Ако ли не какво да правя?Благодаря предварително!
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #5
          пич, забелязал ли си, че като напомпиш педала преди да запалиш колата и точно с 2 помпания свършва сервото. завърти ли се двигателя моментално омеква педала. направи си този експеримент. просто моментално омеква педала дори преди съвсем да е запалил двигателя. ако е варианта, за който ти говориш първо не мога да си обясня колко малка е тази дупка, та хем да изтича час -два хем при палене да му трябват на двг-то 5 или 10 мин. да дръпне вакуума. ти имаш ли идея какъв вакуум създава двг-то? не му трябва да навакса нищо той вакуума не е да си го трупа в един буркан и да свърши.няма такива варианти да наваксва вакуума 5 мин. разбирам да имаш дупчица някъде тогава ще се държи така- 1.сервото няма да работи на 100%, педала ще ти е малко по-твърд и няма да спира толкова ефективно, но все пак ще си работи-това при нормални обороти на двг 2. имаш по-големичка дупка и трябват високи обороти на двг-то за да засмуче, тогава при ниски обороти нямаш хич серво, нестабилен ти е празния ход и като натиснеш спирачка може и да изгасне колата, но форсираш ли и натиснеш спирачка имаш серво 3. имаш сериозне пробив и в никакъв случай не може да се засмуче, колата гасне, няма серво хич нито при ниски нито при високи обороти. други вариации според мен няма. всичко това, което ти обясняваш ме навежда на мисълта за много лек пробив в системата, или напукан маркуч от колектора, или при щуцера дето влиза в сервото или знам ли стегни там със скобички смени маркуча дебелия от колектора ако има нужда, ако имаш газ и то взема оттам вакуум виж си тройника особенно ако е пласмасов. просто като е студена са й по-ниски празните обороти и като имаш пробив не може да засмуче. като загрее се вдигат малко оборотите то и толкова му трябва. утре сутрин като запалиш остави я 10 сек да поработи, форсирай на 2000-2500 оборота и натисни едновременно с това спирачката и ще усетиш че всичко е ок. предполагам
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Ами там е работата че не е нормално поведението на педала.Хода на педала ми се променя с времето и постепенно става и по-голям хода и ефективността на спиране.На Ланча този мой познат го е имал същия проблем и каза че след смяната на сервото се е оправило и аз затова си мисля такъв вариант.Иначе маркучите ще си ги прегледам още днес.Благодаря!
            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

            Коментар


              #7
              Проблемът се задълбочи - като кача още някой в колата не и се спира много много а и става все по-невъзможно блокирането на колелата.Усещам и някаква промяна в работата на двигателя като натисна спирачката и я задържа натисната (стават непостоянни оборотите на празен ход и каточели намаляват малко).Замислям се дали не е някакъв проблем с възвратния клапан на входа на сервото т.е. да не отваря достатъчно или де да знам и аз.......
              Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

              Коментар

              Working...
              X