Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.1 ръмжи силно : )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.1 ръмжи силно : )

    Привет!Ще опиша накратко моя проблем.Трябваше да си сменя водата в радиатора с антифриз и за да не направя някакъв гаф с обезвъздушаването реших да се доверя на специалист и отидох в сервиз. Всичко хубаво - наляха антифриз, "довиждане, живи здрави".Почти веднага след като смених антифриза, колата стана чувствително по-шумна. Особено на 5-та скорост... Винаги при движение с 90-100 е мъркала, а сега бучи яко все едно е на някакви свръх-обороти. При по-ниските скорости не го усещам така силно, но вече човек почва сигурно и да си внушава, като не е сигурен...Карах колата да видят отдолу гърнето, защото се сетих, че по същото време, по което ходих до сервиза чукнах колата на един легнал "полицай". Уж майстора видя някакъв проблем и заварява, но ръмженето си остава.Не знам защо съм си въобразил, че е от смяната на антифриза. Парното също ми се струва, че не духа достатъчно горещо (както беше).Какво ще кажете?
    Punto 1.9 JTD 2003
    Ex Punto 1.1 1994

    #2
    Само да добавя, че без да си слагам грях на душата, направо подозирам тези от сервиза дали нарочно нещо не й направиха на количката, че да изкарат някой лев...
    Punto 1.9 JTD 2003
    Ex Punto 1.1 1994

    Коментар


      #3
      Ако си ударил гърнето и си го разсипъл вътре, ще си ръмжи дори и и да е заварено отвън. За антифриза няма какво да объркат, само можеш да си провериш тръбите на радиатора да не са твърди и нивото на антифриза къде е.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа:
        Ако си ударил гърнето и си го разсипъл вътре, ще си ръмжи дори и и да е заварено отвън. За антифриза няма какво да объркат, само можеш да си провериш тръбите на радиатора да не са твърди и нивото на антифриза къде е.
        А нещо по ремъци, лагери...? Да елиминарам другите неща преди гърнето...
        Punto 1.9 JTD 2003
        Ex Punto 1.1 1994

        Коментар


          #5
          Romeokton написа:
          S_BANKOV написа:
          Ако си ударил гърнето и си го разсипъл вътре, ще си ръмжи дори и и да е заварено отвън. За антифриза няма какво да объркат, само можеш да си провериш тръбите на радиатора да не са твърди и нивото на антифриза къде е.
          А нещо по ремъци, лагери...? Да елиминарам другите неща преди гърнето...
          Е от къде да знаем, казваш че си ударил гърнето, казвамети възможна причина за да ръмжи. Ако нещо друго е правено или маслото е старо може и там да има проблем ама, така няма как да се разбере.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Ами друго нищо не е правено, маслото е сменяно скоро. Ще взема да кача майстора на гърнето в колата да го повозя да чуе дали е от това.
            Punto 1.9 JTD 2003
            Ex Punto 1.1 1994

            Коментар


              #7
              Иди отзад и ритай аспуха наляво-надясна,горе -долу за да провериш след удара дали не опира в купето.п.п Обезвъздуши още един път охл. уредба.
              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

              Коментар


                #8
                Колега,според мен са ти взели катализатора и са ти сложили кухо гърне на негово място... както казваш да изкарат някой лев.Това е само предположение.Но при махане на катализатор колата става малко по-шумна,особено при по-високите обороти.
                Fiat Brava 1.2,16в

                Коментар


                  #9
                  Стига бе на Пунто 1.1 94 година досега ако не е махнат катализатора,направо са му направили услуга на човека.
                  FIAT BRAVO 1.6
                  FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                  LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                  Коментар


                    #10
                    tipo33 написа:
                    Колега,според мен са ти взели катализатора и са ти сложили кухо гърне на негово място... както казваш да изкарат някой лев.Това е само предположение.Но при махане на катализатор колата става малко по-шумна,особено при по-високите обороти.
                    Не, това не е възможен вариант, понеже аз се съмнявам в тези, които ми сменяха антифриза, а не в този при който ходих после да види гърнето.Абе, не знам... Нямам хич време да се занимавам с количката.
                    Punto 1.9 JTD 2003
                    Ex Punto 1.1 1994

                    Коментар


                      #11
                      Romeokton написа:
                      tipo33 написа:
                      Колега,според мен са ти взели катализатора и са ти сложили кухо гърне на негово място... както казваш да изкарат някой лев.Това е само предположение.Но при махане на катализатор колата става малко по-шумна,особено при по-високите обороти.
                      Не, това не е възможен вариант, понеже аз се съмнявам в тези, които ми сменяха антифриза, а не в този при който ходих после да види гърнето.Абе, не знам... Нямам хич време да се занимавам с количката.
                      Най-вероятно не са ти затегнали достатъчно основния болт на двигателя, затова ръмжи. Ама де да знам, моето куче ръмжи по котки!И внимавай, когато ходиш на автомивка - наглеждай ги, да не вземат да ти прецакат нещо по скоростната кутия! Че знае ли човек...
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Аз веднъж ударих картера и ми изгоря 1/2 бубина а уж картера и маслената помпа са били развалениВиж кабелите по колата да не се е извадило нещо
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Re: кола

                          Често прогниват има лека пукнатина връзките там кадето влиза тръбата в малкото или голямото гърне и става Боооооооооооо бооооооооооо любимия ми звук :D но аз си обичам резачката :Д и да махнал сам катализатора и крайното гърне е спортно право тип муфлер исках и резонансото малкото да махна ама майстора неискаше да го свали :Д
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря на всички за мненията. Ще видя какво ще правя и ако оправя проблема ще пиша за решението.
                            Punto 1.9 JTD 2003
                            Ex Punto 1.1 1994

                            Коментар


                              #15
                              На нащо пунто пък гърнето беше заварявано един път шито направо. Това лято един път като го карах аз, го поизрязах един път и изведнъж почна да бръмчи. Смятай колко малко му е трябвало. Толкова е било зле. Направо сложиха друго в сервиза.
                              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                              FIAT Punto sx 75 '94

                              Коментар

                              Working...
                              X