Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замръзващо жило на скоростите - Фиат Пунто МК2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Замръзващо жило на скоростите - Фиат Пунто МК2

    Онзи ден реших да излизам с колата и влизам вътре, бях я оставил на 1ва скорост, натискам съединителя, опитвам се да освободя от скорост а лоста не помръдва. Мъчих го малко без резултат. обадих се на един познат и той ми каза че може да е замръзнало нещо отдолу и да нагрея с нещо - сешоар например. Взех сешоара и нагрях жилата за 5 мин и взе че се размърда и всичко си вървеше вече нормално. После установих че маншоните които са на жилата са скъсани и явно е влязла вода която е замръзнала и блокира жилата. Та въпроса ми е могат ли да се сменят само тези маншони - без жилата и лесно ли става, ако трябва да се ходи на сервиз какви пари ще отидат, въобще каквато информация имате . Автомобила е Пунто МК2 - 2000г. Ето и малко снимки:
    Прикачени файлове

    #2
    кола

    Едва ли да е толкова замръзнало освен да го смениш а съединителя отделя ли маслото в скоростите сменяно ли е
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Едва ли да е толкова замръзнало освен да го смениш а съединителя отделя ли маслото в скоростите сменяно ли е
      Съединителя отделяше нормално. Само скоростния лост не мърдаше но след процедурата с затопляне на жилата се размърда и всичко си беше нормално.Масло не съм сменял. И въобще от къде се сменя? "освен да го смениш " - за жилото или само маншона говориш?

      Коментар


        #4
        Не се занимавай със смени и шикалки. Като препатил, ще ти кажа, че ако с една спринцовка им капваш капчици моторно масло на двете жила, а някой отвътре постоянно да движи лоста - маслото ще влезе навътре и е възможно въобще да забравиш за проблема. Аз го имах в началото на 2009 година и след описаното смазване - повече никога. Прегледай и раздела, напоследък имаше 1-2 теми пак с този проблем, също и в дизеловия раздел има теми. Потърси.

        Коментар


          #5
          кола

          Като гледам жилата и при теб са доста скъпи и ако не мине номера с маслото да ги рециклираш или напълни маншона с грес и го защипи с една свинска опашка
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Ок. Намазах ги с масло като капвах и размърдвах лоста. Налях по 4-5 мл масло на 2те жила. После взех K-Flex изолация и я стегнах отгоре със свински опашки за да не се мокри. Това се получи. А дали ще има ефект ще се разбере скоро :D
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              m.parushev написа:
              Ок. Намазах ги с масло като капвах и размърдвах лоста. Налях по 4-5 мл масло на 2те жила. После взех K-Flex изолация и я стегнах отгоре със свински опашки за да не се мокри. Това се получи. А дали ще има ефект ще се разбере скоро :D
              Хубаво че си взел веднага мерки, но как процедира с мазането, защото аз на моята използвах 5 кубикова спринцовка, и леко с иглата заврях между корпуса /броня на жипо/ ,и жилото, поне две спринцовки вкарах с синтетично масло за скоростната ми кутия.И сега нямам никакви проблеми, разлика в включването нямам, все едно е лято.....
              Fiat palio 1.7td

              Коментар


                #8
                Хубаво че си взел веднага мерки, но как процедира с мазането, защото аз на моята използвах 5 кубикова спринцовка, и леко с иглата заврях между корпуса /броня на жипо/ ,и жилото, поне две спринцовки вкарах с синтетично масло за скоростната ми кутия.И сега нямам никакви проблеми, разлика в включването нямам, все едно е лято.....
                По същия начин но с 10 кубикова спринцовка. Вкарах я максимално в маншона от скъсаната страна и капвах точно до мястото където жилото влиза в бронята. Даже на едното жило я вкарах между бронята и жилото и там наливах.

                Коментар

                Working...
                X