Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дайте съвет за въздушен филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дайте съвет за въздушен филтър

    Днес си харесах един "спортен" филтър.Имаше от тези които са конуси и също правоъгълни.Предпочитам да си купя правоъгълен за да мога да го сложа на мястото на стария,иначе за конуса трябва да махам кутията.Въпроса ми е-какво е предимството на тези филтри и може ли да ми се прецака нещо по електрониката заради него.С две думи заслужава ли си да слагам такъв(струва 30лв) или да сложа обикновен.
    COUPE 1.8 16V
    Volvo XC90 T6

    #2
    филтър

    Пре мен на двигателя като я докарах си беше оригинален но в багажника имаше спортен и още незнаех за какво е това нещо и го изхвърлих - може и да съм сбъркал - щото по колата много работи са сменени още от Италия но да се сложи спортен филтър и да има ефект има и много други работи трябва да се сменят иначе няма ефект особенно като не е оригинален а той е доста повече пари от тези където ги продават тукЕ ако искаш да е шумна става.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Не си заслужава това са ментета дали е 30 лв или по малко не вършат работа срещал сам ги по 12 лв оригинален спортен филтър струва около 70 лв. и има с него спрей за пране на филтъра
      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

      Коментар


        #4
        Не търся някакъв ефект като например вдигане на мощност или нещо подобно.Просто ме интересува ако е по качествен и да не се налага да го сменям често както обикновенния.
        COUPE 1.8 16V
        Volvo XC90 T6

        Коментар


          #5
          По принцип спортният филтър има по-малко въздушно съпротивление и съответно осигурява по-висок приток на въздух към камерите. Също така има по-дълъг живот (около 60 хиляди км.), но е по-скъп и изисква поддръжка (почистване, консумативи и т.н.).От своя страна иска само преработване на въздуховода, след като отстраниш стария с кутията.Сам си преценяваш дали си способен на това.

          Коментар


            #6
            K/N

            При мен си е К/Н в оригиналната кутия.Пише че има доживотна гаранция или един милион километра.Почистването става на 50-60 хиляди километра и вдига от 3 до 5 конски сили.Мисля че това е по добрия вариант понеже тези външните са много шумни.Цената му е 130 лв плюс 30 лв. спреьове за почистване. Успех

            Коментар


              #7
              Re: Дайте съвет за въздушен филтър

              NPD написа:
              Днес си харесах един "спортен" филтър.Имаше от тези които са конуси и също правоъгълни.Предпочитам да си купя правоъгълен за да мога да го сложа на мястото на стария,иначе за конуса трябва да махам кутията.Въпроса ми е-какво е предимството на тези филтри и може ли да ми се прецака нещо по електрониката заради него.С две думи заслужава ли си да слагам такъв(струва 30лв) или да сложа обикновен.
              колега на колата нищо няма да и стане от отворен филтър! повечето предимства ги споменаха, но за мен главните са 1-во.. купиш ли веднъж, той си изкарва живота на колата и 2-ро звукът става доста по нервен! момента с прането е леко изнервящ, но ако не ти се занимава има доста места където с/у 5-10-15лв. ще ти го изчистят и омаслят! от друга страна коньове няма да качиш 100%, но ще имаш по-добъра чуствителност на педала на газта.и най важното филтъра е хубаво да се почиства на десетина хиляди километра, въпреки препоръките на производителя!
              "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

              Коментар


                #8
                K/N

                Toko,не съм съгласен с тия 10000 понеже като прочетох листовката на К/Н там беше обяснено,че след около10000 се натрупват частици по филтъра които играят роля на вторичен филтър и от там идваголемия коефицент на полезно действие,т.е по-голям пробег.А относно к.с е нормално да има някаква разлика понеже има по-голям приток на въздух.

                Коментар


                  #9
                  Re: K/N

                  panesoft написа:
                  Toko,не съм съгласен с тия 10000 понеже като прочетох листовката на К/Н там беше обяснено,че след около10000 се натрупват частици по филтъра които играят роля на вторичен филтър и от там идваголемия коефицент на полезно действие,т.е по-голям пробег.А относно к.с е нормално да има някаква разлика понеже има по-голям приток на въздух.
                  уф не ми се спори.. всеки си го чисти когато прецени.. може и въобще дане го чистиш! и това е пробвано с успех :D мисълта ми е следната : едно е да го използваш филтъра в страна където тротоарите не се виждат от мърсотия и кир, друго е там където няма паднало листенце на улицата! сигурно си прав, още повече кин са го написали, но тук нещата са малко по-така :D повечето ми приятели го правят това движение на макс. 10-15 х. км. моя го чистих преди месец, два /не повече от 3-4х.км./ и може да заповядаш, за да видиш на какво прилича :D
                  "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                  Коментар

                  Working...
                  X