Здравейте колегиПонеже търсих из форума някой дали е снимал или разяснявал как е свалял плафона в купето на типо и не намерих нищо (може би от недоглеждане) искам да Ви помоля за съдействие как става цялото мероприятие.Целта е да сменя крушката и да освежа копчетата.Другото ми въпросче е свързано с 3-те врътките за парното и положенията към тях. Там имам изгорели крушки и искам да ги сменя, но нямам ясна идея от къде почва разглобяването.Благодаря предварително и се надявам темата ми да е в подходящия раздел
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Плафон в купе на типо
Collapse
X
-
По второто питане може да има малко разминавания ама това съм го правил преди около 3-4 години. Погледни под врътките там където пластмасата се скосява надолу. Има 2 малки винтчета с плоски глави - черни.След като си ги махнал е необходимо да извадиш и самите врътки. Става само с дърпане!Доколкото помня там трябва да се открие една акрилна пластмаса на която са лампичките. А те са същите като в таблото.Успех!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Колегата го е обяснил много добре,но след като свалиш врътките(може да си хванеш с клещи през парцалче примерно,че много яко дърпане искат първия път), под тях има още две или три винтчета,след което излиза напред тази пластмаса,за която говори колегата.Кръшките са 1,2вата за табло,както е казал колегата,като нямат специален цокъл и свършват по начин подобен на крушките за габарити.Плафона няма нужда да го сваляш,за да смениш крушките,само прозрачната пластмаса напъни откъм кисата страна е тънка плоска отвертка или нещо подобно и дръпни надолу докато напъваш.Тя самата е на две щипки откъм късите си страни и като я свалиш имаш пряк достъп до двете крушки.УспехFiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар