Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питанка за датчик на КВ и ТАП
Collapse
X
-
Най добре е с осцилоскоп да хванеш импулсите,които са ти дадени по диаграмите за да разбереш коя точно е схемата на свързване и обработване при теб.Ако има 100% гаранция,че единият кабел в ЕКУ-то ти(този към който ще вържеш зеленият на ТАП) галванично е свързано към маса то тогава става и с обикновен мултицет.Но сигурно го прекарват през някое входно стъпало.Ако имаш стрелкови уред също може лесно да го хванеш.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
при мен е вързан по първата схема. ...Между другото Емо, минал съм вече 5000 км. след почистването на датчика и все още нямам проблеми. Пиша го щото каза че скоро пак ще питам П.П. Имам и осцилоскоп и стрелкови уред . Ако идваш насам може да свършим нещо полезно.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Абсолютно ДА ! Пробвах без него и не мога да вдигна 100. С него съм на 85-90% от мощоста на бензин. С обикновена метанова съм. Не е инжекцион. Абе направо си е мъка без него. Просто си направих проба да видя и аз като тебе дали има смисъл...Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар