Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с преместване на лоста от P

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с преместване на лоста от P

    Помагайте колеги голям проблем стана. Един дърт ситроен ХМ паркирах на един голям наклон и сега лоста по никакъв начин не иска да излезе от Р и немога да мръдна колата.Имам усещане че от наклона и се заклини.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Re: Проблем с преместване на лоста от P

    infineon написа:
    Помагайте колеги голям проблем стана. Един дърт ситроен ХМ паркирах на един голям наклон и сега лоста по никакъв начин не иска да излезе от Р и немога да мръдна колата.Имам усещане че от наклона и се заклини.
    ми запалия бре едвали ще тръгне па като се раздвижи маслото може и да освободи.
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      що не пробвате малко да го дръпнете нагоре по баира и тогава да се опиташ да измъкнеш лоста
      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

      Коментар


        #4
        Hristian_Aleksiev написа:
        що не пробвате малко да го дръпнете нагоре по баира и тогава да се опиташ да измъкнеш лоста
        И според мен това е възможно решение. Аз съм с автоматик и когато спра на наклон само с лоста на P, после влиза малко по-трудно и се чува шум. Затова при автоматиците е хубаво винаги да се дърпа ръчната при спиране. Така натоварването при паркиране под наклон не се поема от кутията и се избягват гореописаните ситуации.
        преди - TIPO
        сега - VOLVO XC60

        Коментар


          #5
          Изкарах го.Колеги никога, ама никога не спирайте на голям наклон само с автоматик поставен на Р.Колата " увисва" на блокажа на кутията и без да и олекне като някой я дръпне лекичко няма вадене.Чудя се защо никъде не го пише това в колата....
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Нямам кола-автоматик и не знам, но тези коли нямат ли ръчни спирачки? Аз си знам от инструктора, че първото нещо, което се прави, като изгасиш двигателя, е да вдигнеш ръчната. Едва след това се пуска съединителят. Демек - цялото усилие да е на спирачките, а не на скоростите. Дреме ти, вече си имаш обица на ухото от такава случка.

            Коментар


              #7
              На инструктора ти, при -15гр (примерно) му прати много поздрави
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                На инструктора ти, при -15гр (примерно) му прати много поздрави
                Пхахах Даааааа РЪЧНАТА ЗАМРЪЗВА !
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Всеки ден паркирам и дърпам ръчната. Не помня някога да е замръзвала. Замръзвали са ми скоростите при -1, но ръчната - никога.

                  Коментар


                    #10
                    infineon написа:
                    Изкарах го.Колеги никога, ама никога не спирайте на голям наклон само с автоматик поставен на Р.Колата " увисва" на блокажа на кутията и без да и олекне като някой я дръпне лекичко няма вадене.Чудя се защо никъде не го пише това в колата....
                    Ми колега то е същото и на ръчната кутия спри на голям баир, остави я на първа без ръчна спирачка и после се опитай да изкараш лоста... няма как да стане
                    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                    Коментар


                      #11
                      Hristian_Aleksiev написа:
                      infineon написа:
                      Изкарах го.Колеги никога, ама никога не спирайте на голям наклон само с автоматик поставен на Р.Колата " увисва" на блокажа на кутията и без да и олекне като някой я дръпне лекичко няма вадене.Чудя се защо никъде не го пише това в колата....
                      Ми колега то е същото и на ръчната кутия спри на голям баир, остави я на първа без ръчна спирачка и после се опитай да изкараш лоста... няма как да стане
                      На ръчната излиза като натиснеш съединителя да освободиш усилието, дори в краен случа може да запалиш да мръдне.А на автоматика даже и като го запалих на Р не прехвърля усилие към колелата.А "ръчната" на тоя ситроен беше на предните колела и е с педал и естествено неработеше.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #12
                        решението на този проблем при ръчна кутия не е въпрос на тази тема. както каза и ти просто има доста решения. не знам как е измислен ситроена но си мисля че при по-новите модели това е избегнато (просто се надявам да е така, нямам наблюдения) иначе е тъпо да не може да мръднеш . а относно ръчните скорости ,на голям наклон когато колата е спряна само от скоростната да натиснеш първо спирачката и после съединителя, звука от освобождаването изобщо не е никак приятен
                        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                        Коментар


                          #13
                          Странно съвпадение, точно вчера четох в друг форум мнения от човек който е карал няколко ХМ-и. Ето диалога:
                          1 написа:
                          А за автоматиците също е задължителна ръчната. Дълго време карах автоматик, и от там си имам навик, при спиране дърпам ръчната автоматично.
                          2 написа:
                          Хъх, това пък защо? Паркинг позиция на лоста и нямаш нужда от ръчна.
                          1 написа:
                          Спри на наклон без ръчна и на паркинг позиция. После ще има да вадиш лоста от P със чук и ритници...Във всяка инструкция за експлоатация на автоматик пише - ПЪРВО се дърпа ръчната и тогава се слага лоста в положение паркинг.
                          Добре че сте я отблокирали.
                          00' Bravo 105 JTD

                          Коментар


                            #14
                            в зависимост от модела има коли на които им замръзват ръчните,а на други пък не.всеки сам избира според колата.иначе и на по-новите е така,поне до 2002г.карал съм еспейс и по същия начин запъна на баир.така ме беше ядосал този кенеф че не се сдържах и дръпнах лоста мн. силно и взе че се отблокира.последното е глупост но човек в яда си е способен на всичко

                            Коментар

                            Working...
                            X