Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пробит въздуховод - евнтуални проблеми?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пробит въздуховод - евнтуални проблеми?

    Здравейте Колеги,Забелязах че въздуховодът от снимката се е прокъсал (снимката е примерна не е от моята кола) на мястото на което съм отбелязал. Сега е доста студено и всичко се е вкостило и не ми се иска да го сменям в момента. Въпроса ми е как би се отразило това на работата на колата? Лично аз не забелязвам някаква разлика в работата на двигателя или в динамиката.
    Прикачени файлове

    #2
    Бърка си смесите.Смуче въздух след дебитомера и подава грешни данни на компютъра.Моят беше се цепнал там и не вървеше както трябва при ускорение.При рязко ускорение придърпваше,нямаше мощност.След смяната все едно карам друга кола.
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    Коментар


      #3
      Ще гледам да го сменя тогава по бързичко. Тея дни само да не вали...

      Коментар


        #4
        Ще видиш зор с намирането на нов или втора употреба.Явно им в масова болест на 1.8 моторите.По магазините или ги няма или цената е неприемлива.
        FIAT FORUM BULGARIA
        Ракията е над политиката

        Видео от Италфест 2011

        Коментар


          #5
          Засмуква непречистен въздух и живота на двг може да е скъсен.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Побългариго. Сложи нещо като планка и намажи обилно със силикон.
            Fiat Bravo 1.9 TD100

            Коментар


              #7
              Да използвам темата търся такъв да купя ! някои ако продава на лично моля ))
              Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
              Ex.Bravo 1997 1.8 GT

              Коментар


                #8
                Звъннах тук-там - не се произвеждал вече, както казаха и колегите по нагоре. Имам една хубава самовулканизираща се от топлина гумена лента. Ще го сваля, почистя и ще го увия целия и те така

                Коментар


                  #9
                  Разбира се. Там нямаш бензин или горещ антифриз да го мислиш толкова. Най-много малко картерни изпарения. Лепиш без да го мислиш много. Даже хубав изолирбенд или няква друга здрава лента ще свърши работа, увиваш обилно и безотговорно.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    прави се с бинт + силикон , лепенката или лентата ще се разлепи от температурата. Но по добрата идея е да се огледаш в раздел продава, може и да ти излезе късмета. В александър ауто мисля че още им се намират наколко броя, но ценате е към 80лв.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Това е един от най-масовите проблеми при този и подобни него му двигатели. В момента карам с трети, имам един ремонтиран и един за ремонт. Така с три маркуча винаги имаш един работещ, един който да го замести и друг за заигравка . Аз лично ги лепя също и ги обличам в бинт, но мястото е доста "криво", вибрации, топлина, изпарения и т.н., и доста трудно изкарват повече от година, преди да се сцепят. Общо взето един вид обслужване, което става и "по-народно му" .

                      Коментар

                      Working...
                      X