Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли смисъл ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли смисъл ?

    Карах колата на ШОК тестер за амортисьорите и от там ми казаха че са добре. Смисъл, не са за смяна. Като погледнах и на графиката чертите все се движат около средата на линята. Та въпроса ми е (понеже един колега като слушаше как тропа отпред и му казаш че съм сменявал накрайници и т.н. и каза че може да е от тампоните на амортисьорите, а ми го казват и още няколко души вече) има ли смисъл да се сменят само тампоните при положение че амортисьорите са стари? Или да изчакам да се избушат ептем и като сменям амортисьори да сменям и тампони накуп?

    #2
    Re: Има ли смисъл ?

    The_Wicker_Man написа:
    Карах колата на ШОК тестер за амортисьорите и от там ми казаха че са добре. Смисъл, не са за смяна. Като погледнах и на графиката чертите все се движат около средата на линята. Та въпроса ми е (понеже един колега като слушаше как тропа отпред и му казаш че съм сменявал накрайници и т.н. и каза че може да е от тампоните на амортисьорите, а ми го казват и още няколко души вече) има ли смисъл да се сменят само тампоните при положение че амортисьорите са стари? Или да изчакам да се избушат ептем и като сменям амортисьори да сменям и тампони накуп?
    Аз за други тампони освен на Макферсона не се сещам там. Те струват между 54-80 лв/бр. Говоря за моята Брава от подписа. Предполагам,че ще ти вземат и около 10 лева/бр. за труд. Ако имаш пари да си смениш амортисьорите ги сменяй. Иначе си смени тампоните, защото ако лагерчето не е добре, може да затруднява завиването и оттам и хидравличната помпата да се мъчи.

    Коментар


      #3
      Mitko написа:
      Тампона и лагера са отделни компоненти. Не е лошо при разпадане да се види и лагера.
      Мите, при Бравата тампона и лагера са заедно и не може да се смени само лагера или само тампона.

      Коментар


        #4
        Аз говоря за номер 5. Този чарк подобен на елипса има лагер - за него говоря. Не споря може да има и друг тампон, но аз като сменях амортисьорите си обикалях да търся тампон (номер 5 на схемата), защото лагера трудно се въртеше. И си викам ми няма проблеми ще си сменя лагера, но няма как, той е капсолован и се сменя цялата джаджа.

        Коментар


          #5
          Мойта кола е Пунто. Казаха че струват около 30 - 35 лв бройката. Значи да ги сменям.

          Коментар


            #6
            Колегата Mitko е абсолютно прав. Амортесьора си е едно, лагера на Макферсона е съвсем друго (№5 в схемата). Хубаво е да се сменят едновременно, но не е задължително. Отделен е въпроса, че според мен може да се остави лагера да си тропа, докато дойде време и за амортесьорите. Нищо фатално не може да се случи, доколкото знам. Що се отнася до това, дали се сменя цялата джажа - не може само лагер, сменя се и това което му е един вид гнездо - целия детайл, номериран с петица. И за типото е около 30-35.
            Shit happens, sometimes...
            Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
            Marea 1.8 HLX - червена като аватара

            Коментар


              #7
              ivjordan написа:
              Колегата Mitko е абсолютно прав. Амортесьора си е едно, лагера на Макферсона е съвсем друго (№5 в схемата). Хубаво е да се сменят едновременно, но не е задължително. Отделен е въпроса, че според мен може да се остави лагера да си тропа, докато дойде време и за амортесьорите. Нищо фатално не може да се случи, доколкото знам. Що се отнася до това, дали се сменя цялата джажа - не може само лагер, сменя се и това което му е един вид гнездо - целия детайл, номериран с петица. И за типото е около 30-35.
              Заради този лагер на елемент номер 5, като завивах се чуваше едно причаткване. Освен това хидравличната помпа виеше доста. Като ги смених нямаше проблем и според мен не бива да се пести от точно от него.

              Коментар


                #8
                Освен това хидравличната помпа виеше доста. Като ги смених нямаше проблем и според мен не бива да се пести от точно от него.
                Ми, то и моята хидравлика вие. Ако е товва првоблема, веднага ги сменям. Даже и амортесьорите ше сменя, макар че са само на 25 хил. км., но не мисля, че това има отношение към хидравликата.
                Shit happens, sometimes...
                Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                Коментар


                  #9
                  Re: Има ли смисъл ?

                  The_Wicker_Man написа:
                  Карах колата на ШОК тестер за амортисьорите и от там ми казаха че са добре. Смисъл, не са за смяна. Като погледнах и на графиката чертите все се движат около средата на линята. Та въпроса ми е (понеже един колега като слушаше как тропа отпред и му казаш че съм сменявал накрайници и т.н. и каза че може да е от тампоните на амортисьорите, а ми го казват и още няколко души вече) има ли смисъл да се сменят само тампоните при положение че амортисьорите са стари? Или да изчакам да се избушат ептем и като сменям амортисьори да сменям и тампони накуп?
                  може да е от много неща не само тампоните на амортесьорите не сменяй неща напразно без да си убеден 100% от къде е проблема, закарай колата на майстор да я погледне и ако той ти каже че са тампони на амортесьора сменя ги и и ти дава гаранция че тропането ще изчезне ако не изчезне да си ги сваля и няма да му ги плащаш ПС нали затова им викат майстори да диагностицират точно от къде е проблема, а не да сменят наред докато се "улучи" къде е повредата
                  TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                  UNO 1.0 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    The_Wicker_Man написа:
                    Мойта кола е Пунто. Казаха че струват около 30 - 35 лв бройката. Значи да ги сменям.
                    На Пунто горната опора на Макферсона/амортисьора е едно цяло-лагера+тампона.../разговорно му казват гумен лагер ???
                    Ex. Grande Punto Driver

                    Коментар

                    Working...
                    X