Карах колата на ШОК тестер за амортисьорите и от там ми казаха че са добре. Смисъл, не са за смяна. Като погледнах и на графиката чертите все се движат около средата на линята. Та въпроса ми е (понеже един колега като слушаше как тропа отпред и му казаш че съм сменявал накрайници и т.н. и каза че може да е от тампоните на амортисьорите, а ми го казват и още няколко души вече) има ли смисъл да се сменят само тампоните при положение че амортисьорите са стари? Или да изчакам да се избушат ептем и като сменям амортисьори да сменям и тампони накуп?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли смисъл ?
Collapse
X
-
Re: Има ли смисъл ?
The_Wicker_Man написа:Карах колата на ШОК тестер за амортисьорите и от там ми казаха че са добре. Смисъл, не са за смяна. Като погледнах и на графиката чертите все се движат около средата на линята. Та въпроса ми е (понеже един колега като слушаше как тропа отпред и му казаш че съм сменявал накрайници и т.н. и каза че може да е от тампоните на амортисьорите, а ми го казват и още няколко души вече) има ли смисъл да се сменят само тампоните при положение че амортисьорите са стари? Или да изчакам да се избушат ептем и като сменям амортисьори да сменям и тампони накуп?
-
Аз говоря за номер 5. Този чарк подобен на елипса има лагер - за него говоря. Не споря може да има и друг тампон, но аз като сменях амортисьорите си обикалях да търся тампон (номер 5 на схемата), защото лагера трудно се въртеше. И си викам ми няма проблеми ще си сменя лагера, но няма как, той е капсолован и се сменя цялата джаджа.
Коментар
-
Колегата Mitko е абсолютно прав. Амортесьора си е едно, лагера на Макферсона е съвсем друго (№5 в схемата). Хубаво е да се сменят едновременно, но не е задължително. Отделен е въпроса, че според мен може да се остави лагера да си тропа, докато дойде време и за амортесьорите. Нищо фатално не може да се случи, доколкото знам. Що се отнася до това, дали се сменя цялата джажа - не може само лагер, сменя се и това което му е един вид гнездо - целия детайл, номериран с петица. И за типото е около 30-35.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
ivjordan написа:Колегата Mitko е абсолютно прав. Амортесьора си е едно, лагера на Макферсона е съвсем друго (№5 в схемата). Хубаво е да се сменят едновременно, но не е задължително. Отделен е въпроса, че според мен може да се остави лагера да си тропа, докато дойде време и за амортесьорите. Нищо фатално не може да се случи, доколкото знам. Що се отнася до това, дали се сменя цялата джажа - не може само лагер, сменя се и това което му е един вид гнездо - целия детайл, номериран с петица. И за типото е около 30-35.
Коментар
-
Освен това хидравличната помпа виеше доста. Като ги смених нямаше проблем и според мен не бива да се пести от точно от него.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
Re: Има ли смисъл ?
The_Wicker_Man написа:Карах колата на ШОК тестер за амортисьорите и от там ми казаха че са добре. Смисъл, не са за смяна. Като погледнах и на графиката чертите все се движат около средата на линята. Та въпроса ми е (понеже един колега като слушаше как тропа отпред и му казаш че съм сменявал накрайници и т.н. и каза че може да е от тампоните на амортисьорите, а ми го казват и още няколко души вече) има ли смисъл да се сменят само тампоните при положение че амортисьорите са стари? Или да изчакам да се избушат ептем и като сменям амортисьори да сменям и тампони накуп?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар