Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 55 1.1 '94 студена пропадат обороти на газ/бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto 55 1.1 '94 студена пропадат обороти на газ/бензин

    Здравейте, нов съм във форума и от почти година имам Punto 1.1 бензин на газ. До преди два месеца беше всичко нормално. Първо почна да гори много и на бензин и на газ.После почна да прекъсва. Смених свещи,кабели, топлинния датчик. Ходих на газ анализатор и на Елком. При газаджиите всичко бе ок/ така казаха те/. На Елкома ми изтриха стари грешки и казаха че всичко си е наред. Откакто стана студено сутринта пали лесно и на бензин и на газ но не държи обороти първите няколко минути и лампата с вид на впръскваща дюза светва и работата на двигателя пропада. Като загрее да отлепи чартичката на таблото и реша да потегля лампата почва да пресветква и да забива муцуната. Трябва да загрее добре и тогава няма проблем. Пробвах откачих датчика на коляновия вал веднага гасне. Докато работи на празен ход като почне да пропада работата на двигателя нещо прецъква ритмично със светкането на лампата. Ако може няколко съвета защото вече съм в чудо. Мерси предварително за оказаното внимание

    #2
    Колега откачи акумулатора за 2-часа...ако не стане нищо ходи на читава диагностика !
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Re: Punto 55 1.1 ’94 студена пропадат обороти на газ/бензин

      Проблема ти е с празния ход , и предполагам навява за почистване на стъпковото моторче или подмяната му , щом нети даржи обороти докато загрее ... (ако не ти се дават пари си опни жилото малко, има опция за натягане и ще ти даржи обороти, има 2 гайки на смаото жило под филтарната кутия)
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Пробвах с откачването на акумулатора и това със жилото съм го пробвал но не е там проблема, проблема идва при тръгване и работата на двигателя пропада сеи но нещо ми спира горивото без значение дали съм на газ или бензин.

        Коментар


          #5
          popochoco написа:
          Пробвах с откачването на акумулатора и това със жилото съм го пробвал но не е там проблема, проблема идва при тръгване и работата на двигателя пропада сеи но нещо ми спира горивото без значение дали съм на газ или бензин.
          На газ няма какво да ти спре горивото колега вероятно и на бензин , ми незнам предполагам може да имаш проблем с бобините ... и подаването на искрата. На газ специално няма какво да ти спира горивото , ако да речем компати изперква на бенз и примерно дане праща пулсации към инжектора ... Проблема ти не е с горивото а с подавнето на искрата , пробвай с други бобини , ако има някой да ти ослужи. Съмняваме и за хлабава букса или клеасала на бялото реле което комаднва горивната помпа и подаването на импулса за искра при двигателя ,почисти и нея (като я почиситиш изключи акомулатора преди това)
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            Мерси за съветите тази седмица ще пробвам и ще пиша резултата. Само ако може да ме ориентираш къде се намира това бяло реле за да го открия

            Коментар


              #7
              popochoco написа:
              Мерси за съветите тази седмица ще пробвам и ще пиша резултата. Само ако може да ме ориентираш къде се намира това бяло реле за да го открия
              Според мене проблема ти е в бобините щом се спъва колата ,сигорно ли е че работи на 4 цилиндара ? Викаш колата гасне и дюзата светва , като се замисля краче 7 на това бяло реле ако губи маса и може да става това. Почисти си клемата на релето , намира се от дясно под една пластамаса зад пласмасата на филтарнaта кутия . http://kupuvai.bg/data/notices/cars/203.jpg е под тая пласмаса с бялото от дясно дето е фаната за купето , зад филтара там е релето и 2 бушона почисти си буксата на релето , почисти и буксата на ЕЦУто с контктен спреи , като го правиш откачи акомулатора преди да свалиш буксите , изчакай да исахне спрея докато закачиш обратно. Предполагам се губи връзката междо компа от пин 23 до краче 7 на на бялото реле и затова ти гасне колата почисти буксите , ако не се опрай подаваш маса от корпуса към краче 7 на релето и ще е тукат Но тва в краен случай ако не се опрай
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                и почисти и стъпковото моторче

                Коментар


                  #9
                  Смени си ламбда сондата.
                  Трудно се живее в страна където е модерно да си прост ..

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Е на газ сондата не играе Откачи буксата за проба на стъпковото моторче и после на TPS-потенциометърпосле виж да не смуче от някъде въздух виж и МАP сензора
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      fiatara написа:
                      Смени си ламбда сондата.
                      Стиа с та ЛАМНДА СОНДА АМАН ... колата няма да му гасне като се опита да тръгне , по вероятно е наистина да има пробллем със стъпковия мотор или потенциометра до него за електронната газ или темпертурния датчик и при неправилно смесване на горивната смес , въздух + гориво , колата та гасне ... вероятно и патка
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        От стъпковия мотор не светва лампата на инжекциона, той не записва грешка. Проблема не е и от ламбда сондата, дори и да е повредена, тя докато е студена не влияе на работата на двигателя.Лошото е, че като си ходил на диагностика са ти изтрили грешките, ама не са ти казали какви са. Евентуално отново да отидеш да ги изтрият, понеже като си разкачил датчика на коляновия вал сигурно се е записала грешка. След това докато е студена колата и прави проблема да направят диагностика и да видят какви грешки ще се запишат.
                        Fiat - Stilo 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Re: кола

                          kluchar написа:
                          Е на газ сондата не играе Откачи буксата за проба на стъпковото моторче и после на TPS-потенциометърпосле виж да не смуче от някъде въздух виж и МАP сензора
                          Тя ламбда сондата и без това неможе да играе. :D И как реши,че газовата не е свързана с ламбдата?Да не би ти да си я монтирвал?
                          Трудно се живее в страна където е модерно да си прост ..

                          Коментар


                            #14
                            Fiat_Punto11 написа:
                            fiatara написа:
                            Смени си ламбда сондата.
                            Стиа с та ЛАМНДА СОНДА АМАН ... колата няма да му гасне като се опита да тръгне , по вероятно е наистина да има пробллем със стъпковия мотор или потенциометра до него за електронната газ или темпертурния датчик и при неправилно смесване на горивната смес , въздух + гориво , колата та гасне ... вероятно и патка
                            Ей,признавам те. Голям си разбирач. Първо, мненията може да се редактират. Не да се пускат две, едно след друго.Второ, малко уважение към колегите. Нищо че може да не са прави.Модераторски екип на fiat-bg.orgИзвинявам се,не се сетих за това,че мога да редактирам.Подразних се от селският начин на изразяване на колегата,а и писането с главни букви се тълкува като повишаване на тона или викане.А и за капак и това АМАН,все пак е БГ форум.
                            Трудно се живее в страна където е модерно да си прост ..

                            Коментар


                              #15
                              При работа на газ каква ламбда сонда ? Карам същата каруца ... Колата е МОНО ИНЖЕКЦИЯ SPI (SINGLE POINT INJECTION) 1.1 при работа на газ подава някви грешни данни но така или иначе те са за подаването на импулси и отваряне на единичния инжектор над дросела ... Но при работа на газ веригата на инжектора е прекъсната и той не се отваря а си стой затворен. Подаване на газ става спрямо вакумния испарител ... и е наестроенео едно кам гиотере криво ляво някво горене там и не е с променлива велична спрямо входящия въздух и температурата му , както при бензина. Колкото повече въздух , толкова и газ повече газ ... И зада гасне колата на колегата си го обеснявам ,че можеби губи маса на краче 7 на релето което управялва подаването на импусла към бобините за искра в същото време това тъпо реле управлява и бензиновата помпа и колата гасне . Но колега споменава че при загрят мотор няма пороблем, което ме навява за темпетурен датчик , също и че не му даржи обороти , вероятно може да има и проблем със стъпковия мотор или електронната газ TPS-a ... С прецакана сонда , дава по голям разход и е колата е много тромава ама да не пали и да тресе и оборотите да игрят ....
                              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                              Коментар

                              Working...
                              X