След бърз оглед на колата в сервиза, първите съмненияса за лошо гориво, за много лошо гориво.....Утре вечер се надявам да е готова, защотопрофилактично ще и чистят дросела с някакъвспециален спрей,който продухвал всичко след него.Профилактично и дюзите ще ги почистят с ултразвук.Надявам се да няма изненади.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 2000г 1,2 16v пали трудно, когато е студена
Collapse
X
-
Ако е от лошо гориво тиваш и наливаш 20 литра от тия 100 октановите и нямаш проблем. Те имат някакви добавки вътре и за почистване. Бих ти препоръчал Ш*л ама да не стане реклама Това при положение, че имаш 20 в резервоара. Ако имаш 10 наливаш 10 и така.Имаше и някакъв номер с наливане на спирт за да разреди вода ако има в резервоара но не го помня. на 10 литра бензин 100 грама спирт за горене или от сорта но нека някой каже точно за да не подведа.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ами не знам, скоро ще се разбере.Имаше съмнения,че клапата на дросела еблокирала или пък,че моторчето и е изгоряло,но тя си работи. Само дето е адски осрано около нея.Свещите бяха доста зацапани и като ги изчистихаколата запали от раз без да работи неравномерно и т.н.Преди това на диагностиката нищо не излезе.....Та така, надявам се утре да я взема почистена и работеща.
Коментар
-
Мдам, най-вероятно ще се окаже гарнитура.Дори краткото време при запалването на колата е достатъчно,за да се качи налягането в охладителната система дотолкова, че като се отворикапачката на разширителния съд, нивото да се е качило толкова високо, чеда потече оттам....За 3 години тоя курник 3 пъти прецаква гарнитурата, само дето първите 2 пътисмесваше масло и антифриз, а сега е малко по-различно...
Коментар
-
Компресията премерихте ли? До колкото знам при подобни съмнения за гарнитура това е първото което се проверява.Ако не го прави и на студено това с преливането не съм сигурен, че е от гарнитурата. на студено разбирай да не е работила доста време колата. Примерно сутрин като тръгваш за работа. И при мен много играе нивото и губи доста течност незнайно от къде но на студено не помръдва. Отворена, затворена няма значение.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Точно на студено го забелязах, че става. Още преди да я закарам в сервиз, когато опитвах да я запаля и въртяхдокато не падна акумулатора, отворих предния капак, за да включа акумулатора за зареждане и забелязах,че антифриза се е качил до капачката, ама не му обърнах голямо внимание, защото не го губеше, пък иохладителната система на тази кола винаги ми е била с по-странно поведение от на останалите, които съм имал.Компресията трябва вчера да са я мерили, ама днес ще разбера със сигурност какво се случва,въпреки чеза мен вече е сигурно,че няма какво друго да е освен гарнитура...Въпреки че е много приятна за градско каране и е евтина за екстрите, които предлага, колицата е достакекава в сравнение с останалите.... То не бяха ел.усилватели,гарнитури, алтернатори...сега и някакъвмодул,който отчита на коя скорост си поставил скоростния лост на автоматика се ебава, ама поне може да се кара и с прецакан - примерно сложил си на D, а на таблото пише, че си на P.....много ме вбесява и все преди празници...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар