Здравейте, от около седмица колата започна да пали доста трудно при първопалене за деня.Преди това палеше бързо, но в началото работешенеравномерно и тресящо все едно,че работи на 3 цилиндъра,но след минута се оправяше.Сега явно проблемът се е влошил и трябва доста да върти стартера, за да се подкара колата.Малко като поработи и загрее,ако се изгаси, после няма проблеми с паленето.Каква може да е причината?Тия дни ще я карам на майстор, но все пак искам да поразуча за евентуалната причина.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 2000г 1,2 16v пали трудно, когато е студена
Collapse
X
-
Няма нужда да мериш просто преди да запалиш дай няколко пъти подред на контакт за да може помпата със сигурност да качи налягането и ще провериш дали е от него. То се чува как върти помпата. За филтър не съм сигурен че е без. И моята няма видим филтър, но се оказа че е в резервоара с бензиновата помпа.Иначе това,че си сменил кабелите не значи че в големите студове не са се удървили и не дават добра искра пък като загреят и омекнат да си дават добър контакт и исъответно искра.Същото важи и за свещите. Развий ги и ги една по една и погледни ако имат наченки на примяна на цвета, значи може и там да ти е проблема.Другото вече може да е от някой датчик ама на диагноастиката ще си излезе.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Това с даването на контакт е много добра идея. Ще го пробвам днес.Иначе колата седи в гараж, където е около 5-7градуса, тъй че не може да се говори за студ.А при теб има ли лесен достъп до този горивен филтър в резервоара?Със сигурност пунтото няма класически горивен филтър, който да се смениза 1 минута на канал, но ако има в резервоара ще е добре, ще е добре и да го сменя, защото сигурно никога не е сменян, а колата е на 180 000км.Може би днес ще закарам колата на диагностика, пък дано излезе нещо лесно и евтино за подмяна.
Коментар
-
dddilian написа:Това с даването на контакт е много добра идея. Ще го пробвам днес.Иначе колата седи в гараж, където е около 5-7градуса, тъй че не може да се говори за студ.А при теб има ли лесен достъп до този горивен филтър в резервоара?Със сигурност пунтото няма класически горивен филтър, който да се смениза 1 минута на канал, но ако има в резервоара ще е добре, ще е добре и да го сменя, защото сигурно никога не е сменян, а колата е на 180 000км.Може би днес ще закарам колата на диагностика, пък дано излезе нещо лесно и евтино за подмяна.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Колега имам същото пунто и същата тема за сега няма оправия Последно клоня към малък стартов ток на акумулатора вчера за проба със 60 амч запали на -18 днес със моя 44 ампч 400 пусков ток върти но не пали и както си е казано новото си е ново как го бутнеш и запали.Kaрам разумно...от време на време.
Коментар
-
А къде се намира бензиновата помпа и как се сваля, за да почиста цедката, защото със сигурност има нужда.Но пък мисля,че няма как да е оттам проблема, защото къде е логиката колата да пали трудно като е студена, акато е топла да няма проблеми? Ако имаше нещо затлачено щеше да е трудно паленето във всички случаи, както иработата на колата щеше да е ненормална.От акумулатора също не може да е, защото е чисто нов,а и колата, както казах, седи в гараж,където е 5-7градуса.Между другото, това с даването на контакт няколко пъти за 20-30 сек, не даде резултат.Преди малко щях да ходя до сервиза с нея, обаче сега пък изобщо не успях да запаля....Сега чакам човек, който ще ме издърпа до там....
Коментар
-
Еми другото което ми е върти е някакъв датчик. Клоня към тоя на коляновия вал. Май той отговаряше за запалването. Хубаво е да погледнеш докато се мъчи да запали дали има искра. Ако няма е от него, ако има на всички кабели и пак не пали не се сещам друго.но виж все пак диагностиката какво ще каже.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
За тази забрана също не знаех. Бая пъти съм дърпал или са ме дърпали по тъмно и само един път ме спряха, и то защотодърпаната кола беше с откраднат акумулатор и съответно нямаше аварийни светлини. Както и да е, дъпрането се отложи,защото няма за кога.Иначе нещо, което забравих да спомена, е че при последния ми опит да запаля колата доста се разсмърдя на бензин,защото въртях докато не падна акумулатора. Тоест явно подкачва гориво, но няма искра. Като нищо ще се окаже този датчик на коляновия вал, или пък запалителна бобина или пък нещо друго по тази верига.Както и да е, ще кажа какво е било в Понеделник.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар