Здравейте колеги, откак в родна Варна температурите паднаха до "уникалните" - 2 оС, докато е студена колата скоростният лост се движи трудно и стегнато. Самите скорости си влизат без проблеми. Когато се покара 10 - 15 мин. колата, всичко се нормализира. Моля за вашите съвети и препоръки. Автомобилът е Стило 1.9 JTD 2004 г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно движение на ск. лост
Collapse
X
-
Много лесно ще разбереш, като я запалиш, остави да работи на място 2-3 минути, ако и тогава пак влизат със същата трудност, то със сигурност са жилата на скоростите.Но докато работи на място , не значи че трябва да държиш крака на съединителя :D , целта е, ако ти е гъсто маслото ,да се разбие дет се казва, ако има разлика при включване , значи си открил проблема.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Re: Трудно движение на ск. лост
nikolamilchev написа:Здравейте колеги, откак в родна Варна температурите паднаха до "уникалните" - 2 оС, докато е студена колата скоростният лост се движи трудно и стегнато. Самите скорости си влизат без проблеми. Когато се покара 10 - 15 мин. колата, всичко се нормализира. Моля за вашите съвети и препоръки. Автомобилът е Стило 1.9 JTD 2004 г.Fiat Bravo 1.9TD
Коментар
-
Имам същя проблем моля помагайте и кажете от какво е. Трети ден под ред замръзват и трудно изключвам от скорост седи в крайно ляво положение не мога да включа задна. Кажете как да го оправя дразнещо еp.s като поработи малко и пораздижа лоста нагоре надолу тогава явно "стопля" и се оправя от кво е нз? дали влиза някъде вода от спукано маншонче, някое лостче е замръзнало или маслото е гъстоleave something of the happiness you bring
Коментар
-
ivel написа:жила,жила.смяна на маншончетата и слагане на масло на самите жила.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
betuk написа:ivel написа:жила,жила.смяна на маншончетата и слагане на масло на самите жила.като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
Смазвах веднъж преди три години обилно с двигателно масло. Обилно, обилно... няколко капки на двете жила откъм скоростната кутия и после много движение на лоста във всички посоки. Така правих над 10 пъти. От тогава - никога не е замръзвало повече, дори и в най-големи студове. А за 1 път ми замръзна пролетта на 2009, в последните два дни, в които имаше отрицателни температури от -1 градус.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар