Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По - силни фарове за BRAVO ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    По - силни фарове за BRAVO ?!

    Здравейте , колеги . С 1.2 16V съм и съм с фабрични фарове . Въпроса ми е дали само при мен светят толкова слабо (и късите и дългите) или и при някой друг го има този проблем . Единия вариант е да сменя фаровете а другия да сменя крушките . Кое ми препоръчвате за да мога да си работя с колата и да мога и вечер да виждам добре защото пътувам доста ?
    FIAT BRAVO 1.2 16V

    #2
    Сложи си ксенонова система.Мини през някой сервиз да ти настроят фаровете и не се занимавай с глупости..Всичко друго е пародия....Фаровете на Браво/а,марея рефлекторните са такива.Не светят..
    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

    Коментар


      #3
      Сложи си фарове с лупи.

      Коментар


        #4
        А ориентировъчно като цени как вървят и лупите и ксенона , не говоря за първо качество но все пак да не са и някой боклук ?
        FIAT BRAVO 1.2 16V

        Коментар


          #5
          Отваряш фаровете,почистваш ги отвътре,слагаш ксенон и както каза колегата минаваш през сервиз да ги регулират и ще се родиш.Аз така направих на предишната ми кола(Браво) и след тази манипулация нощем дълги не съм включвал.
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #6
            купуваш си едни фарове с прожектори (лупи)отваряш ги, чистиш ги и изпращаш рефлекторите за рециклиране...във форума има писано за товапосле сглобяваш, слагаш на колата - о чудо, няма да повярваш как светята ако смениш и крушките с ксенонови...става съвсем друг нещона рефлектора ако слошиж ксенон ще има подобрение, но и доста ще пречиш на насрещните
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Рефлекторите не светят. Сложих си лупи - малко по-добре е, но пак нищо не се вижда.За ксенона незнам. Нали глобяват за ксенонови фарове ???
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #8
                кое не свети бре ? светят си и още как - искат да се отворят и да се изчистят, и ако е нагорял рефлектора да се рециклира, айде направете го това и пак ми кажете, че не светели..... аз откакто си сложих фарове с лупи и ксенон на късите - дълги почти не ползвам
                Брава 1.6

                Коментар


                  #9
                  За ксенона мога да ти помогна.Като си взимаш ксенон който да ти върши работа гледай на баласта да пише Imax 9 или Imax 10A...Всичко под тая стойност свети на 70%.Тоест не напъва крушката достатъчно и няма да разбереш изобщо какво е удоволствието да караш на ксенон.Особено при дъжд...Ще е само един вид гъзария....И задължително настрой фаровете си в сервиз на позиция 0 и шофирай на положение 1(тоест свалени с една позиция).Няма да заслепяваш никой....
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #10
                    значи едни 100 лева горе долу отделям със всичко , но пък е сигурност , благодаря за помощта чакаме и други колеги да кажат какво мислят
                    FIAT BRAVO 1.2 16V

                    Коментар


                      #11
                      galinchooo написа:
                      За ксенона мога да ти помогна.Като си взимаш ксенон който да ти върши работа гледай на баласта да пише Imax 9 или Imax 10A...Всичко под тая стойност свети на 70%.Тоест не напъва крушката достатъчно и няма да разбереш изобщо какво е удоволствието да караш на ксенон.Особено при дъжд...Ще е само един вид гъзария....И задължително настрой фаровете си в сервиз на позиция 0 и шофирай на положение 1(тоест свалени с една позиция).Няма да заслепяваш никой....
                      Престани да повтаряш едни и същи НЕВЕРНИ неща във всяка тема за ксенон Подвеждаш потребителите, които имат нужда оот помощ. В момента пиша от телефон и ми е трудно, но довечера от компютъра ще ти модерирам и двата поста, защото просто лъжеш. Надявам се, че го правиш от незнание, а не умишлено.

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        galinchooo написа:
                        За ксенона мога да ти помогна.Като си взимаш ксенон който да ти върши работа гледай на баласта да пише Imax 9 или Imax 10A...Всичко под тая стойност свети на 70%.Тоест не напъва крушката достатъчно и няма да разбереш изобщо какво е удоволствието да караш на ксенон.Особено при дъжд...Ще е само един вид гъзария....И задължително настрой фаровете си в сервиз на позиция 0 и шофирай на положение 1(тоест свалени с една позиция).Няма да заслепяваш никой....
                        Престани да повтаряш едни и същи НЕВЕРНИ неща във всяка тема за ксенон Подвеждаш потребителите, които имат нужда оот помощ. В момента пиша от телефон и ми е трудно, но довечера от компютъра ще ти модерирам и двата поста, защото просто лъжеш. Надявам се, че го правиш от незнание, а не умишлено.
                        Уважаеми Господине:1во:форума не е ли предимно за взаимопомощ между колеги.2ро:Айде да не се обиждаме на лъжци и незнаещи.Опитвам се да помогна не само на колегата пуснал тая тема,но и на всички които искат да си монтират ксенонова система и да са доволни,издавайки дори факти които не трябва да казвам и си ги знаем само колегите,които се заминават с такива работи.Специално за ксенонови системи практиката ми се изчислява в стотици монтирани комплекти и още толкова ремонти и диагностики.Преди да се изказвате кой знае и не знае или кой лъже,се консултирайте с хора от Бургас и Бургаска област за ви кажат на кого пишете такива глупости.Не допускате ли че щом пиша такива работи,значи разбирам.Или не.За вас съм поредния юзер,които си бърбори глупости. Занимавам се от 2000г. с автомобилно озвучаване и ксенонови системи , аларми и с какво ли не свързано с автомобилната електроника и смея да твърдя че съм един от 4мата в Бургас,който си разбира от работата и си имам достатъчно клиенти.Толкова,че дори не ми са нужни реклами и др. такива работи.Както споменах влизам в форума с единствената цел да помогна на вас с каквото мога.Ако за вас това не е помощ и мислите че лъжа,невеж съм и т.н.Толкова по зле са вас.Спирам да давам съвети и си модерирайте каквото пожелаете....И понеже сте модератор не ви приляга да пишете по този начин.Пише се на ВИЕ.Понеже не сте ми познат,както и аз на вас.Съжалявам за спама в темата на колегата!!!Моля да бъда извинен!!!П.С..ето разликите в баластите за която говоря от доста време и за която ме обвинявате че уж нямало.Единия е Imax 10A a другият Imax 6,3A.....Лампите са еднакви 6к и на двете снимки
                        Прикачени файлове
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар


                          #13
                          Пише се на ВИЕ като пишеш с Президента, примерно. В този форум аз съм равен с всички. Не съм нищо повече от никой, както и никой не е нещо повече. Всички сме тук, за да си помагаме. Но когато някой системно пише неверни неща - не мога да си замълча. Започвам поред:
                          galinchooo написа:
                          Сложи си ксенонова система.Мини през някой сервиз да ти настроят фаровете и не се занимавай с глупости..Всичко друго е пародия....Фаровете на Браво/а,марея рефлекторните са такива.Не светят..
                          Това е първото невярно нещо. Сигурен съм, че го пишеш от незнание. Ето как стоят нещата: с годините фаровете потъмняват и събират боклуци, слой прах, а част от покритието се напуква и изпада. Това пречи на пълноценното отразяване на светлината. Вместо да има огледален слой - там няма нищо и светлината се губи още във фара. Също така - с напредване на времето, се увеличава съпротивлението в буксите от акумулатора до фара. Това води до пад на напрежение. Понеже светенето не намалява линейно с падането на напрежението, а експоненциално* - то при малък спад има голямо намаляване на светлината. Твърдението "Фаровете на Браво/Мареа са такива" е лаишко. Във всеки европейски фар късите светлини са 55 вата. Да не мислиш, че лампата знае в какъв фар я слагаш? Не знае и не я интересува. Свети еднакво силно във всеки фар, ако има номинално напрежение. Без значение дали е Браво, Мареа или Мерцедес S-клас или Голф-тройка. Ела да ми видиш старите фарове дали светят лошо? Напротив - светят перфектно, защото са с чисто ново огледално покритие и на входа на лампата влизат 13.4 волта напрежение. Това е относно "фаровете на Браво/Мареа", които светели слабо по принцип. За повече информация - чети важните теми в раздел Автоелектроника. Има десетки колеги като мен, които са имали проблем с мръсни и стари фарове, но са ги обновили и вече нямат проблеми, и са (сме) живо доказателство, че фаровете са много добри. Все пак са излезли от лабораториите на Валео. Или викаш те там са няква сбирщина от учени, дето не знаят, че бургаските майстори знаят повече от тях и щом казват, че фаровете им са слаби - значи е така?
                          galinchooo написа:
                          Като си взимаш ксенон който да ти върши работа гледай на баласта да пише Imax 9 или Imax 10A...Всичко под тая стойност свети на 70%.Тоест не напъва крушката достатъчно и няма да разбереш изобщо какво е удоволствието да караш на ксенон.Особено при дъжд...Ще е само един вид гъзария....И задължително настрой фаровете си в сервиз на позиция 0 и шофирай на положение 1(тоест свалени с една позиция).Няма да заслепяваш никой....
                          Във втория ти пост в темата неверните неща са 2: Първото е това, че "всичко под тази стойност свети на 70%". В другата теми, в която го написа, преди около 3-4 седмици - няколко човека ти казаха (без да броя себе си), че този показател (Imax) няма никакво значение и той има отношение за запалването на лампата. Това е пиков показател, който се достига само когато трябва да се вдигне високото напрежение за запалване. По време на нормалната работа на ксенона, лампата с мощност 35 вата харчи около 3.2-3.3 А. Това е отбелязано с Inom, обикновено. Ако не си го прочел тогава - ще ти дам линк да прочетеш. Но да приемем, че и това е от незнание. След като не си наясно какво е Imax, не е правилно да твърдиш, че всичко, което е различно от Imax 10 свети на 70%. С какво ги измерваш тези проценти? Не са нито 69, нито 71 ли? Пак давам пример с мен - в момента съм с два различни баласта, и двата имат съвсем различни пикови показатели. Сигурно едната лампа ми свети на 132%, понеже баластът е с Imax 13.2 А, а другата ми свети на 82.5 %, понеже е с Imax 8.25 А? Ми не. Светят съвсем еднакво двете, или ако е различно - то разликата е толкова малка, че за човек е трудно да я забележи. Толкова по отношение на номиналния и максималния ток. В третия ти пост си задал няколко въпроса, на които с радост ще отговоря:1. След като на самия теб ти е ясно за какво е форума, защо пишеш подвеждащи неща ("фаровете на Брава/Мареа светят слабо"; "...всичко с Imax под 10 А свети на 70 %"), за които е ясно на всеки човек с елементарни разсъждения, че това не може и няма начин да е вярно? Както вече предположих - или го правиш умишлено, или от незнание, и аз самия искрено се надявам да е от незнание, а не с умисъл. 2. Не обиждам никой, само отбелязвам фактите. Ако на мен самия някой ми каже, че не знам нещо - не го приемам като обида, а веднага започвам да чета и да се интересувам, за да се науча и да знам. А ти го прие като обида. Защо? Аз, да речем, не знам как да си монтирам музиката и не твърдя насам-натам, че Брава/Мареа са си такива и ти изтощават акумулатора, ако монтираш нефабричен касетофон. Ти обаче си наясно къде е проблема и знаеш, че трябва да се промени захранването. Това е само пример за нещо, което ти вероятно знаеш, а аз не. В текущата тема е обратното, особено в частта, че фаровете на Брава/Мареа са си такива. Относно останалата част от поста ти - тук сме точно за да "издаваме" факти. Може да имаш дългогодишна практика и стотици, милиони монтажи и диагностики, ама усещаш ли как звучи, на фона на многобройните монтажи и практика, да изкажеш горните твърдения? Звучи смешно. Аз имам 4 монтажа и 2 диагностики, а също така имам и 6 комплекта отваряни и рециклирани фарове. Да ти изброя ли по никове хората, на които съм помогнал за това, да ги питаш на ЛС дали са им слаби фаровете? Това, че пишеш такива работи - значи, че разбираш? Аз да започна да пиша за самолетни двигатели, това значи ли, че разбирам? Съвсем откровено ти го казвам в прав текст - според мен ти разбираш от тези неща "отгоре-отгоре", само защото ги монтираш и си чул тук нещо, там си прочел друго. Ако разбираш - няма начин да напишеш горните неща. Ако искаш пиши, никой не те кара насила. Но ако пишеш нещо - поне да бъде вярно и в помощ. С твоите съвети - човекът ще намери някой хубав комплект, който хем свети както трябва, хем не е скъп и ще му е супер изгодно, ама ще вземе да прочете, че е с Imax 8.5 А и Inom 3.3 А и ще си каже - ааа, там оня майстор от Бургас каза, че щом не е Imax 10, значи свети на 70% и няма да го вземе. После ще види друг комплект, който е с Imax 10.2, ще го купи и ще се окаже по-голямо менте от първия и ще свети като на втората ти снимка. После ти ли ще му възстановиш парите на човека? Съмнявам се. Айде със здраве и дано да не попадам на майстори от такъв ранг.
                          Фаровете на Браво/а,марея рефлекторните са такива.Не светят..
                          И да знаеш - освен модератор, съм и потребител. Нали имам право да изкажа потребителско мнение?-------------------*експоненциално - на степен. В случая - около 3.7-ма степен. Пример - намаляваш напрежението 2 пъти, светенето намалява 13 пъти.

                          Коментар


                            #14
                            Няма да пиша повече и няма да изпадам в спор.Снимките ясно показват разликите.Ако не сте ги видели пробвайте пак.От доста време ме наричате едва ли не шарлатанин и все си замълчавам.Не ми се занимаваше да ви покажа нагледно каква е разликата тъй като съм зает човек.Било то знаещ или незнаещ,както пак спомена.За последен път обяснявам че разликите на са в надписите Imax 6 или Imax 10A а на тези които пише по малко I max светят по слабо и електрониката вътре им е майтап.Работят на по малко от 80В.(и веднага подкрепям с практика.Отварял съм стотици баласти за ремонт всякакви видове.Дори такива които не сте виждали.Включително и оригинални заводски на опел и фоклсваген).Това е наблюдение не от 2-3-4-или 5 баласта.От стотици колега.И докато вие наблягате на теорията аз имам 12 годишна практика с автомобили и 5 годишна практика в сервзи по електроника като АШ и т.н..........А ВИЕ пак си знаете вашето.Хубавите баласти не се различават нито по сила на светене нито по интензитет на лампата (както се вижда по горе на снимката) от фабричните заводски.Заменял съм и такива.Спокойно.Не е само теория.Фаровете на браво/а марея РЕФЛЕКТОРНИ са пълна боза.Било то нови или стари.Каквото и да ги правиш не светят.Спасението е ксенонова система.Мога да изброя и още много автомобили с проблемни фарове,но няма да го направя,"защото ще говоря лъжи и съм невеж".Няма ядове.Стойте си в дълбока заблуда.Все ми е тая....Дразня се единствено от факта че говорите глупости за човек за който дори не знаете колко си разбира от работата.Невеж съм бил.........хахПриемете за последен път дълбоките ми извинения за спама на темата.Спирам!!!
                            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                            Коментар


                              #15
                              Sev написа:
                              купуваш си едни фарове с прожектори (лупи)отваряш ги, чистиш ги и изпращаш рефлекторите за рециклиране...във форума има писано за товапосле сглобяваш, слагаш на колата - о чудо, няма да повярваш как светята ако смениш и крушките с ксенонови...става съвсем друг нещона рефлектора ако слошиж ксенон ще има подобрение, но и доста ще пречиш на насрещните
                              Голямо чудо ще е... 100 кинта за лупи и 60-70 за рециклиране... и нищо.... едва ли ще остане доволен от резултата.Познавам няколко човека които бяха чули и те някакви митове за тези прословути лупи... после пари хвърлени на вятъра.Бях взел и аз едни оригинални валео-та мога да кажа като нови,изкарах една вечер с тях и ги махнах на следващия ден.Съгласен съм че с монтиран на тях ксенон ще е по-добре от сегашните му фарове с обикновени крушки....но трябва да добавим и още 70-80 лв за хубав ксенон.Съвет към автора на темата.Сваляй фаровете,внимателно ги отвори,изчисти рефлекторите както и стъклата отвътре,затвори ги,реглаж на фаровете,едни найтбрейкъри за 25лв и осветеността на пътя ще е доста по-добра.Това съм го правил на 4-5 коли никой не е съжалявал,не е като да дадеш 250 лв за лупи,рециклаж и ксенон и да си мислиш че много ще ти светят фаровете.Ако имаш пари вземи си и един хубав ксенон,тогава нещата ще си дойдат на мястото.
                              Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                              KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                              Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                              Коментар

                              Working...
                              X