Здравейте , колеги . С 1.2 16V съм и съм с фабрични фарове . Въпроса ми е дали само при мен светят толкова слабо (и късите и дългите) или и при някой друг го има този проблем . Единия вариант е да сменя фаровете а другия да сменя крушките . Кое ми препоръчвате за да мога да си работя с колата и да мога и вечер да виждам добре защото пътувам доста ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
По - силни фарове за BRAVO ?!
Collapse
X
-
купуваш си едни фарове с прожектори (лупи)отваряш ги, чистиш ги и изпращаш рефлекторите за рециклиране...във форума има писано за товапосле сглобяваш, слагаш на колата - о чудо, няма да повярваш как светята ако смениш и крушките с ксенонови...става съвсем друг нещона рефлектора ако слошиж ксенон ще има подобрение, но и доста ще пречиш на насрещните
Коментар
-
За ксенона мога да ти помогна.Като си взимаш ксенон който да ти върши работа гледай на баласта да пише Imax 9 или Imax 10A...Всичко под тая стойност свети на 70%.Тоест не напъва крушката достатъчно и няма да разбереш изобщо какво е удоволствието да караш на ксенон.Особено при дъжд...Ще е само един вид гъзария....И задължително настрой фаровете си в сервиз на позиция 0 и шофирай на положение 1(тоест свалени с една позиция).Няма да заслепяваш никой....FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:За ксенона мога да ти помогна.Като си взимаш ксенон който да ти върши работа гледай на баласта да пише Imax 9 или Imax 10A...Всичко под тая стойност свети на 70%.Тоест не напъва крушката достатъчно и няма да разбереш изобщо какво е удоволствието да караш на ксенон.Особено при дъжд...Ще е само един вид гъзария....И задължително настрой фаровете си в сервиз на позиция 0 и шофирай на положение 1(тоест свалени с една позиция).Няма да заслепяваш никой....
Коментар
-
ogi28b написа:galinchooo написа:За ксенона мога да ти помогна.Като си взимаш ксенон който да ти върши работа гледай на баласта да пише Imax 9 или Imax 10A...Всичко под тая стойност свети на 70%.Тоест не напъва крушката достатъчно и няма да разбереш изобщо какво е удоволствието да караш на ксенон.Особено при дъжд...Ще е само един вид гъзария....И задължително настрой фаровете си в сервиз на позиция 0 и шофирай на положение 1(тоест свалени с една позиция).Няма да заслепяваш никой....Прикачени файловеFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Пише се на ВИЕ като пишеш с Президента, примерно. В този форум аз съм равен с всички. Не съм нищо повече от никой, както и никой не е нещо повече. Всички сме тук, за да си помагаме. Но когато някой системно пише неверни неща - не мога да си замълча. Започвам поред:galinchooo написа:Сложи си ксенонова система.Мини през някой сервиз да ти настроят фаровете и не се занимавай с глупости..Всичко друго е пародия....Фаровете на Браво/а,марея рефлекторните са такива.Не светят..galinchooo написа:Като си взимаш ксенон който да ти върши работа гледай на баласта да пише Imax 9 или Imax 10A...Всичко под тая стойност свети на 70%.Тоест не напъва крушката достатъчно и няма да разбереш изобщо какво е удоволствието да караш на ксенон.Особено при дъжд...Ще е само един вид гъзария....И задължително настрой фаровете си в сервиз на позиция 0 и шофирай на положение 1(тоест свалени с една позиция).Няма да заслепяваш никой....Фаровете на Браво/а,марея рефлекторните са такива.Не светят..
Коментар
-
Няма да пиша повече и няма да изпадам в спор.Снимките ясно показват разликите.Ако не сте ги видели пробвайте пак.От доста време ме наричате едва ли не шарлатанин и все си замълчавам.Не ми се занимаваше да ви покажа нагледно каква е разликата тъй като съм зает човек.Било то знаещ или незнаещ,както пак спомена.За последен път обяснявам че разликите на са в надписите Imax 6 или Imax 10A а на тези които пише по малко I max светят по слабо и електрониката вътре им е майтап.Работят на по малко от 80В.(и веднага подкрепям с практика.Отварял съм стотици баласти за ремонт всякакви видове.Дори такива които не сте виждали.Включително и оригинални заводски на опел и фоклсваген).Това е наблюдение не от 2-3-4-или 5 баласта.От стотици колега.И докато вие наблягате на теорията аз имам 12 годишна практика с автомобили и 5 годишна практика в сервзи по електроника като АШ и т.н..........А ВИЕ пак си знаете вашето.Хубавите баласти не се различават нито по сила на светене нито по интензитет на лампата (както се вижда по горе на снимката) от фабричните заводски.Заменял съм и такива.Спокойно.Не е само теория.Фаровете на браво/а марея РЕФЛЕКТОРНИ са пълна боза.Било то нови или стари.Каквото и да ги правиш не светят.Спасението е ксенонова система.Мога да изброя и още много автомобили с проблемни фарове,но няма да го направя,"защото ще говоря лъжи и съм невеж".Няма ядове.Стойте си в дълбока заблуда.Все ми е тая....Дразня се единствено от факта че говорите глупости за човек за който дори не знаете колко си разбира от работата.Невеж съм бил.........хахПриемете за последен път дълбоките ми извинения за спама на темата.Спирам!!!FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Sev написа:купуваш си едни фарове с прожектори (лупи)отваряш ги, чистиш ги и изпращаш рефлекторите за рециклиране...във форума има писано за товапосле сглобяваш, слагаш на колата - о чудо, няма да повярваш как светята ако смениш и крушките с ксенонови...става съвсем друг нещона рефлектора ако слошиж ксенон ще има подобрение, но и доста ще пречиш на насрещнитеFiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар