Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как са ви фаровете?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как са ви фаровете?

    или аз съм напълно кьорав вече или на тремпра фаровете са много зле. като купих колата бяха много нерегулирани, сега са вече горе-долу в час, обаче аз я взех с крушки 90/100 и веднага ги смених че ме е шубе пт такива доработки. не е променяна ел. системата на колата и не знам ако покарам 4-5 часа на фарове и то дълги/което ми се налага сравнително честичко/ дали няма да се запаля, та така смених ги. сега се чудя фабрично ли са им смотани фаровете или при мене нещо не е наред? рефлекторите са идеални, не са потъмнели. дайте съвет какво да правя да пускам ли нова инсталация с релета и да сменям крушките или в тази моментната нещо не ми е наред?
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Не знам, и на мен на Бравото са гола вода късите, нищо се не види
    Ex Fiat 126P
    Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
    Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
    Alfa Romeo 147 1.6 TS
    Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

    Коментар


      #3
      Решението е крушки Филипс с 50% повече светлина, които не товарят ел. системата повече, отколкото обикновените такива. Потърси за "фарове" и "филипс" и ще откриеш няколко теми, защото това е обсъждано и преди. Аз си купих такива тази пролет за около 30 лв. двете.Ето линкowe към спецификация на крушките: http://www.lighting.philips.com/auto...isionplus.html - VisonPlus с 50% повече светлинаhttp://www.lighting.philips.com/auto...luevision.html - BlueVision със светлосиня светлина, подобна на ксенонhttp://www.lighting.philips.com/auto...s_premium.html - Premium с 30% повече светлина
      Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
      Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

      Коментар


        #4
        Re: Как са ви фаровете?

        pakumba написа:
        или аз съм напълно кьорав вече или на тремпра фаровете са много зле. като купих колата бяха много нерегулирани, сега са вече горе-долу в час, обаче аз я взех с крушки 90/100 и веднага ги смених че ме е шубе пт такива доработки. не е променяна ел. системата на колата и не знам ако покарам 4-5 часа на фарове и то дълги/което ми се налага сравнително честичко/ дали няма да се запаля, та така смених ги. сега се чудя фабрично ли са им смотани фаровете или при мене нещо не е наред? рефлекторите са идеални, не са потъмнели. дайте съвет какво да правя да пускам ли нова инсталация с релета и да сменям крушките или в тази моментната нещо не ми е наред?
        на моята темпра фаровете са доста добри ,оригинални /в смисъл колата не е блъскана и сменени с тайвански което е честа практика / с нормални крушки - не знам защо при теб има проблем
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          И на моята Темпра фаровете са ОК! Провери си ел. инсталацията на фаровете, да нямаш лоши контакти и пад на напрежение. При запален двигател мериш напрежението на къси и дълги светлини. Желателно е да имаш цифров мултиметър
          TEMPRA 1,6i 835C1000/159AT54A

          Коментар


            #6
            еми мерих ги 12,4 е
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              .......

              Коментар


                #8
                фарове

                при мен не са добре на PUNTO ELX на другите ми коли са мното по добре трябва да се настроят не съм мерил и колко волта е като светят щото ако не е 12V нищо не става
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Аз мойте не съм ги сравнявал с др. коли, но откакто си оправих алтернатора светят много добре на къси(при пълен мрак), а на дълги си е направо като ден
                  Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                  Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                  Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                  Коментар


                    #10
                    Може би е добре да кажеш с какви крушки си.Че те и мойте нещо куци и не светят като хората.На бронята имаш ли халогени?
                    N.Y. State of Mind

                    Коментар


                      #11
                      моите къси са също гола вода, като е пълен мрак добре ама зададе ли се светлинка отсреща и нищо не се вижда Osram или Philips???? koй ще каже, ама да светят снежно бяло не синкави жълтеникави и т.н.т

                      Коментар


                        #12
                        vancho20 написа:
                        моите къси са също гола вода, като е пълен мрак добре ама зададе ли се светлинка отсреща и нищо не се вижда Osram или Philips???? koй ще каже, ама да светят снежно бяло не синкави жълтеникави и т.н.т
                        Осрам Силвърстар. И името им подсказва. Освен това не е нужно да плащаш големите пари за Филипс. Силвърстар дава +50% повече светлина. С едно перфектно регулиране ще се постигне видим резултат :D

                        Коментар


                          #13
                          Осрам са малко по-евтини от Филипс май. Аз на алфата съм с Н1 на халогените, късите (лупи) и дългите. За късите си взех Osram Cool Blue, за дългите ще взема Osram Silverstar, а за халогените - Osram All Seasons. Osram Cool Blue взех за 12.20 лв кушката (за Н1 филипс Blue Vision цената, която намерих беше 20 лв със сериозна отстъпка), All Seasons са 14-15 лв някъде, за Silverstarне знам цена, но предполагам, че пак ще е в този порядък. На служебната кола сложих Н4 Cool Blue и съм доволен
                          _______
                          146 JTD

                          Коментар


                            #14
                            trustworthy написа:
                            Осрам са малко по-евтини от Филипс май. Аз на алфата съм с Н1 на халогените, късите (лупи) и дългите. За късите си взех Osram Cool Blue, за дългите ще взема Osram Silverstar, а за халогените - Osram All Seasons. Osram Cool Blue взех за 12.20 лв кушката (за Н1 филипс Blue Vision цената, която намерих беше 20 лв със сериозна отстъпка), All Seasons са 14-15 лв някъде, за Silverstarне знам цена, но предполагам, че пак ще е в този порядък. На служебната кола сложих Н4 Cool Blue и съм доволен
                            ми колега ти хубаво имаш място за всичките видове лампи, ма аз имам само два фара отпред и съм ограничен да ползвам само един модел H4

                            Коментар


                              #15
                              vancho20 написа:
                              trustworthy написа:
                              Осрам са малко по-евтини от Филипс май. Аз на алфата съм с Н1 на халогените, късите (лупи) и дългите. За късите си взех Osram Cool Blue, за дългите ще взема Osram Silverstar, а за халогените - Osram All Seasons. Osram Cool Blue взех за 12.20 лв кушката (за Н1 филипс Blue Vision цената, която намерих беше 20 лв със сериозна отстъпка), All Seasons са 14-15 лв някъде, за Silverstarне знам цена, но предполагам, че пак ще е в този порядък. На служебната кола сложих Н4 Cool Blue и съм доволен
                              ми колега ти хубаво имаш място за всичките видове лампи, ма аз имам само два фара отпред и съм ограничен да ползвам само един модел H4
                              Силвърстара са по-бели. Има ги във всяка бензиностанция Шел.

                              Коментар

                              Working...
                              X