Правих основен ремонт в началото на лятото. От тогава съм минал 7 хил. км. Първо карах 2 хил. с минерално масло. След това 5 хил. със синтетика. Доколкото помня минералното не намаля никак.При ремонта не смених сегменти, защото бяха добре, а и не гореше масло преди него. Само лагери и ремонт на главата.Сега минах на синтетика, защото от немския сайт,/където пазаруват колегите от форума/ избизаше евтино Тотал 5/40.При ремонта майстора ми каза, че мотора ми бил много мръсен отвътре и доста са го чистили.Сега не тече от никъде масло.Ако горенето е само поради синтетичното масло въобще нищо няма да гледам, а карам. При необходимост ще долея малко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ниво на моторно масло
Collapse
X
-
alvanovo написа:Правих основен ремонт в началото на лятото. От тогава съм минал 7 хил. км. Първо карах 2 хил. с минерално масло. След това 5 хил. със синтетика. Доколкото помня минералното не намаля никак.При ремонта не смених сегменти, защото бяха добре, а и не гореше масло преди него. Само лагери и ремонт на главата.Сега минах на синтетика, защото от немския сайт,/където пазаруват колегите от форума/ избизаше евтино Тотал 5/40.При ремонта майстора ми каза, че мотора ми бил много мръсен отвътре и доста са го чистили.Сега не тече от никъде масло.Ако горенето е само поради синтетичното масло въобще нищо няма да гледам, а карам. При необходимост ще долея малко.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Мисълта ми беше, че ако има проблем в цилиндрите, а в същото време само се сменят гумички и гарнитура на главата, то може да се увеличи разхода на масло. Нерешен, евентуален проблем в цилиндрите + увеличена компресия след смяна на гарнитура, гумички и обработка на главата -> повишен разход на масло.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Неправилно се изразих за основен ремонт.Ремонтът се наложи поради износен основен лагер на 3-ти цилиндър.аз пиша все пак, за да има материла във форума и да има за какво да дращим, това дали гори колата или не, почти не ме интересува, ще я сменя като трябва с по-новане се впрягайте чак толкова многоФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
S_BANKOV написа:alvanovo написа:Напълних както винаги 4.3л - до горе на маслената пърчка.Преди ремонта почти не намаляваше. Тогава карах с 10/40.Сега съм с 5/40 и намаля. Да видим какво ще стане по-нататък.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Консултирал съм се с опитни майстори и съм чувал различни мнения за това какво се случва с нагара, предизвикан от изгорялото масло. Някаква част със сигурност се отлага и в двигателя, макар че когато отваряха двигателя на моята кола, която гореше около 3,5 литра масло на 10 000 км., в общи линии всичко беше чисто. Да не казвам, че светеше, но като изключим износените сегменти, всичко си беше Ок. Със сигурност част от изгорялото масло се издухва и през изпускателната система. Колите, които горят много масло, образуват маслен пръстен около ауспуха.Казано накратко, ако не мислиш да векуваш с тази кола, разход от литър масло на 10 000 км. няма да повреди, износи, разтропа и т.н. двигателя. А, да: със сигурност ще се налага по-често да сменяш свещи. При такъв разход на масло можеш успешно да пробваш някоя добра добавка, например тази: Bardahl Maxi CompressionTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
veselin10 написа:Слави, тук малко не съм съгласен с теб. Пише си го точно за нашите двигатели(поне за моя ), че събират 4 литра + 300 грама във филтъра общо 4,3 литра.П.П. забравих да спомена че на една от срещите се бяхме събрали няколко колеги(и колежки) с еднакви двигатели и понеже имах съмнения разни си премерихме щеките .... за маслото де. Нямаше една с една да са еднакви..... Явно се разтягат или нещо друго.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
колеги понеже често виждам теми в които се спори колко масло събира 1.8 113 коня мотор и колко му е резервоара ви изваждам снимка от книжката на фиат браво събира масло в картера 3.9 литра с филтъра 4.3 литра + тръби 4.6 литра незнам какво са искали да кажат с това последното сигурно маслени магистрали . Резервоарът на браво 1.8 е 60 литра има резерв от 7 литра
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар