Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно ли палят Фиат-ите през зимата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    style34 написа:
    Брава 1.6 103 к.с. Имам я от 2005 година. През зимата не знам дали се събират повече от 5-6 дни, в които не карам колата. Досега винаги, ама винаги е палила от първия път, независимо 5, -5 градуса ли е, -25 ли е. И до миналата зима бях с някакъв миниатюрен акумулатор, с който купих колата. Така че ти си прави изводите.
    Абсолютно. При нормални обстоятелства фиата зимата пали, само докато като види ключа. Това след десетина годишни свежи наблюдения върху 2 типо и едно браво, а иначе от 1973-та насам от фиат 125 Р Е, ако акумулатора е баталясал и мечтаеш да го добуташ до пролетта, та да изкара още един сезон, или други проблеми по запалителната система не само фиат а всички марки не палят през зимата, че и през лятото...
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    Коментар


      #32
      Днес сутринта беше -2 градуса, Бравото запали от раз на газ.
      Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

      Коментар


        #33
        Едва ли е случайно,че следната мъдрост не се отнася за ФИАТ:"ФОРД и циганин работят само лятото" :D

        Bravo 1.4T-jet 120 Primo red106
        Brava1.4SX

        Коментар


          #34
          баш по темата:Снощи си мерих акумулатора до колко пада напржението на старт, че имах съмнения. При -7 градуса напрежението падна до 6.8 волта. Не съм сигурен дали направи и пълен оборот коляновия вал и запали като пич. Та преценете дали трудно палят Фиатите зимата За сравнение акумулатора явно е бил пътник още пролетта, а не ме е оставял никога. Днес на по-топлото падна до към 7.5 волта.И молба към колегите с малко свободно време. Може ли да премерите на загряла кола и включени фарове, нагреватели на заднтоо стъкло и огледалата и парното на макс до колко волта ви пада зарядното напрежение. Подчертавам на загряла кола и без да пипате педала на газта. Мен ми падна до 13.00 , барна ли педала на газта и отива на 13.8 .В момента в който изключа нагревателите на празен ход и скача на 13.8 (фарожете и парното са си все още на макс). Същото го прави и ако изключа парното вместо наревателите. Иначе си държи в тези граници непрекъснато. Интересува ме сега като ще купувам акумулатор дали да не ходя и за релерегулатор ама мисля, че ако някой ми потвърди горното няма да купувам. Че не ми се дават грешни 50 кинта и още 50% за майстор.Мерси предваритлено! И безаварийно зимата!
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #35
            Ако успея да го отворя при -25 градуса пали без проблем.
            FIAT Marea 1.9 JTD 2001г.
            ... и тя доверчиво сложи крака на раменете му...
            миг невнимание и вече си татко

            Коментар


              #36
              Ewing написа:
              баш по темата:Снощи си мерих акумулатора до колко пада напржението на старт, че имах съмнения. При -7 градуса напрежението падна до 6.8 волта. Не съм сигурен дали направи и пълен оборот коляновия вал и запали като пич. Та преценете дали трудно палят Фиатите зимата За сравнение акумулатора явно е бил пътник още пролетта, а не ме е оставял никога. Днес на по-топлото падна до към 7.5 волта.И молба към колегите с малко свободно време. Може ли да премерите на загряла кола и включени фарове, нагреватели на заднтоо стъкло и огледалата и парното на макс до колко волта ви пада зарядното напрежение. Подчертавам на загряла кола и без да пипате педала на газта. Мен ми падна до 13.00 , барна ли педала на газта и отива на 13.8 .В момента в който изключа нагревателите на празен ход и скача на 13.8 (фарожете и парното са си все още на макс). Същото го прави и ако изключа парното вместо наревателите. Иначе си държи в тези граници непрекъснато. Интересува ме сега като ще купувам акумулатор дали да не ходя и за релерегулатор ама мисля, че ако някой ми потвърди горното няма да купувам. Че не ми се дават грешни 50 кинта и още 50% за майстор.Мерси предваритлено! И безаварийно зимата!
              добре са напреженията. Не бива да се влияе от пуснатите консуматори толкова сериозно, но това е дребна работа, аз не бих се занимавал с ремонт.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #37
                Мерси много за отговора! И аз тъака съм планувал Вече взех нов акумулатор и не ми се иска да го префцаквам и него ако не дозарержда иначе стария е бил ЯКО пътник.Новия ще ми откъсне стартера при палене Мерси още веднъж и весели празници
                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                182A4.000 IAW49F
                LPG - Lovato EasyFast
                ----------------------------
                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                Коментар


                  #38
                  Ewing написа:
                  баш по темата:Снощи си мерих акумулатора до колко пада напржението на старт, че имах съмнения. При -7 градуса напрежението падна до 6.8 волта. Не съм сигурен дали направи и пълен оборот коляновия вал и запали като пич. Та преценете дали трудно палят Фиатите зимата За сравнение акумулатора явно е бил пътник още пролетта, а не ме е оставял никога. Днес на по-топлото падна до към 7.5 волта.И молба към колегите с малко свободно време. Може ли да премерите на загряла кола и включени фарове, нагреватели на заднтоо стъкло и огледалата и парното на макс до колко волта ви пада зарядното напрежение. Подчертавам на загряла кола и без да пипате педала на газта. Мен ми падна до 13.00 , барна ли педала на газта и отива на 13.8 .В момента в който изключа нагревателите на празен ход и скача на 13.8 (фарожете и парното са си все още на макс). Същото го прави и ако изключа парното вместо наревателите. Иначе си държи в тези граници непрекъснато. Интересува ме сега като ще купувам акумулатор дали да не ходя и за релерегулатор ама мисля, че ако някой ми потвърди горното няма да купувам. Че не ми се дават грешни 50 кинта и още 50% за майстор.Мерси предваритлено! И безаварийно зимата!
                  Без да се заяждам, ама нещо май уреда не ти е верен.....При 6,8V напрежение няма как да сработи ECU или пък да отворят инжекторите.Говорим за 1.6 16V нали така?Просто ми се вижда странно!Иначе по темата:Много добре си палят италианките зимата.При миналогодишните студове, от 48 служебни коли само Доблата бяха на линия. Рено, Пежо, СУтиен, Дачия, всичко беше в бокса.Всички коли се подържат в изрядно състояние.За сведение Доблата са 1,3 Мултиджет.Ако на някой не му пали италиянката при -15 градуса, значи има технически проблем или е сипал вместо гориво някаква помия.
                  LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                  LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                  LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                  FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                  Коментар


                    #39
                    Пада толкова при палене. След като запали няма проблеми алтернатора си удържа. И НЕ, уреда ми е верен Това ми е основният и до сега не е бъркал каквото и да съм мерил е естествено си има няква грешка н ое от сорта на 1-2%и аз не можах да повярвам като видях за това и няколко пъти мерих и все едно и също отчете Жалко че ми взеха стария акумулатор иначе с удоволствие щах да демонстрирам.
                    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                    182A4.000 IAW49F
                    LPG - Lovato EasyFast
                    ----------------------------
                    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                    Коментар


                      #40
                      И моето браво винаги е палело през зимата. Карах го 3 зими и винаги е палело без проблем - дори миналата зима, когато температурите сутрин наистина достигаха до -20 поне. Става въпрос за бензин 1.6 16V.
                      http://www.youtube.com/watch?v=flgNCrXaeA0

                      Коментар

                      Working...
                      X