Брава 1.6 103 к.с. Имам я от 2005 година. През зимата не знам дали се събират повече от 5-6 дни, в които не карам колата. Досега винаги, ама винаги е палила от първия път, независимо 5, -5 градуса ли е, -25 ли е. И до миналата зима бях с някакъв миниатюрен акумулатор, с който купих колата. Така че ти си прави изводите.
Абсолютно. При нормални обстоятелства фиата зимата пали, само докато като види ключа. Това след десетина годишни свежи наблюдения върху 2 типо и едно браво, а иначе от 1973-та насам от фиат 125 Р Е, ако акумулатора е баталясал и мечтаеш да го добуташ до пролетта, та да изкара още един сезон, или други проблеми по запалителната система не само фиат а всички марки не палят през зимата, че и през лятото...
баш по темата:Снощи си мерих акумулатора до колко пада напржението на старт, че имах съмнения. При -7 градуса напрежението падна до 6.8 волта. Не съм сигурен дали направи и пълен оборот коляновия вал и запали като пич. Та преценете дали трудно палят Фиатите зимата За сравнение акумулатора явно е бил пътник още пролетта, а не ме е оставял никога. Днес на по-топлото падна до към 7.5 волта.И молба към колегите с малко свободно време. Може ли да премерите на загряла кола и включени фарове, нагреватели на заднтоо стъкло и огледалата и парното на макс до колко волта ви пада зарядното напрежение. Подчертавам на загряла кола и без да пипате педала на газта. Мен ми падна до 13.00 , барна ли педала на газта и отива на 13.8 .В момента в който изключа нагревателите на празен ход и скача на 13.8 (фарожете и парното са си все още на макс). Същото го прави и ако изключа парното вместо наревателите. Иначе си държи в тези граници непрекъснато. Интересува ме сега като ще купувам акумулатор дали да не ходя и за релерегулатор ама мисля, че ако някой ми потвърди горното няма да купувам. Че не ми се дават грешни 50 кинта и още 50% за майстор.Мерси предваритлено! И безаварийно зимата!
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
баш по темата:Снощи си мерих акумулатора до колко пада напржението на старт, че имах съмнения. При -7 градуса напрежението падна до 6.8 волта. Не съм сигурен дали направи и пълен оборот коляновия вал и запали като пич. Та преценете дали трудно палят Фиатите зимата За сравнение акумулатора явно е бил пътник още пролетта, а не ме е оставял никога. Днес на по-топлото падна до към 7.5 волта.И молба към колегите с малко свободно време. Може ли да премерите на загряла кола и включени фарове, нагреватели на заднтоо стъкло и огледалата и парното на макс до колко волта ви пада зарядното напрежение. Подчертавам на загряла кола и без да пипате педала на газта. Мен ми падна до 13.00 , барна ли педала на газта и отива на 13.8 .В момента в който изключа нагревателите на празен ход и скача на 13.8 (фарожете и парното са си все още на макс). Същото го прави и ако изключа парното вместо наревателите. Иначе си държи в тези граници непрекъснато. Интересува ме сега като ще купувам акумулатор дали да не ходя и за релерегулатор ама мисля, че ако някой ми потвърди горното няма да купувам. Че не ми се дават грешни 50 кинта и още 50% за майстор.Мерси предваритлено! И безаварийно зимата!
добре са напреженията. Не бива да се влияе от пуснатите консуматори толкова сериозно, но това е дребна работа, аз не бих се занимавал с ремонт.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Мерси много за отговора! И аз тъака съм планувал Вече взех нов акумулатор и не ми се иска да го префцаквам и него ако не дозарержда иначе стария е бил ЯКО пътник.Новия ще ми откъсне стартера при палене Мерси още веднъж и весели празници
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
баш по темата:Снощи си мерих акумулатора до колко пада напржението на старт, че имах съмнения. При -7 градуса напрежението падна до 6.8 волта. Не съм сигурен дали направи и пълен оборот коляновия вал и запали като пич. Та преценете дали трудно палят Фиатите зимата За сравнение акумулатора явно е бил пътник още пролетта, а не ме е оставял никога. Днес на по-топлото падна до към 7.5 волта.И молба към колегите с малко свободно време. Може ли да премерите на загряла кола и включени фарове, нагреватели на заднтоо стъкло и огледалата и парното на макс до колко волта ви пада зарядното напрежение. Подчертавам на загряла кола и без да пипате педала на газта. Мен ми падна до 13.00 , барна ли педала на газта и отива на 13.8 .В момента в който изключа нагревателите на празен ход и скача на 13.8 (фарожете и парното са си все още на макс). Същото го прави и ако изключа парното вместо наревателите. Иначе си държи в тези граници непрекъснато. Интересува ме сега като ще купувам акумулатор дали да не ходя и за релерегулатор ама мисля, че ако някой ми потвърди горното няма да купувам. Че не ми се дават грешни 50 кинта и още 50% за майстор.Мерси предваритлено! И безаварийно зимата!
Без да се заяждам, ама нещо май уреда не ти е верен.....При 6,8V напрежение няма как да сработи ECU или пък да отворят инжекторите.Говорим за 1.6 16V нали така?Просто ми се вижда странно!Иначе по темата:Много добре си палят италианките зимата.При миналогодишните студове, от 48 служебни коли само Доблата бяха на линия. Рено, Пежо, СУтиен, Дачия, всичко беше в бокса.Всички коли се подържат в изрядно състояние.За сведение Доблата са 1,3 Мултиджет.Ако на някой не му пали италиянката при -15 градуса, значи има технически проблем или е сипал вместо гориво някаква помия.
Пада толкова при палене. След като запали няма проблеми алтернатора си удържа. И НЕ, уреда ми е верен Това ми е основният и до сега не е бъркал каквото и да съм мерил е естествено си има няква грешка н ое от сорта на 1-2%и аз не можах да повярвам като видях за това и няколко пъти мерих и все едно и също отчете Жалко че ми взеха стария акумулатор иначе с удоволствие щах да демонстрирам.
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
И моето браво винаги е палело през зимата. Карах го 3 зими и винаги е палело без проблем - дори миналата зима, когато температурите сутрин наистина достигаха до -20 поне. Става въпрос за бензин 1.6 16V.
Коментар