Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпроси за Браво

    Привет! От доста време ме дразнят някои малки проблеми по колицата. Но от няколко месеца бях изпаднал във финансова черна дупка. Сега малко по малко нещата се оправят, щом вече имам пари за хляб, и от време на време за по една бира :P И сега се заемам да подготвя колата за зимата, че доста километри я очакват на бял асфалт...Ще се опитам да пиша випросите по значимост:1. От последното гърне не е останало почти нищо. По магазините продават само комплект от всички гърнета на цени, започвашщи от 115 лева. Може ли по някакъв начин да се смени само последното?2. Колата дърпа леко в ляво, наляво се завива малко по-трудно, отколкото надясно. Воланът е станал по-тежък. Трябва ли да се сменя маслото на хидравликата, което е доста черно и не ми изглежда добре. С какво масло да се смени? Реглажа на предния мост е ясен - тртябва да се прави.3. Не пали добре когато е студена. Ако не запали от първия път, трябва да я въртя на стартер 2-3 секунди и да помпам педала на газта за да запали. После докато карам в първите минути и колата не е загряла добре не може да държи нормални обороти, като изключа от скорост и падат до 500 за около 1-2 секунди и след това се стабилизира на 800. Това го прави и на газ и на бензин. От ЕКУ-то ли е, от изпарителя ли е?4. Еърбега (по дефолт) сигурно ще се оправи само с рестарт на ЕКУ-то.5. Клаксона не ще да свири. Тромбите са ОК. Къде е скрито релето на клаксона?6. Предната пасажерска седалка нещо блокира и не ще да се плъзга напред-назад, а само се сгъва за да влязат пътници отзад.Уф, айде стига толкова. Благодаря предварително на всички за съветите!Бирата от мен

    #2
    Re: Въпроси за Браво

    1. М-Комплект - отидох да си сменя и аз така последното гърне и оня ми каза цена с няколко левапо-ниска от целия комплект (оправда се че иначе трябвало да ги реже), така че си смених всичките за 100лв + 20лв за смяната.
    Ex Fiat 126P
    Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
    Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
    Alfa Romeo 147 1.6 TS
    Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

    Коментар


      #3
      колегата е в белене и сервиза на ем комплект там все още не е напълно готов по принцип може да се смени само последното, като се отреже и се сложи друго, което горе долу да съвпада в дупката, но като цяло не си заслужава. ти си преценяваш все пак, да не стане с ново гърне ама без пари за бира, че тогава вече става тежко
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Re: Въпроси за Браво

        Humppa написа:
        Привет! От доста време ме дразнят някои малки проблеми по колицата. Но от няколко месеца бях изпаднал във финансова черна дупка. Сега малко по малко нещата се оправят, щом вече имам пари за хляб, и от време на време за по една бира :P И сега се заемам да подготвя колата за зимата, че доста километри я очакват на бял асфалт...Ще се опитам да пиша випросите по значимост:1. От последното гърне не е останало почти нищо. По магазините продават само комплект от всички гърнета на цени, започвашщи от 115 лева. Може ли по някакъв начин да се смени само последното?2. Колата дърпа леко в ляво, наляво се завива малко по-трудно, отколкото надясно. Воланът е станал по-тежък. Трябва ли да се сменя маслото на хидравликата, което е доста черно и не ми изглежда добре. С какво масло да се смени? Реглажа на предния мост е ясен - тртябва да се прави.3. Не пали добре когато е студена. Ако не запали от първия път, трябва да я въртя на стартер 2-3 секунди и да помпам педала на газта за да запали. После докато карам в първите минути и колата не е загряла добре не може да държи нормални обороти, като изключа от скорост и падат до 500 за около 1-2 секунди и след това се стабилизира на 800. Това го прави и на газ и на бензин. От ЕКУ-то ли е, от изпарителя ли е?4. Еърбега (по дефолт) сигурно ще се оправи само с рестарт на ЕКУ-то.5. Клаксона не ще да свири. Тромбите са ОК. Къде е скрито релето на клаксона?6. Предната пасажерска седалка нещо блокира и не ще да се плъзга напред-назад, а само се сгъва за да влязат пътници отзад.Уф, айде стига толкова. Благодаря предварително на всички за съветите!Бирата от мен
        Започвам от първа точка и с каквото мога - ще те ориентирам:Евтино задно гърне може да се намери, но то във всички случаи ще е от обикновенна ламарина, а не алуминизирана и особенно на газ ще те изкара точно 1 година!2. Тегленето на една страна и трудното въртене на волана може да бъде от меки и с различно налягане гуми, провери първо това!Маслото за хидравликата е TUTELA GIA и събира около 800г3. За трудното палене и неравномерната работа в първите минути, провери свещите!4. Еърбега иска скенер за да се констатира и отстрани грешкатаЗа останалото смятам, че ще се справиш и сам!Успех!

        Коментар


          #5
          Благодаря!

          Коментар

          Working...
          X