Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се зацепва Браво 1.6 16V с пети ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се зацепва Браво 1.6 16V с пети ?

    Петите са в наличност,но сега се чудя как става точно номера. Някой запознат да изкара едно бързо черпене ?
    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

    #2
    Нагласяш КВ на ГМТ, развиваш едни тапи на валовете от към бобината слагаш петите, слагаш новия ремък, ако има разминаване на зъбите на ЗК и ремъка охлабваш колелото, повеждаш ремъка, опъваш го. Стягаш ЗК махаш тапите, въртиш 2 оборота, палиш и се молиш.

    Коментар


      #3
      пусни размерите на прословутите пети .
      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

      Коментар


        #4
        ако ще сменяш ремъка първо развиваш голямата ремъчна шайба - камък 36, след това превърташ мотора в ГМТ на първи цилиндър, има белег на маховика, а може да се ползва и индикатор ако има такъв под ръка ама и без него става, след това разхлабваш обятажната ролка, махаш ремъка, разхлабваш двете зъбни колела на разпределителните валове, след тва отзад махаш капачките и ги наместваш да съвпадат петитчките перфеткно, добре е да имаш и контрата за застопоряване на маховика - да не ти бяга ГМТ, слагаш новите ролки, слагаш ремъка обтягаш го като гледаш след като си обтегнал ролката коляновия вал да си е в ГМТ, след това докато петите са отзад, държиш им отново контра както при разхлабването и ги стягаш с около 5-6 кг, обтяжната ролка си има белег докъде да се обтегне
        Брава 1.6

        Коментар


          #5
          Ремъците съм ги сменял 2 пъти на тая кола,но сега малко напрявих рязмяна на блокове и разпределителни валове и трябваше да взема пети и ми беше чудно как става с тях. Благодаря за отговорите !
          Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

          Коментар


            #6
            Два тънки момента:1. Обтягането на ремъка.2. Предварението на запалването:-> 8 градуса (1,6/16V);-> 4 градуса (100/16V).
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #7
              Пусни ако можеш размерите де, всички ги искаме Зъбните колела на валовете се стягат със 120Nm, не с 5-6кг (горе-долу това са 50-60Nm - малко са).
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                мойте са с 5-6 кг(на око) и не са се развили, а няма и как да стане защото се въртят в посока завиване, не всичко в сервизните ръководства е длъжно да се изпълнява буквално
                Брава 1.6

                Коментар


                  #9
                  Много ми е интересно какво ще ги правите тези размери на петите като ви ги пусне.Човека иска да научи нещо,надали има нужда от спам. И да ви даде размерите,трябват чертежи, и някой който да ги прочете и евентуално да ги изработи.За да ги изработи сигурно ще ви вземе повече пари,отколкото струват в магазина .
                  MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                  "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                  R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                  Коментар


                    #10
                    kik73bg написа:
                    Много ми е интересно какво ще ги правите тези размери на петите като ви ги пусне.Човека иска да научи нещо,надали има нужда от спам. И да ви даде размерите,трябват чертежи, и някой който да ги прочете и евентуално да ги изработи.За да ги изработи сигурно ще ви вземе повече пари,отколкото струват в магазина .
                    напълно си прав, ако някой има нужда от пети за 1.6 да ми пише, може да ги ползва
                    Брава 1.6

                    Коментар


                      #11
                      nedialko- написа:
                      kik73bg написа:
                      Много ми е интересно какво ще ги правите тези размери на петите като ви ги пусне.Човека иска да научи нещо,надали има нужда от спам. И да ви даде размерите,трябват чертежи, и някой който да ги прочете и евентуално да ги изработи.За да ги изработи сигурно ще ви вземе повече пари,отколкото струват в магазина .
                      напълно си прав, ако някой има нужда от пети за 1.6 да ми пише, може да ги ползва
                      Това е хубаво, но от личен опит те съветвам да се разбереш предварително като ти ги счупят да ти купят нови със сигурност. И това да се знае преди да ги дадеш, за да се знаят условията.И аз имаХ тези пети, докато не ги дадох един път като услуга.Та решили да развиваш зъбните колела на разпределителните валове без да използват инструмент да задържат самите колела, като разчитали само на петите. Сети се какво е станало в последствие...Просто като съвет.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        Взема се депозит с цената на петите +наема ,и ако искат да ги трошат.
                        MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                        "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                        R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                        Коментар


                          #13
                          ами да, или аз го правя, че ги има всякакви я ще ги строшат, я ще ти ги откраднат... а да разхлабваш зъбните колела с петите е абсурдно, трошат се 100%, разхлабването може да стане с два големи болта с глави 18-19 мм, който да влязат в дупките на зъбното колело, прихванати към планка с рамо, а на смукателния вал може да пречи гривната за датчика, пъха се една яка отверка в пролуката и се законтря с нея
                          Брава 1.6

                          Коментар


                            #14
                            Как се завиват колелата, ако не се законтрят самите валове с петите? Аз съм го правил точно така, и за мой късмет (явно) не съм счупил въпросните инструменти. Как е правилно да се направи? Да допълня - виждал съм сервизното ръководство за този двигател, и там беше дадено точно с петите да се законтрят валовете, и след това се завиват колелата при опънат ремък. Петите разбира се трябва да са завити добре, да не мърдат.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              Synthy написа:
                              Как се завиват колелата, ако не се законтрят самите валове с петите? Аз съм го правил точно така, и за мой късмет (явно) не съм счупил въпросните инструменти. Как е правилно да се направи? Да допълня - виждал съм сервизното ръководство за този двигател, и там беше дадено точно с петите да се законтрят валовете, и след това се завиват колелата при опънат ремък. Петите разбира се трябва да са завити добре, да не мърдат.
                              правиш си вилка с два болта с големи глави - 18-19мм слгаш ги на една планка с дълго рамо и с това нещо държиш контра на колелото докато петите не са отзад, след това за стягането петичките не се махат, обаче пак си държиш контра с нещо, за да не поемат те цялата сила, на смукателния вал може и да не стане това с вилката заради гривната за датчика на вала, ама там пък подпираш с дълга яка отверка промушваш между гривната и колелото и задържаш контра
                              Брава 1.6

                              Коментар

                              Working...
                              X