..............
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
........
Collapse
X
-
pugsy написа:на газ не-махнах я,че ме дразни многоI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Не разбрах какво точно ти е типо-то ама съм имал случай да мели делкото (при теб предполагам го има) и изместваше центровката.Отначало както си караш и то отраз си изменя центровката,забива муцуна и остава на място,след това като при теб спря да пали изобщо и почна само да мели.Доколкото го разглобих тогава отдолу под датчика на Хол има едни неща които много напомнят центробежен регулатор защото са 2 пластинки с пружини като на застава в делкото (тя няма изобщо вакуум регулатор).Ок де а защо да няма ток....гледал ли си примерно с уред или лампа какво излиза от датчика към бобината и съответно след нея какво излиза като импулси?Ти казваш че работи датчика значи ако има коректни земя и +12V трябва да имаш импулси на изхода му към бобината (лесно се мерят с крушка от стоп или габарит например)Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
при мен датчика на хол взима сигнал от маховика,не е в делкото като при теб(де да беше,щеше да е запалила вече),значи има искра има и бензин (вижда се когато или се бута колата или докато въртиш(докато работеше стартера)),т.е. има всичко но неиска да запалиделкото колкото и да се върти (не е много)няма разлика,то случи само за разпределител на искратаангренажа не е прескочилслед малко отвам да се боря ама първо трябва да си взема стартер и акумулатор
Коментар
-
Едното от 2-те ми да чукна на дърво още не е почнало да прави такива магарии ама пък нещо по предницата се разлопва през 2000-3000км макар че надали колата е виновна за това.Ами щом има искра и бензин остава да няма компресия.Убеден ли си че в цилиндрите има бензин.Аз като гледам май е някаква моноинжекция.Мисълта ми е данеби да има някакъв проблем по бензините.Защото като се замисля ако има бензин и е колкото трябва и има искара когато трябва няма причина да не запали.Айде да беше рескочило зъб на ангренажа или да е смляло нещо по двигателя да се замислим за компресията ама казваш че не е.А убеден ли си че искарата на всеки цилиндър идва когато трябва? т.е. да няма проблем при разпределението - макар че тогава щяха да са едни детонации едни пукания мани мани.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар