Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

........

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ........

    ..............

    #2
    леле братле типото наистина е курник. а на газ пробва ли?
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      ти типо темпра се х*й на газ не-махнах я,че ме дразни многозабравих да кажа акумулаторът(на 6месеца) ми гръма(буквално) всичко беше в кислена дори и аз,добре че бързо си измих лицето,най накрая се скъса и едни болт на предна лява

      Коментар


        #4
        pugsy написа:
        на газ не-махнах я,че ме дразни много
        С риск да тръгне полемика, не мога да не те поздравя На последната ми (дай боже) бензинова кола, газовата я бях подготвил за ритуално унищожение.Ама ми я отвлякоха под носа - "ногу била убава!" Май е време да се разделяте - доста си му набрал на типото както те слушам
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          колега ,ако имаш нужда от помощ имам един голям чук 10 кила p.s.почини си ,наспи се и утре решението ще си дойде само !
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #6

            Коментар


              #7
              нервирам съм му ама си се знам към съм и ще го опраа курника хмм някаква идея за схема да digiplex-a (кой кабел какво прави)

              Коментар


                #8
                ангренажа? оправи си стартера, оттам насетне лесно ще разбереш какво е проблема/и иначе че и темпра е уй 2 мнения няма. на мен от фиат ми пратиха благодарствено писмо, че толкова години вече им оправям бакиите
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Не разбрах какво точно ти е типо-то ама съм имал случай да мели делкото (при теб предполагам го има) и изместваше центровката.Отначало както си караш и то отраз си изменя центровката,забива муцуна и остава на място,след това като при теб спря да пали изобщо и почна само да мели.Доколкото го разглобих тогава отдолу под датчика на Хол има едни неща които много напомнят центробежен регулатор защото са 2 пластинки с пружини като на застава в делкото (тя няма изобщо вакуум регулатор).Ок де а защо да няма ток....гледал ли си примерно с уред или лампа какво излиза от датчика към бобината и съответно след нея какво излиза като импулси?Ти казваш че работи датчика значи ако има коректни земя и +12V трябва да имаш импулси на изхода му към бобината (лесно се мерят с крушка от стоп или габарит например)Успех!
                  Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                  Коментар


                    #10
                    при мен датчика на хол взима сигнал от маховика,не е в делкото като при теб(де да беше,щеше да е запалила вече),значи има искра има и бензин (вижда се когато или се бута колата или докато въртиш(докато работеше стартера)),т.е. има всичко но неиска да запалиделкото колкото и да се върти (не е много)няма разлика,то случи само за разпределител на искратаангренажа не е прескочилслед малко отвам да се боря ама първо трябва да си взема стартер и акумулатор

                    Коментар


                      #11
                      НЕ ВСЯКО ТИПО Е КУРНИК

                      [i]НЕ ВСЯКО ТИПО Е курник[/i]
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        не ми помагаш с този отговортова ми е второто типо,наблюдавам още 4,5 типота и темпри-спрямо други коли в този клас са най зле,ама кво да се праи

                        Коментар


                          #13
                          Едното от 2-те ми да чукна на дърво още не е почнало да прави такива магарии ама пък нещо по предницата се разлопва през 2000-3000км макар че надали колата е виновна за това.Ами щом има искра и бензин остава да няма компресия.Убеден ли си че в цилиндрите има бензин.Аз като гледам май е някаква моноинжекция.Мисълта ми е данеби да има някакъв проблем по бензините.Защото като се замисля ако има бензин и е колкото трябва и има искара когато трябва няма причина да не запали.Айде да беше рескочило зъб на ангренажа или да е смляло нещо по двигателя да се замислим за компресията ама казваш че не е.А убеден ли си че искарата на всеки цилиндър идва когато трябва? т.е. да няма проблем при разпределението - макар че тогава щяха да са едни детонации едни пукания мани мани.
                          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                          Коментар


                            #14
                            проблема мисля,че е идентифициран,пак ще свалям скорости след малко,онзи ден като ги свалях забравих да обърна внимание на едно "нещо",сега ще видя дали е то и ако така като си мисля то ще е егати тъпото

                            Коментар


                              #15
                              проблема е намерен ама времето ме прееба да си кача скоростите

                              Коментар

                              Working...
                              X