Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кабели за ток

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Кабели за ток

    infineon написа:
    Danchojn написа:
    S_BANKOV написа:
    Ток се подава на незапалени автомоли от незапалени автомобили. закачат се кабелите, чака се десет минути и се откачат тогава си палиш без проблем.
    И това не е съвсем коректно, поне е по-безопасно. Едно преизкряване може да доведе до доста главоболия. Електрониките по колите са предвидени да издържат 40V, а отскоците често ги превишават.........................Но както знаеш така прави.
    Е то преискряване има и когато си закачаш клемата на акумулатора. Все пак автоелектрониката е предвидена да издържа такива неща.Според мен като се подава ток от незапалена кола, и не откачаш кабелите към втория акумулатор веднага след старта няма особени рискове.И къде ги видя тези отскоци по 40 волта на кола с закачен акумулатор
    Разликата от това да закачиш акумулатора си към автомобила, от това да прикачиш разреден акумулатор към зареден е от земята до небето. Помисли над това. Една проста индуктивност, може да ти направи отскоци над 100V..............................Затова и в сериозните автомобилни електроники на захранването има винаги 15-16V-и трансили.....................................
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      Re: Кабели за ток

      trace написа:
      А6е грешка, не грешка, явно не се случва толкова често, колкото легендите казват.При моя приятел 6ояджията, на 90% от колите които свалят от автовозите, акумулаторите са мъртъвци.Следователно всяка кола се пали минимум поне по 5-6 пъти докато е там. Е как пък за 5 години с една не е имало про6лем.Ок, може 6и е възможно, но практиката показва друго.
      Вероятно новите собственици си берат после грижите. Хора разберете. Опасно е. Явно тука никой не е поставял осцилоскоп на захранването и да види какво става. Само преди месец заменихме алтернатора на Сузуки Балено с нов, точно от такава манипулация. Ефекта беше, че колата си зареждаше ама привидно. Лампата на таблото си мълчи и всичко е ок, докато с допълнителна електроника не се разбра, че всъщност силовата верига не е наред и акумулатора взе да издъхва. Та ако си мислите че като не свети една лампа всичко е ок жестоко се лъжете. Одавна е дискутирано тука, че тази лампа е бошлаф работа и не е адекватна.Същото положение е сега с един Фокус - като поставиш волтметър напрежението е клин 14Волта. Но всъщност има изгорял диод в диодната плочка и чака подмяна. Иначе автомобила си върви.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Едно време с руските коли нямахме такива проблеми, сега като давам ток не паля моята кола. Веднъж се опитах да дам ток на един комшия със запален двигател и генерторът ми започна да цвили като раван кон, от тогава никакво палене. Слава богу намам поражения.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #19
          Изправитела на автомобилния алтернатор е ларионов трифазен и ако има изгорял диод в него губиш една трета от мощността му-респективно по-бавно възстановяване от стартирането.Личен опит
          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

          Коментар


            #20
            кроко61 написа:
            Изправитела на автомобилния алтернатор е ларионов трифазен и ако има изгорял диод в него губиш една трета от мощността му-респективно по-бавно възстановяване от стартирането.Личен опит
            Точно така е. Но ако прекъсне диода. А ако се закъси е друг филм. Но да не разводняваме темата...............
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              ми дайте да направим една важна тема как се подава/взема ток от друг автомобили какви кабели са ти нужни за бензинови/дизелови двигатели

              Коментар


                #22
                Взимаш маса за електрожен, щипки пак за същото нещо и си правиш едни кабели.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #23
                  benzol написа:
                  ми дайте да направим една важна тема как се подава/взема ток от друг автомобили какви кабели са ти нужни за бензинови/дизелови двигатели
                  То тема си има, аз преди време питах точно това, в темата си пише всичко, включително и това, че автомобилът трябва да е изгасен, когато другият върти стартер.

                  Коментар


                    #24
                    Synthy написа:
                    Взимаш маса за електрожен, щипки пак за същото нещо и си правиш едни кабели.
                    и си прецакваш електрожена заради едни кабели за подаване на ток
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #25
                      ogi28b написа:
                      benzol написа:
                      ми дайте да направим една важна тема как се подава/взема ток от друг автомобили какви кабели са ти нужни за бензинови/дизелови двигатели
                      То тема си има, аз преди време питах точно това, в темата си пише всичко, включително и това, че автомобилът трябва да е изгасен, когато другият върти стартер.
                      ама в раздел Важни ли е защото според мен това е важна тема има много хора като мен които не знаят как се подава/взема ток

                      Коментар


                        #26
                        Ето я темата, ама и там са едни писания....http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=22773

                        Коментар

                        Working...
                        X