Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кабели за ток

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кабели за ток

    Може ли да ми кажете колко Ампера кабели ми трябват за Мареа ТД100?Или колко квадрата трябва да е дебел кабела,а съм си харесал едни 1000А(китайски)ама не знам дали ще ми свършат работа има и по 1200А и 1500А , АБ ми е 60Аhдо преди това имах едни 200А мисля че бяха ама те за нищо не ставаха в смисъл аз давах ток ама не можех да вземам

    #2
    колега отиваш в един електро магазин купуваш си 6м кабел 30-35кв после си купуваш комплект щипки или използваш от старите ти кабели и забравяш за проблемите свързани с подаване на ток,забрави за китайските буклуци
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      кола

      Като идваш в Сфофия си вземи от КОНРАД щипки те са по 1.60лв някъде и от някой магазин на кабелитук напримерSofia, Bratya Miladinovi №57 си вземи кабел 10 квадрата и си готов другото е измама
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: кола

        kluchar написа:
        Като идваш в Сфофия си вземи от КОНРАД щипки те са по 1.60лв някъде и от някой магазин на кабелитук напримерSofia, Bratya Miladinovi №57 си вземи кабел 10 квадрата и си готов другото е измама
        абе измама е и 10кв кабели малко тънки ще дойдат на паднал(изтощен) акумулатор
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          кола

          Е тогава нов акумулатор Няколко пъти ми се е случвало да трябва да се дава ток и все кабелите слаби и само греят
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: Кабели за ток

            benzol написа:
            Може ли да ми кажете колко Ампера кабели ми трябват за Мареа ТД100?Или колко квадрата трябва да е дебел кабела,а съм си харесал едни 1000А(китайски)ама не знам дали ще ми свършат работа има и по 1200А и 1500А , АБ ми е 60Аhдо преди това имах едни 200А мисля че бяха ама те за нищо не ставаха в смисъл аз давах ток ама не можех да вземам
            Мен ако питаш, изобщо не се занимавай с кабели и тем подобни щуротии. Свързването на два автомобила по този начин е грешка и крие много рискове. Аз имам три случая с изгорели алтернатори от тази манипулация. Два случая с изгорели ЕКУ-та. За тези се сещам сега. Или пък си направи хубави, нискоомни кабели, но когато свързваш два автомобила, разкачай клемата на този който ще дава ток. Т.е. ползваш само акумулатора му, за да не боли глава. Не е казано, че ще се повреди нещо веднага, но шанса е 50/50, което си е много. Особенно със съвременните капризни автомобили, дето все повече за нищо не стават Успех.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              а примерно 10 квадрата колко ампера са ако са дълги по 3м и съответно 30-35 квадрата?

              Коментар


                #8
                benzol написа:
                а примерно 10 квадрата колко ампера са ако са дълги по 3м и съответно 30-35 квадрата?
                За варианта - 10кв. 6метра кабел има 0.0102ома съпротивление. При 100А ще загубиш един 1,02волта. Това са 102W в кабелите. Сам разбираш, че нестава.35кв - 6м кабел - 0,0029ома. При 100А - 0.29V - 29W в кабелите. Това са сметки за хубав меден проводник. Китайците обичат да слагат в кабелите и стомана Не се шегувам!Сметките ясно показват, че прехвърлянето на стартов ток по този начин е умряла работа и опасна. Най-читаво е втори акумулатор и къси кабели и да го пооставиш там поне 10-на минути преди старт, защото след като запалиш ще претовариш със сигурност алтернатора.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Danchojn написа:
                  benzol написа:
                  а примерно 10 квадрата колко ампера са ако са дълги по 3м и съответно 30-35 квадрата?
                  За варианта - 10кв. 6метра кабел има 0.0102ома съпротивление. При 100А ще загубиш един 1,02волта. Това са 102W в кабелите. Сам разбираш, че нестава.35кв - 6м кабел - 0,0029ома. При 100А - 0.29V - 29W в кабелите. Това са сметки за хубав меден проводник. Китайците обичат да слагат в кабелите и стомана Не се шегувам!Сметките ясно показват, че прехвърлянето на стартов ток по този начин е умряла работа и опасна. Най-читаво е втори акумулатор и къси кабели и да го пооставиш там поне 10-на минути преди старт, защото след като запалиш ще претовариш със сигурност алтернатора.
                  е то хубаво ама не знам дали някои ще се навие да си смъкне АБ от неговата кола и да ти я даде за 10мин,апък да си купуваш 2-ра АБ не си заслужава за тая работа,а тея кабели където ги продават и пише 1000А колко квадрата са някои знае ли

                  Коментар


                    #10
                    Re: Кабели за ток

                    Danchojn написа:
                    .....Мен ако питаш, изобщо не се занимавай с кабели и тем подобни щуротии. Свързването на два автомобила по този начин е грешка и крие много рискове. Аз имам три случая с изгорели алтернатори от тази манипулация. Два случая с изгорели ЕКУ-та. За тези се сещам сега. ....Успех.
                    Щото не знаете как се правят нещата затова , редовно виждам подаване на ток от стартиран автомобил с цел да върти алтернатора, - ТОВА Е ГРЕШКА Ток се подава на незапалени автомоли от незапалени автомобили. закачат се кабелите, чака се десет минути и се откачат тогава си палиш без проблем.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Има различни повечето менета и сигуно са 3-4 квадрата като гледам колко пари са има и по скъпиhttp://emk-33.com/shop/product_info....ducts_id=14197
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        benzol написа:
                        Danchojn написа:
                        benzol написа:
                        а примерно 10 квадрата колко ампера са ако са дълги по 3м и съответно 30-35 квадрата?
                        За варианта - 10кв. 6метра кабел има 0.0102ома съпротивление. При 100А ще загубиш един 1,02волта. Това са 102W в кабелите. Сам разбираш, че нестава.35кв - 6м кабел - 0,0029ома. При 100А - 0.29V - 29W в кабелите. Това са сметки за хубав меден проводник. Китайците обичат да слагат в кабелите и стомана Не се шегувам!Сметките ясно показват, че прехвърлянето на стартов ток по този начин е умряла работа и опасна. Най-читаво е втори акумулатор и къси кабели и да го пооставиш там поне 10-на минути преди старт, защото след като запалиш ще претовариш със сигурност алтернатора.
                        е то хубаво ама не знам дали някои ще се навие да си смъкне АБ от неговата кола и да ти я даде за 10мин,апък да си купуваш 2-ра АБ не си заслужава за тая работа,а тея кабели където ги продават и пише 1000А колко квадрата са някои знае ли
                        Това е измама.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Re: Кабели за ток

                          S_BANKOV написа:
                          Ток се подава на незапалени автомоли от незапалени автомобили. закачат се кабелите, чака се десет минути и се откачат тогава си палиш без проблем.
                          И това не е съвсем коректно, поне е по-безопасно. Едно преизкряване може да доведе до доста главоболия. Електрониките по колите са предвидени да издържат 40V, а отскоците често ги превишават.........................Но както знаеш така прави.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Re: Кабели за ток

                            Danchojn написа:
                            S_BANKOV написа:
                            Ток се подава на незапалени автомоли от незапалени автомобили. закачат се кабелите, чака се десет минути и се откачат тогава си палиш без проблем.
                            И това не е съвсем коректно, поне е по-безопасно. Едно преизкряване може да доведе до доста главоболия. Електрониките по колите са предвидени да издържат 40V, а отскоците често ги превишават.........................Но както знаеш така прави.
                            Е то преискряване има и когато си закачаш клемата на акумулатора. Все пак автоелектрониката е предвидена да издържа такива неща.Според мен като се подава ток от незапалена кола, и не откачаш кабелите към втория акумулатор веднага след старта няма особени рискове.И къде ги видя тези отскоци по 40 волта на кола с закачен акумулатор
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              Re: Кабели за ток

                              S_BANKOV написа:
                              Danchojn написа:
                              .....Мен ако питаш, изобщо не се занимавай с кабели и тем подобни щуротии. Свързването на два автомобила по този начин е грешка и крие много рискове. Аз имам три случая с изгорели алтернатори от тази манипулация. Два случая с изгорели ЕКУ-та. За тези се сещам сега. ....Успех.
                              Щото не знаете как се правят нещата затова , редовно виждам подаване на ток от стартиран автомобил с цел да върти алтернатора, - ТОВА Е ГРЕШКА Ток се подава на незапалени автомоли от незапалени автомобили. закачат се кабелите, чака се десет минути и се откачат тогава си палиш без проблем.
                              А6е грешка, не грешка, явно не се случва толкова често, колкото легендите казват.При моя приятел 6ояджията, на 90% от колите които свалят от автовозите, акумулаторите са мъртъвци.Следователно всяка кола се пали минимум поне по 5-6 пъти докато е там. Е как пък за 5 години с една не е имало про6лем.Ок, може 6и е възможно, но практиката показва друго.
                              Ex Fiat 126P
                              Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                              Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                              Alfa Romeo 147 1.6 TS
                              Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                              Коментар

                              Working...
                              X