Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли опасност от проблеми при размяна на ECU?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли опасност от проблеми при размяна на ECU?

    въпроса ми е следния - имам ЕКУ на което е махнато имо-то(същото като моето е еку-то), ако го сложа на моята кола, разкача моята имо кутия, колата ще запали ли с моя ключ ? после евентуално ако си върна моето еку и си закача и имо-кутията ще има ли проблеми ? според мен всичко трябва да е ОК, но все пак, нека някой който е наясно с тия неща да даде мнение
    Брава 1.6

    #2
    Не би трябвало да имаш проблем.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      Ако не потрошиш нещо при размяната няма да имаш проблем. Говорим за фиат нали?
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        да, брава 1.6
        Брава 1.6

        Коментар


          #5
          Сменявай смело. Няма да имаш проблеми ако не счупиш нещо. Имаш ли си ЕКУ ?
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            имам си, тази вечер взех и разкодираното еку, утре ще пиша за резултата
            Брава 1.6

            Коментар


              #7
              стана работата, колата вече "пее" на бензин, да видим докога
              Брава 1.6

              Коментар


                #8
                Какъв беше проблема? Имаше ли записани грешки в стария комп?
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Е нали трябва да се закачи ECU Кода май светеше до колкото си спомням писаното преди.
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    така, проблема беше, че моето ЕКУ държеше бензиновите времена по 12-13 мсек, което е адски много и колата чак неможеше да се движи на бенз(бях пробвал досега със смяна на всичко отговарящо за впръскването освен ЕКУ-то), никаква диагностика не ми помагаше, набива код 1950, който наскоро разбрах означава обща грешка на ламбда адаптация, та за момента колата е в отлично състояние, покарах я на и на газ, нямам проблеми, но нека не казвам голяма дума, искам да покарам още 100тина километра чисто на газ, и ако всичко е ОК, тогава ще казвам голяма дума
                    Брава 1.6

                    Коментар


                      #11
                      nedialko- написа:
                      така, проблема беше, че моето ЕКУ държеше бензиновите времена по 12-13 мсек, което е адски много и колата чак неможеше да се движи на бенз(бях пробвал досега със смяна на всичко отговарящо за впръскването освен ЕКУ-то), никаква диагностика не ми помагаше, набива код 1950, който наскоро разбрах означава обща грешка на ламбда адаптация, та за момента колата е в отлично състояние, покарах я на и на газ, нямам проблеми, но нека не казвам голяма дума, искам да покарам още 100тина километра чисто на газ, и ако всичко е ОК, тогава ще казвам голяма дума
                      помага reset на адаптация c fiat examiner
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        да, това помага, ама никъде неможех да намеря къде има екзаминер на старото ми ЕКУ, като му сложих читав симулатор на ламбда сондата, спря да трупа грешки за нея, но адаптацията беше тотално *срана вече засега е добре колата, пак казвам, нека покарам 100-150 км на газ и пак ще пиша
                        Брава 1.6

                        Коментар


                          #13
                          може да се каже, че се преборих с проблема, навъртях вече 200 км на газ, работи перфектно на бензин, едниственото което остана, е леко замисляне при рязко подаване на газ, когато още е студена на бензин, при около 40-50 градуса всичко изчезва, иначе си пали от четвърт и си върви чудесно, ако някой се интересува от симулатор за ламбда сондата, като този дето съм сега с него(самоделка е), да пише може и тпс-а да е тръгнал, ще видя да опитам с работещ
                          Брава 1.6

                          Коментар

                          Working...
                          X