Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

какви гуми да сложа на пунто 14 или15

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Е то зависи и от пунтото, ако си с 1.8 двигател да сложиш 15 ок, ама на 1.1 да сложиш 14"... Вие си решавате де, ама според мен е безсмислено упражнение. Чак толкова да се подобри стабилността... Ако от 145 минеш на 175 ОК, съгласен, ама тогава колата най-вероянто няма да може да отлепи.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #17
      Отскоро карам пунто спортинг (1.2 16В 86 коня ) и съм с 15 ки гумите са 195/50/15 летни и зимни взех наскоро. Честно казано незнам как е возията с по- малки и тесни гуми, но освен че подрусва, което в крайна сметка не е толко от колата колкото от пътищата ни... съм много доволен как вози. При положение че е със спортно окачване ( сини пружини, явно идват една идея по меки от жълтите) и предишната ми кола беше купе със стоково окачване, съм направо очарован как си вози това 1.2 със спортно ... за ускорение, скорост, стабилност най- вече .... Спирането е брутално... а даже мисля да му сложа и задни дискови спорачки. Имам наблюдения и как вози 1.2 60 коня с 15-ки и е доста прилично ... да изглежда е по спъната, но си върви прилично според мен. Много зависи кой какво очаква и иска да постигне с тия джанти и гуми. Както казват колегите и 16 и 17 могат да влезнат... но въпроса е какво се търси като ефект.

      Коментар


        #18
        Insane написа:
        Отскоро карам пунто спортинг (1.2 16В 86 коня ) и съм с 15 ки гумите са 195/50/15 летни и зимни взех наскоро. Честно казано незнам как е возията с по- малки и тесни гуми, но освен че подрусва, което в крайна сметка не е толко от колата колкото от пътищата ни... съм много доволен как вози. При положение че е със спортно окачване ( сини пружини, явно идват една идея по меки от жълтите) и предишната ми кола беше купе със стоково окачване, съм направо очарован как си вози това 1.2 със спортно ... за ускорение, скорост, стабилност най- вече .... Спирането е брутално... а даже мисля да му сложа и задни дискови спорачки. Имам наблюдения и как вози 1.2 60 коня с 15-ки и е доста прилично ... да изглежда е по спъната, но си върви прилично според мен. Много зависи кой какво очаква и иска да постигне с тия джанти и гуми. Както казват колегите и 16 и 17 могат да влезнат... но въпроса е какво се търси като ефект.
        Вече съм сложил задни дискови спирачки на моето колега спирането е добре , и особено ръчната от място напрао пали гумите Но си мислех за по големи предни спирачни апарати и дискове от пунто с 14ки техните са по големи предните и накладките и диска и апарите Пак и моите дискове предниса са за смяна имат ръб ... кам 2-3 мм но спирането е добре ... И неща и да чувам за 13ки след като затънах с хубави зимни гуми в една преспа миналата зима , боксуа и няма излизане ...
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #19
          стабилност, сцепление и визия - големи джантиповече вървеш, по бързо набиране, и повече икономия - малки джантицените са почти еднакви на 14ки и 15ки
          Punto JTD
          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

          Коментар


            #20
            14-ки е подходящ размер.

            Размер 14-ки на джантите е максимално допустим от производителя за 1.1 и 1.2, ако е с повече коне 1.2 16v или 1.4GT, 1.6 - 90 коня допустими са и 15-ки.

            Коментар

            Working...
            X