Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

май имам проблем с алтернатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    май имам проблем с алтернатора

    така първо проблема днеска си замервах АБ с китайски милтицет и какво се получи на празен ход са измервамията:без нищо пуснато 13.6-13.7 при обороти от 1000-2000с фарове къси, дълги и халоген и парно ма 4 степен 12.7-12.8 1000об на 2000 става на 13.3Vта къде в Пловдив мога да го занеса да го погледнат

    #2
    мисля че е нормално.. според мен добре зарежда!
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      fuel injekcion написа:
      мисля че е нормално.. според мен добре зарежда!
      А според мен въобще не е добре!!! "ГАРАНЦИЯТА Е НЕВАЛИДНА ПРИ:.............................................. .......11. Стартерната батерия е разредена Плътността на електролита е под 1.24 г/см.3o Напрежението е под 12.4 V в покой12. Стартерната система на МПС /моторното превозно средство/ е неизправна........................................ ..19. Неизправна зарядна система на автомобила (зарядното напрежение не е в границите от 13.8 V до 14.8 V).20. Консумацията на ток при неработещ двигател и изключени консуматори е по-голяма от 50 mA.........." ИЗТОЧНИК
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        колега, алтернатора ти е добре, изобщо не се занимавай с глупости, и да хвърляш пари на вятъра на мен каквли ли не дивотии ми бяха наговорили като си купувах нов акумулатор, не ми зареждало достатъчно незнам си какви глупости 2 години минаха от тогава никакъв проблем, стойностите бяха нещо подобно на твойте, ако си толкова мераклия купи си реле-регулатор ново за 70-80 лева и пак ще се скапе скоро време, така че, караш докато не се износят четките
        Брава 1.6

        Коментар


          #5
          а къде в Пловдив ги поправят че имам още един за ремонт

          Коментар


            #6
            Re: маи имам проблем с алтернатора

            benzol написа:
            така първо проблема днеска си замервах АБ с китайски милтицет и какво се получи на празен ход са измервамията:без нищо пуснато 13.6-13.7 при обороти от 1000-2000с фарове къси, дълги и халоген и парно ма 4 степен 12.7-12.8 1000об на 2000 става на 13.3Vта къде в Пловдив мога да го занеса да го погледнат
            И с арабски да си го мерил, всичките мерят що годе еднакво напрежение.Най-вероятно си само за нов реле регулатор, но така или иначе ще се сваля - пълна ревизия.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Реле-регулатора с четките и четкодържателя всичко е 35лв, поне за толкова го взех, сигурно и по-евтино може да се намери ако му се търси на човек.Определено си за смяна на реле-регулатора. При мен след смяната кове на 14.3V без значение какви консуматори съм му нацвъкал.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Мен също ми е 13.7-13.9 непрекъснато. Ниски, високи обороти, топло, студено, само като навключа всичко пада на 13.6-13.7, като са само фарове и парно си е пак 13.7-8. За мойта кочинка е около 50 кинта ориентировъчно п.с.по аутодата на моя алтернатор пише при 6000 оборота 14В/75-85А смятам е нромално за празен ход 13.7-8 п.п.с.за пръв път да си намеря в това чудо каквото ме интересува за колата
                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                182A4.000 IAW49F
                LPG - Lovato EasyFast
                ----------------------------
                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                Коментар


                  #9
                  акумулатор

                  А има страница в сайта на форумаhttp://www.fiat-bg.org/index.php/sol...7-accuМини през някои акумулаторджия да го замери и тогава той ще ти каже какво да правиш
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: акумулатор

                    kluchar написа:
                    А има страница в сайта на форумаhttp://www.fiat-bg.org/index.php/sol...7-accuМини през някои акумулаторджия да го замери и тогава той ще ти каже какво да правиш
                    Много полезна тема, ще и хвърля подробно око.Но на пръв поглед излиза, че съм за нов акумулатор. Яко окислява минуса и не помага мазане с грес почистване и т.н.Като си го купих преди около 3 години човека премери всичко и каза, че е наред и ми завери гаранцията с уговорката да го следя да не пада под 13.6 напрежението при заряд. От тогава си е все така. На акумулатора който си дойде с колата не съм забелязал окисляване, а го карах около 3-4 месеца, беше Варта, а този е Искра и се окислява за норматив. Има си електролитец и всичко, но явно е пътник, ам да не отклонявам темата на колегата. Просто исках да кажа че при мен също е 13.7 и не помръдва напрежението и май го водят за нормално за тази кола.
                    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                    182A4.000 IAW49F
                    LPG - Lovato EasyFast
                    ----------------------------
                    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                    Коментар


                      #11
                      Re: маи имам проблем с алтернатора

                      benzol написа:
                      ... без нищо пуснато 13.6-13.7 при обороти от 1000-2000...
                      При тези стойности на зареждане, миналата зима не ми завериха гаранцията за новия акумулатор. Наложи се да сменям реле-регулатора и като докарахме 14,1 В без консуматори и 13,9 с фарове и климатроник, вече ми я завериха.
                      Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                      Коментар


                        #12
                        Да попитам и аз за да не отварям нова тема.Проблема ми е следния след като ми се пусне перката и оборотите ми падат на 500 г/д иначе държи 850-900 оборота в минута.А когато пусна късите + дългите + халогените+ вентилатора на парното на макс + стоплянето на задния прозорец и оборотите ми падат до към 650-700Това нормално ли е според вас?
                        Fiat Bravo 1.4 12v '95

                        Коментар


                          #13
                          Премери си напрежението директно на алтернатора, Често има загуби от лоши връзки. При мен 13,7-13,9 на АБ 14,1 на алтернатора, преди да си почистя масите.

                          Коментар


                            #14
                            Re: акумулатор

                            kluchar написа:
                            А има страница в сайта на форумаhttp://www.fiat-bg.org/index.php/sol...7-accuМини през някои акумулаторджия да го замери и тогава той ще ти каже какво да правиш
                            Не ми стана ясно това от статията: "4. През зимата ПРЕДИ палене направете процедура за затопляне. 3 пъти -> 4 секунди дълги / 4 секунди пауза. Ще забележите че след това стартера върти по-енергично. Ако всичко е наред де. "Ако може малко по-подробно....
                            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                            Коментар


                              #15
                              днес ходих да ми го замерват и ми казаха че всичко е ОК явно китайската техника ме лъже има няма 1V

                              Коментар

                              Working...
                              X