Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Патрон на паяка Фиат Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Патрон на паяка Фиат Браво

    Здравейте колеги отскоро имам следният проблем. при вкарване на контактния ключ и опит за завъртане за да запаля се усеща едно заядане. има нужда от разклащане и чак тогава мога да завъртя, аз му хванах чалъма и си паля. Обаче като дам колата на друг и става трудно ( така по трудно ше ми я откраднат все пак) както и да е. днес разглобих всичко и стигнах до патрона. В снимката която съм добавил се вижда една плоска пластинка. според мен в нея е проблема. Забелязах че при изваден ключ пластинката изпъква нагоре, а при вкаран потъва. потъва но не достатъчно и закача отстрани в каналите на втулката около патрона. въпроса ми е на прав път ли съм, за какво служи тази пластинка и някакви решения, било то и малко да я поизпиля. и накрая гледам че има доста нечистотии по другите пластинки на патрона. ако ги извадя заедно с пружинките им и продухам ще мога ли да го сглобя обратно?
    Прикачени файлове
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    #2
    Тая пластинка ти заключва волана като извадиш ключа. Може да има замърсявания и затова да не се прибира достатъчно. Опитай се да промиеш целия механизъм. Също може пружината която я прибира да е отслабнала.
    Bravo 1.6 / 16

    Коментар


      #3
      Аз пък залагам на износен ключ...Е,и поизносена пластинка, но ключа най- вече. Вероятно гърбичката, която натискя пластинката е изядена - тя е вначалото на ключа и е винаги подложена на най- голямо натоварване. Пробвал ли си с друг ключ?Почистването би имало някакъв ефект вероятно, но нищо чудно да е обратен. След като се почисти вскичко добре да спре да става номера с разклащането.
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4
        изпилих малко пластината и точно така стана. ключа успях да го завъртя само един път и след това нищо хванах се за главата както да правя щото не можах да извадя патрона. и кво да правя реших да стегна леко втулката с партона на менгемето и там с разклащането да се мъча да извадя ключа. чудо то взе че завъртях ключа в посока палене. доста трудно но завъртях. тогава ми дойде мисълта че съм успял леко да променя геометрията на втулката около патрона. и след няколко леки стискания на менгемето под различни ъгли сега ключа се върти почти като нов. леко мазно върти но е добре. само в посока паркинг светлини не иска, но мисля че ще го преживея. не знам дали има начин да се извади тази страничната пластина. тя се командва от другите пластинки които са наредени като клавишите на пиано. ако успея да извадя тази пластина ще мога да я изпиля повече без да закачам патрона и работата ще заспи. не съм пробвал с друг ключ защото нямам такъв
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар

        Working...
        X