Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

свинска опашка вместо метална скоба?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    свинска опашка вместо метална скоба?

    Колеги имам съвсем леко сълзене на антифриз от горния тънкия маркуч на казанчето на антифриза, през който връща системата антифриза в казанчето, за около 4-5 месеца едва се забелязва че леко е текло, скобата е от тия дето не могат да се стягат с отверка, ако сложа до скобата от дясната и страна една свинска опашка и я пристегна, дали ще стегне добре, и дали като минава топлия антифриз през маркучето, свинската опашка ще отпусне?Заслужава ли си пробата?

    #2
    Може и да стане. Ама най-добре си вземи една малка скоба. Има ги навсякъде.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #3
      Понеже не съм ходил от години по железарските магазини, има ли метални скоби малки, при които не се налага да вадя маркуча, тоест да може да се вкара на принципа на свинската опашка, и се стегне, че да не текне в последствие по яко от това маркуче?

      Коментар


        #4
        Със скоба става, обаче внимавай да не се откъсне щуцера на казанчето.Там им е слабото място.Така беше при мен, но се оказа че маркуча и скобата си бяха вред, а щуцера беше спукан в основата си.
        LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
        LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
        LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
        FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
        FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

        Коментар


          #5
          Вземи изкърти тая скоба с една отверка и си сложи скоба дето се затяга с винт за 20 стотинки и не се занимавай да си блъскаш главата с глупости.Работата е за 3 минути и е на удобно място.
          Fiat 1.4 12V
          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

          Коментар


            #6
            Аз не съм виждал скоба от тези стягащите дето не може да се вади като я развъртиш напълно! Така че бягяй до близката железария и действаи.
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              xctr написа:
              Аз не съм виждал скоба от тези стягащите дето не може да се вади като я развъртиш напълно! Така че бягяй до близката железария и действаи.
              Има и такива, но се намират трудно и струват по 2-3лв. бройката, при положение че обикновената такава е 30ст.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                Виждал съм свински опашки сложени на маншоните на каретата. Така че щом държи на това място сигурно ще издържи и на един маркуч за вода като достягащо средство.

                Коментар


                  #9
                  nelegalniq написа:
                  Виждал съм свински опашки сложени на маншоните на каретата. Така че щом държи на това място сигурно ще издържи и на един маркуч за вода като достягащо средство.
                  колега при маншоните на каретата няма никакво налягане докато охладителната система е под налягане.то утре някой ще иска и ауспуха да си стегне със свинска опашка
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    nelegalniq написа:
                    Виждал съм свински опашки сложени на маншоните на каретата. Така че щом държи на това място сигурно ще издържи и на един маркуч за вода като достягащо средство.
                    В скоростната кутия нямаш никакво налягане, и има разлика между масло и вода, охладителната система като създаде налягане и ще почне да се губи антифриз, аз бях стегнал скобите на радиатора с отверката колкото можах обаче не беше достатъчно и се наложи с гаечно ключе 6 да ги стегна хубаво и теча изчезна
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #11
                      Аз ще пробвам със свинска опашка, да видим какво ще стане, се пак са заместител на белезници !!

                      Коментар


                        #12
                        milenskia написа:
                        Аз ще пробвам със свинска опашка, да видим какво ще стане, се пак са заместител на белезници !!
                        Тя за здрава е здрава свинската опашка, обаче няма да можеш да я натегнеш дотолкова, че да спре теча
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #13
                          струвами се че следващата ти тема ще е:къде да си закарам колата понеже прегря-дано не съм прав но........................
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #14
                            Аз ако бях...едно тиксо от книжарницата...щях да го увия здраво и щеше да ми остане и резервно, ако пак нещо започне да изпуска...
                            Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                            BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                            BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                            Коментар


                              #15
                              Там където тече, отгоре го залепи с дъвка. Ама не каква да е, а такава без захар. Така дори и да падне нивото на Пе-Ха, дъвката ще го възстанови. Отгоре може тиксо, или ако имаш под ръка - лейкопласт. Заключвам темата. Считам я за несериозна.

                              Коментар

                              Working...
                              X