Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Имам проблем със скоростната кутия на Fiat Panda 4x4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Имам проблем със скоростната кутия на Fiat Panda 4x4

    При натоварване ми "запъва". Някой, ако може да помогне?

    #2
    Как запъва не се разбира.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      Товари се двигателя. Различни майстори твърдят, че проблема е в скоростната кутия.Като се отвори кутията, нямаше видими проблеми. Не е от задния мост.

      Коментар


        #4
        Ако караш на 4х4 по асфалт е нормално да запъва, че и полуоска може да скъсаш от запъването. :D Пандата си е Part-time не е направена да се кара с включено 4х4.Това ест ако става дума за старата панда. При новата не е така.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          nik326 написа:
          Товари се двигателя. Различни майстори твърдят, че проблема е в скоростната кутия.Като се отвори кутията, нямаше видими проблеми. Не е от задния мост.
          Обясни по-подробно какво значи "товари се двигателя". 1. Форсира се а не върви2. Не може да набере или набира много мудно.3. При различните предавки еднакво ли е..........Пандата ти е с отворени диференциали и не е проблем да я караш на 4х4 където и да било. Отделен е въпроса дали има смисъл.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Danchojn написа:
            nik326 написа:
            Товари се двигателя. Различни майстори твърдят, че проблема е в скоростната кутия.Като се отвори кутията, нямаше видими проблеми. Не е от задния мост.
            Обясни по-подробно какво значи "товари се двигателя". 1. Форсира се а не върви2. Не може да набере или набира много мудно.3. При различните предавки еднакво ли е..........Пандата ти е с отворени диференциали и не е проблем да я караш на 4х4 където и да било. Отделен е въпроса дали има смисъл.
            Какво разбираш под отворени диференциали? Правиш ли разлика между парт тайм и фул тайм задвижване?Ако е старата панда определено е проблем ако караш на 4х4 на асфалт и се опитваш да правиш завой.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              infineon написа:
              Какво разбираш под отворени диференциали? Правиш ли разлика между парт тайм и фул тайм задвижване?Ако е старата панда определено е проблем ако караш на 4х4 на асфалт и се опитваш да правиш завой.
              Сподели що е то "парт тайм и фул тайм задвижване".Имаш ли опит с въпросния автомобил, че да вземаш подобна позиция?
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                infineon написа:
                Какво разбираш под отворени диференциали? Правиш ли разлика между парт тайм и фул тайм задвижване?Ако е старата панда определено е проблем ако караш на 4х4 на асфалт и се опитваш да правиш завой.
                Така е прав си. Извинявам се. При старата Панда няма междуосев диф.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Като цяло не е проблем да се кара 4х4 старат панда но на сух асфалт е наистина кофти, защото предния и задния диф се свързват директно. На хлъзгав участък приплъзва но на сухо е гадно. И все пак зависи много от шофьора.При новата Панда този проблем отсъства - тя е режим on demand. В случая на човека проблема е от съвсем друго естество и не се касае за самото 4х4. Има вероятно проблем в скоростната кутия, възможно и в задния диф, но не е свързано с това дали си 4х4.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Re: Имам проблем със скоростната кутия на Fiat Panda 4x4

                    nik326 написа:
                    При натоварване ми "запъва". Някой, ако може да помогне?
                    Проблема може да е по-елементарен. Съвета ми е да се прегледат всички карета и лагерите на главините. Ако не е вече направено.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      BO написа:
                      infineon написа:
                      Какво разбираш под отворени диференциали? Правиш ли разлика между парт тайм и фул тайм задвижване?Ако е старата панда определено е проблем ако караш на 4х4 на асфалт и се опитваш да правиш завой.
                      Сподели що е то "парт тайм и фул тайм задвижване".Имаш ли опит с въпросния автомобил, че да вземаш подобна позиция?
                      Парт- тайм- задния мост се ползва като задвижващ само при необходимост, на терен с ниско сцепление. Няма междуосев диференциал. При старата панда задния мост се куплира на шлици към скоростната кутия, задължително при спряло мпс.Ако се ползва на сухо резултата е че или ще изправи някой завой, или ще счупи нещо по силовото предаване.При фултайма има междуосев диференциал и 4 те колела са винаги задвижващи.Тя новата панда всъщност не е класически фулл тайм а е с виско муфа която си увеличава сцеплението ако усети сериозна разлика в оборотите на преден и заден мост (при боксуване), но е с променлив коефициент на сцепление затова не е проблем като се ползва и на асфалт в този режим.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #12
                        Пак ще попитам дали си карал такъв автомобил?Защото от опит мога да ти кажа, че драмата не е толкова голяма колкото си я представяш.Да, не трябва да се кара по нормален път със зацепен заден мост, но не е толкова проблем, като на затворен (заключен диференциал.Задния мост на този автомобил реално се зацепва към едната страна на предния диференциал. Дефакто при забавяне на единия мост 50% от разликата се "поема" от предния диф. Останалите 25% се поемат от задния отворен диф, като остават едни 25% където е реално проблема.Като караш със заден мост на този автомобил е интересно, натоварващо за диференциалите, но не е чак такава драмата. Естествено при ниски скорости, а не да хвърчиш с 80 по магистралата За това автора трябва да си каже по-добре проблема, защото може и в това да е проблема, а може и да е съвсем друг.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          Здравейте аз продавам Панда 2000 година вкарах си я за мен преди 1 година , но ми се събраха доста коли и мисля да я продам . Пандата е много запазена единстеното нещо което намериха в сервиза беше износен съединител и аз го смених с нов след това и смених маслото в двигателя и скоростите , филтрите и сега по колата няма какво да се прави . Сега ми седи вече половин година та и повече без никой да я кара и за това мисля да я продам . Дефакто колата е карана 3,4 месеца в България . Колата е с ел.стъкла , ел. регулиране на фаровете , централно заключване , има код в ключа за палене и др. Сложих и радио Blaupunkt с колони Blaupunkt серия Velocity трилентови . Цена : 1500 лв . Ако някой има интерес да пише

                          Коментар


                            #14
                            Относно запъването

                            Колега не мога да разбера какъв е проблема. Аз има Панда 4х4 1991г. и няма никаква разлика при управление по асфалт при включено и изключено 4х4. Естествено ако се опиташ да направиш пълен завой се усеща дръгнененто и по твърдия волан. Общо взето зимата по снеговете я карах на-вече 4х4 по хлъзгавите пътища и нямах никакви проблеми. Виж нещо да не ти са различни гумите, да не би да има скъсан тампон на двата висящи(стоящи) лагера на средната част от кардана, и т.н.
                            automobile

                            Коментар


                              #15
                              скоростна кутия панда 4x4

                              Здравейте колеги,имам проблем със скоростната кутия на панда 4х4 93г.и по точно със синхронизацията при включване на предавките на скоростната кутия.Ако някой има опит в решаването на проблема моля да сподели.
                              PANDA 4X4

                              Коментар

                              Working...
                              X