При натоварване ми "запъва". Някой, ако може да помогне?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имам проблем със скоростната кутия на Fiat Panda 4x4
Collapse
X
-
Ако караш на 4х4 по асфалт е нормално да запъва, че и полуоска може да скъсаш от запъването. :D Пандата си е Part-time не е направена да се кара с включено 4х4.Това ест ако става дума за старата панда. При новата не е така.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
nik326 написа:Товари се двигателя. Различни майстори твърдят, че проблема е в скоростната кутия.Като се отвори кутията, нямаше видими проблеми. Не е от задния мост.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:nik326 написа:Товари се двигателя. Различни майстори твърдят, че проблема е в скоростната кутия.Като се отвори кутията, нямаше видими проблеми. Не е от задния мост.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Какво разбираш под отворени диференциали? Правиш ли разлика между парт тайм и фул тайм задвижване?Ако е старата панда определено е проблем ако караш на 4х4 на асфалт и се опитваш да правиш завой.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
infineon написа:Какво разбираш под отворени диференциали? Правиш ли разлика между парт тайм и фул тайм задвижване?Ако е старата панда определено е проблем ако караш на 4х4 на асфалт и се опитваш да правиш завой.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Като цяло не е проблем да се кара 4х4 старат панда но на сух асфалт е наистина кофти, защото предния и задния диф се свързват директно. На хлъзгав участък приплъзва но на сухо е гадно. И все пак зависи много от шофьора.При новата Панда този проблем отсъства - тя е режим on demand. В случая на човека проблема е от съвсем друго естество и не се касае за самото 4х4. Има вероятно проблем в скоростната кутия, възможно и в задния диф, но не е свързано с това дали си 4х4.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
BO написа:infineon написа:Какво разбираш под отворени диференциали? Правиш ли разлика между парт тайм и фул тайм задвижване?Ако е старата панда определено е проблем ако караш на 4х4 на асфалт и се опитваш да правиш завой.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Пак ще попитам дали си карал такъв автомобил?Защото от опит мога да ти кажа, че драмата не е толкова голяма колкото си я представяш.Да, не трябва да се кара по нормален път със зацепен заден мост, но не е толкова проблем, като на затворен (заключен диференциал.Задния мост на този автомобил реално се зацепва към едната страна на предния диференциал. Дефакто при забавяне на единия мост 50% от разликата се "поема" от предния диф. Останалите 25% се поемат от задния отворен диф, като остават едни 25% където е реално проблема.Като караш със заден мост на този автомобил е интересно, натоварващо за диференциалите, но не е чак такава драмата. Естествено при ниски скорости, а не да хвърчиш с 80 по магистралата За това автора трябва да си каже по-добре проблема, защото може и в това да е проблема, а може и да е съвсем друг.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Здравейте аз продавам Панда 2000 година вкарах си я за мен преди 1 година , но ми се събраха доста коли и мисля да я продам . Пандата е много запазена единстеното нещо което намериха в сервиза беше износен съединител и аз го смених с нов след това и смених маслото в двигателя и скоростите , филтрите и сега по колата няма какво да се прави . Сега ми седи вече половин година та и повече без никой да я кара и за това мисля да я продам . Дефакто колата е карана 3,4 месеца в България . Колата е с ел.стъкла , ел. регулиране на фаровете , централно заключване , има код в ключа за палене и др. Сложих и радио Blaupunkt с колони Blaupunkt серия Velocity трилентови . Цена : 1500 лв . Ако някой има интерес да пише
Коментар
-
Относно запъването
Колега не мога да разбера какъв е проблема. Аз има Панда 4х4 1991г. и няма никаква разлика при управление по асфалт при включено и изключено 4х4. Естествено ако се опиташ да направиш пълен завой се усеща дръгнененто и по твърдия волан. Общо взето зимата по снеговете я карах на-вече 4х4 по хлъзгавите пътища и нямах никакви проблеми. Виж нещо да не ти са различни гумите, да не би да има скъсан тампон на двата висящи(стоящи) лагера на средната част от кардана, и т.н.automobile
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар