Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

обезвъздушаване на фиат брава 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    С външен термометър боднат в антифриза. Или само контактно допрян и затапен датчик. Мога да ти помогна евентуално събота или неделя, но трябва да ме посетиш. Иначе си играеш на тъмно с колата.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #32
      имам мултицет които мери температура с кабел ще го сложа кабела в казанчето.
      "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

      Коментар


        #33
        Става, но към показанията му прибави 4-5гр. защото там не е толкова топло. Освен това, като измериш там, ще е полезно да поставиш същия този термометър максимално близо до температурния датчик. Долепи го с топлопроводяща силиконова паста на метална повърхност близо до датчика. По-този начин ще се хване и евентуалната грешка от уреда и измерването. Един вид диференциално мерене. Самото мерене изисква време. Трябва да изчакваш показанията да спрат да мърдат. Системата трябва да се темперира.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #34
          температурата която държи е между 93 и 96 градуса
          "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

          Коментар


            #35
            Това реално измерената ли е? И къде е измерена?
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #36
              както по горе писах.Вкарах кабела от мутицета в казанчето.Стрелката като стигна средата на мултицета ми показа 90гр.по това си мисля,че е вярня температурата която ми показва на таблото
              "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

              Коментар


                #37
                Да, вярна е температурата на таблото.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #38
                  Много ме съмнява термостата.Когато карам извънградско стрелката пада на половината-половина.
                  "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                  Коментар


                    #39
                    ilian4o88 написа:
                    Много ме съмнява термостата.Когато карам извънградско стрелката пада на половината-половина.
                    искаш да кажеш че се съмняваш термостата да отваря прекалено бавно и да затваря(или да не затваря въобще) прекалено бавно?
                    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                    Коментар


                      #40
                      Да.Като карам градско стрелката седи както съм показал на снимката,а извънградско стрелката пада на половината.
                      "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                      Коментар


                        #41
                        ilian4o88 написа:
                        Да.Като карам градско стрелката седи както съм показал на снимката,а извънградско стрелката пада на половината.
                        тук може да зададем, въпроса към по запознатите колеги така: Възможно ли е термопастата намираща се в капсулата на термостата да се е "уморила" и да не работи така както трябва. или просто има фабричен дефект в термостата?
                        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                        Коментар


                          #42
                          На тебе къде ти седи стрелката,когато ти се пуска перката.
                          "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                          Коментар


                            #43
                            Hristian_Aleksiev написа:
                            ilian4o88 написа:
                            Да.Като карам градско стрелката седи както съм показал на снимката,а извънградско стрелката пада на половината.
                            тук може да зададем, въпроса към по запознатите колеги така: Възможно ли е термопастата намираща се в капсулата на термостата да се е "уморила" и да не работи така както трябва. или просто има фабричен дефект в термостата?
                            Термопастата се нарича ’’Церезин" и си губи качествата след време затова термостата е консуматив.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #44
                              ilian4o88 написа:
                              На тебе къде ти седи стрелката,когато ти се пуска перката.
                              честно да ти кажа нямам представа. никога не съм се заглеждал. знам къде седи като отвори термостата, но за перката наистина не съм обръщал внимание
                              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                              Коментар

                              Working...
                              X