Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

обезвъздушаване на фиат брава 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ми то е тъпо да го свалиш и да го пробваш. както каза колегата термостат се пробва на колата. освен да го пуснеш в тенджера с вряща вода за няколко минути и после да видиш дали е отворил друг начин не виждам
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #17
      така сложих термостата в тенджера отваря и затваря.Нормално ли е да отваря бавно.Около 3мин.отваряше докато отвори напълно
      "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

      Коментар


        #18
        щом отваря проблема ти не е в него. или датчика не отчита коректно или пък водната помпа е заминала ако ти завира колата
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #19
          да отваря ама много бавно се движи това вътре и не знам дали е нормално така
          "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

          Коментар


            #20
            забравих да кажа че ми държи и висока температура
            "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

            Коментар


              #21
              ето и едно клипче как отваря термостатаhttp://www.youtube.com/watch?v=9IOxe...ature=youtu.be
              "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

              Коментар


                #22
                Здравейте колеги мога да споделя един аматйорски опит.Отскоро имам фиат брава 1.4 12 имах проблеми със загряването от термостата проверих цената на оригиналния термостат и изпаднах в шок,затова направих малка консултация по форумите и го смених с такъв от рено 5.Сещате се при ремонта аматйорите като мен си изливаме антифриза на земята,та аз направих следното.След зглобяване на всичко по обратният ред-подготвих течността,отворих единствено 2 неща едното е капачката на казанчето за наливане на антифриза,другото е пробката на радиатора за други пробки нямах идея че саществуват.Започнах да наливам течноста доколкото може да поема естествено гледах дане прехвърлям обозначението на казанчето за нормалното му ниво на антифриза.след това запалих мотора,при загрято полужение при мен дръпна антифриза и долях необходимото Когато въздухат от радиатора излезе затворих пробката,имаше момент когато течноста се опитваше да излезе тогава гасях мотора изчаквах малко и отново го палех можеби 4 5 пати докато неспря да балбука течноста и невлезе в параметрите си можеби за 4 5 дена съм налял още 0.5л антифриз .От тогава насам несам доливал нито мие загрявала.Ако е успокоително за някои при мен изпаритела е сащо на високо ,надявам се на някои да съм му бил от полза

                Коментар


                  #23
                  "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                  Коментар


                    #24
                    нормално ли е да ми държи такава температура
                    Прикачени файлове
                    "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                    Коментар


                      #25
                      По-скоро не. Само че дали това е реалната температура или само уредът показва толкова?

                      Коментар


                        #26
                        някакви предложения
                        "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                        Коментар


                          #27
                          След като ти показва такава температура на двигателя перката на радиатора включва ли?Ако не значи те лъже датчика за тем.на таблото

                          Коментар


                            #28
                            перката се включва
                            "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                            Коментар


                              #29
                              Аз обаче мисля, че това може и да е реална температура. За да си сигурен измери температурата по друг начин. Ако искаш съдействие обади се. Трябва да си убеден, че цялата охладителна система е абсолютно изправна. Високото положение на изпарителя, сме го коментирали. За мен не е добър вариант. Автомобила променил ли си е разхода?
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #30
                                разхода не се е променил.Как да измера температурата
                                "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                                Коментар

                                Working...
                                X