Колеги каква е последователноста за обезвъздушаване B,C,A ли е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
обезвъздушаване на фиат брава 1.4
Collapse
X
-
Hristian_Aleksiev написа:и като обезвъздушаваш след като термостата ти отвори кранчето на радиатора също трябва да е отвореноFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
значи като обезвъздуша от трите места запалвам фичо и чакам докато загрее и отвори термостата,след като отвори термостата гаса двигатела и развивам пробката на радиатора"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Коментар
-
отваряш и трите врътки и почваш да наливаш. първо течност ще се покаже на позиция В. наливаш още малко за да си сигурен че от там е излязла течност а не пяна. после на позиция С същия номер и накрая докато почне да прелива от радиатора. затваряш навсякъде и палиш на отворена капачка на разширителя. ако има останал въздух ще почне да надува и ще качва нивото в разширителя, хубаво е да има един леген точно под разширителя и да прелее да не отиде зян. в момента в които е близо до преливането отваряш винта на радиатора, ако излезе въздух добре ако не затваряш и то ще попреелее малко от разширителя, в момента в който ти отвори термостата нивото на течността в разширителя рязко ще спадне. доливаш но не до максимума и чакаш да отвори пак. тогава вече при достигане до ниво на преливане отваряш болта на радиатора и от там ще излезе въздух. този болт на радиатора не е нужно да се затяга в процеса на обезвъдушаване много. толкова колкото да не шурти от него. да може бързо да се отвие при нужда. накрая ако всичко е наред трябва парното ти да духа толкова топло че като си сложиш пръстите срещу най-голямата духалка, тази над радиото да ти пари под ноктите. в съшото време при отворен винт на радиатора трябва течността да излиза на тласъци, все едно че помпи човешко сърце. тогава ще си сигурен че течността ти е на максимално ниво. след като свършиш затягаш навсякъде, караш една седмица и доливаш толкова колкото е нужно. възможно е още първия път да си успял да отстраниш всички въздушни джобове и антифриза да не прелее през разширителя това е е бонус за теб, както казах в един от предишните си постове при мен клапата на позиция С я няма и е голяма мъка да се обезвъздуши. Успех!
Коментар
-
значи като обезвъздуша от трите места запалвам фичо и чакам докато загрее и отвори термостата,след като отвори термостата гаса двигатела и развивам пробката на радиатора"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Коментар
-
Нема се плашиш и моя е така Ако случайно вземе да влиза в лютеницата не е зле да я покараш по някой черен път около вас докато е студена да се пораздруса добре. Аз като сменях радиатора на парното явно там беше направило възглавница и обезвъздушавах, форсирах, струвах... все към лютеницата ходеше стрелката. Направих едно кръгче около блока и излезе гадната възглавница.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
ilian4o88 написа:значи като обезвъздуша от трите места запалвам фичо и чакам докато загрее и отвори термостата,след като отвори термостата гаса двигатела и развивам пробката на радиатора
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар