Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

обезвъздушаване на фиат брава 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    обезвъздушаване на фиат брава 1.4

    Колеги каква е последователноста за обезвъздушаване B,C,A ли е
    Прикачени файлове
    "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

    #2
    Не съм съвсем сигурен , но според мен е логично да се почне от най-ниската точка и да се върви нагоре. В случая мисля, че радиатора е последен.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      Да колега B-C-A е последователността. при мен маркуча от позиция С се прецака и сега като обезвъздушавам е доста тегаво и като обезвъздушаваш след като термостата ти отвори кранчето на радиатора също трябва да е отворено
      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

      Коментар


        #4
        Hristian_Aleksiev написа:
        и като обезвъздушаваш след като термостата ти отвори кранчето на радиатора също трябва да е отворено
        Ако говория за кранче на радиатора на парното, то такова не съществува.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Не колега имах предвид винта на големия радиатор който се намира най-отгоре му - позиция А
          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

          Коментар


            #6
            значи като обезвъздуша от трите места запалвам фичо и чакам докато загрее и отвори термостата,след като отвори термостата гаса двигатела и развивам пробката на радиатора
            "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

            Коментар


              #7
              отваряш и трите врътки и почваш да наливаш. първо течност ще се покаже на позиция В. наливаш още малко за да си сигурен че от там е излязла течност а не пяна. после на позиция С същия номер и накрая докато почне да прелива от радиатора. затваряш навсякъде и палиш на отворена капачка на разширителя. ако има останал въздух ще почне да надува и ще качва нивото в разширителя, хубаво е да има един леген точно под разширителя и да прелее да не отиде зян. в момента в които е близо до преливането отваряш винта на радиатора, ако излезе въздух добре ако не затваряш и то ще попреелее малко от разширителя, в момента в който ти отвори термостата нивото на течността в разширителя рязко ще спадне. доливаш но не до максимума и чакаш да отвори пак. тогава вече при достигане до ниво на преливане отваряш болта на радиатора и от там ще излезе въздух. този болт на радиатора не е нужно да се затяга в процеса на обезвъдушаване много. толкова колкото да не шурти от него. да може бързо да се отвие при нужда. накрая ако всичко е наред трябва парното ти да духа толкова топло че като си сложиш пръстите срещу най-голямата духалка, тази над радиото да ти пари под ноктите. в съшото време при отворен винт на радиатора трябва течността да излиза на тласъци, все едно че помпи човешко сърце. тогава ще си сигурен че течността ти е на максимално ниво. след като свършиш затягаш навсякъде, караш една седмица и доливаш толкова колкото е нужно. възможно е още първия път да си успял да отстраниш всички въздушни джобове и антифриза да не прелее през разширителя това е е бонус за теб, както казах в един от предишните си постове при мен клапата на позиция С я няма и е голяма мъка да се обезвъздуши. Успех!
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #8
                значи като обезвъздуша от трите места запалвам фичо и чакам докато загрее и отвори термостата,след като отвори термостата гаса двигатела и развивам пробката на радиатора
                "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                Коментар


                  #9
                  И една седмица поне си следиш нивото на антифриза, щото колкото и да си обезвъздушил все ще е останало малко и ще ти намалява нивото първите дни.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    и при мен ще е мъка,че изпаритела е монтиран над нивото на радиатора
                    "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                    Коментар


                      #11
                      Нема се плашиш и моя е така Ако случайно вземе да влиза в лютеницата не е зле да я покараш по някой черен път около вас докато е студена да се пораздруса добре. Аз като сменях радиатора на парното явно там беше направило възглавница и обезвъздушавах, форсирах, струвах... все към лютеницата ходеше стрелката. Направих едно кръгче около блока и излезе гадната възглавница.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        ilian4o88 написа:
                        значи като обезвъздуша от трите места запалвам фичо и чакам докато загрее и отвори термостата,след като отвори термостата гаса двигатела и развивам пробката на радиатора
                        няма да гасиш нищо колега. термостата ще се отвори и затвори поне 4-5 пъти преди да остане постоянно отворен. оставяш я да работи и да се пусне перката пак няма да я гасиш, трябва да си сигурен че термостата е останал постоянно отворен и от пробката на радиатора излиза по малко антифриз ( не пяна) както ти казах и аз и колегите след това ще се наложи да долееш малко но след 5-6 дни
                        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                        Коментар


                          #13
                          Как да си провера термостата дали работи,че имам съмнения,че седи постоянно затворен и почва да ми ври антифриза
                          "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                          Коментар


                            #14
                            Виж като вдигне температура малко преди оптималната дали е загрял дебелия маркуч от термостата към радиатора... Ако е студен значи не ти отваря термостата.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #15
                              аз го свалих сега как да го провам
                              "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                              Коментар

                              Working...
                              X