Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Температурен датчик Пунто 1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Температурен датчик Пунто 1.1

    Здравейте колеги да попитам къде се намира датчика на Пунто 1.1 95та този който подава инфо към EКУ-то. И може ли да се тества по някакъв начин дали работи правилно ? Мерси предварително.
    BMW E46 coupe
    Fiat Punto 1.1 LPG - ex

    #2
    кола

    Зад двигателя в дясно при 4 свещ
    Прикачени файлове
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Забравих да кажа датчика за температурата на антифриза.
      BMW E46 coupe
      Fiat Punto 1.1 LPG - ex

      Коментар


        #4
        кола

        Е той е долу на радятора Кво прави колата загрява ли или не включва перката Като извадиш буксата укъси изводите и ако тръгне значи мотора работиа датчика е за смяна
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          По скоро мисля че на студен двигател дава грешно инфо на ЕКУто и от там се бърка стъпковия мотор и не държи никакви обороти първите 1-2 мин след запалване на студен мотор след това оборотите не мърдат и всичко е наред затова мисля че не е проблем в стъпковия мотор.
          BMW E46 coupe
          Fiat Punto 1.1 LPG - ex

          Коментар


            #6
            комп. може и да се бърка от тръгнала да си заминава лабда сонда, грешно мери и насмита оборотитеиначе този датчик не мисля да е свързан със ЕКУ-то на колата, мисля че върви до таблото за лампата или скалата за температура, замиси от самото табло
            ...хладилник, карам хладилник...

            Коментар


              #7
              кола

              Датчика на двигателя /от снимката горе / е свързан с ECU а и другия за въздуха №127 №128http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema3b.gifНа диагностика се хващат с РС
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Ако беше вързан само за таблото защо като го откача почва да ми работи 1 и после 2-ра скорост на перката. Компа се чуди кво да прави
                Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

                Коментар


                  #9
                  bboyd написа:
                  Ако беше вързан само за таблото защо като го откача почва да ми работи 1 и после 2-ра скорост на перката. Компа се чуди кво да прави
                  ех ще ма убиете :Д пхаххаха , Перката ти се пуска от друг датчик заврян долу десния агал на радитора като стойш с лице пред колата. И пак не е свързан с компа Единсвения датчик свързан с компа е тоя ня смукателния колектор до 4-та свещ и има един горе над дросела , те подават данни на компа А тва че кат откачиш и трагва перката може да има някаква верига с реле която шунтира и включва перката в авариен режим ако наистина не работи датчика (което ме самнява но знам ли) А ти междо другото какво очакваш от студена кола ? Защо колата има термостат зада достигне по барзо нормална работна температура и да работи най-добре .Междо другото гледам че си и моно . Монотата имат един маркуч от долу под филтърната кутия които отива дирекно над изпускателните колектори с цел зимата да смуче топал въздух зада няма тея колебания ... Имаш ли го тоя маркуч нямаш ли го ?Сложен ли е там ?
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    bboyd написа:
                    Ако беше вързан само за таблото защо като го откача почва да ми работи 1 и после 2-ра скорост на перката. Компа се чуди кво да прави
                    Не е толкова умна тая кола Не са филмирай ... Компа участва само в подаването на искрата и смесването на горивната смес (бензин въздух) , в нищо друго ... Ако имаш климатик може да прай някви магарии , понеже там е взето под вминание ,че ако работи климатика перките се включват постоянно , и се подава сингал към компа да държи малко по високи обороти на празен ход (понеже климатика спъва мотора)
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар

                    Working...
                    X