Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Затегнала свещ Пунто МК1 1.1 бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Затегнала свещ Пунто МК1 1.1 бензин

    Колеги здравейте. Имам пунто 1.1 бензин 55 коня. Имам голям проблем, не може да се развие една от свещите. Някакви идеи имате ли?МодерираноНарушена точка 1.12. от правилата на форума.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Re: затегнала свещ

    Petters написа:
    Колеги здравеите имам пунто 1.1 бензин 55 коня имам голям проблем немойе да се развие една от све6тите някакви идеи иматели
    Не използвай тъпите ключове за свещи от бензиностанциите, а си купи един хубав камък 1/2 и давай смело.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Re: затегнала свещ

      BO написа:
      Petters написа:
      Колеги здравеите имам пунто 1.1 бензин 55 коня имам голям проблем немойе да се развие една от све6тите някакви идеи иматели
      Не използвай тъпите ключове за свещи от бензиностанциите, а си купи един хубав камък 1/2 и давай смело.
      но на студен двигател
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        До скоро ползвах един спрей на Вюрт който беше идеален за резби които не искат да се развиват на принципа на течен азот защото като напръскам и правеше всичко в скреж ако те е страх да не развалиш резбата може и да го ползваш но е скъпичък май към 18 лв беше.
        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

        Коментар


          #5
          Такава свещ се развива на топъл двигател. Алуминия на главата има по-голям коефициент на разширение от стоманата на свещите. Има си и чалъми при развиването, малко напред-назад, с пръскане на лубриканти.Много неприятно е късането на свещ, става точно на мястото на дифтунгата.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Абсолютно си прав само на топъл двигател се развива свещ/заяла/,но все пак бавно и на степени,че не знаеш причините.Обикновенно повлича резбата на свеща а не на главата.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              Само на топъл мотор, иначе ще развалиш резбата.И задължително хубав ключ
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #8
                Добре де, ако алуминия се разширява като се загрява, то значи, че отвора на свещта се намалява и се стяга още повече. Къде е логиката да се пипа на топло тогава?

                Коментар


                  #9
                  Логиката е, че мизерията която се е натикала в резбата, на топъл ДВГ се размеква и освобожава по-лесно :D
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    От както спуках тапата на блока на първи цилиндър не може да се развие свещта по никакъв начин добре че я смених 2-3 дни преди инцидента :D
                    BMW E46 coupe
                    Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                    Коментар


                      #11
                      както и подгревни свещи при дизеловите мотори-само на студен двигател

                      Коментар


                        #12
                        ivel написа:
                        както и подгревни свещи при дизеловите мотори-само на студен двигател
                        абе явно не разбираме това се прави на топъл двигател та да скъсаш свеща на 98%като е студен двигателя хлабините са по-малки от колкото на топъл е такава логика не бях чувал!!!!
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #13
                          Топъл, студен...Направете си експеримент - затегнете свещите с 2,5 килограма усилие и след няколко дена развийте 2 на студено и 2 на топло, после кажете резултата.
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #14
                            вече сме го пробвали-винаги на студен двигател,има и логика,нооооооо,трябва да се помисли защо

                            Коментар


                              #15
                              ivel написа:
                              вече сме го пробвали-винаги на студен двигател,има и логика,нооооооо,трябва да се помисли защо
                              Ми много просто Айнщайн Защото алуминиева колкото и да е, неможе да стигне тия температури както свеща, и оттам разширението на свеща е по-голямо, затова свещи се развиват на студен двигател.Защо не може ли, ми защото охлаждащата течност не позволява да загрее такива температури ,докато свеща направо се изпотява тот жега -700-800градуса. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                              Fiat palio 1.7td

                              Коментар

                              Working...
                              X