Как точно с манометър се мери налягането и колко трябва да бъде ?Не знам дали ще може да пали на газ че сместа ми е малко бедничка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене сутрин Пунто мк1
Collapse
X
-
колега да разбирам че не си сменил маркуча, а си сложил стария на новата помпа.маркуча с течение на времето се разлага и не държи на налягането и е много, много вероятно да се е сцепил и от там да е проблема.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Здравейте колеги днес си поиграх че застудява и проблемите ми стават все по големи. След като онзи ден със спринцовка впъсках бензин в дросела и колата запали то раз реших че не стига налягане и дюзата пуска малко бензин. Махнах дюзата викнах 1 приятелче да дава на контакт и веднага щом даде на контакт цилиндърчето в което седи дюзата се напълни с бензин доста бързо. Реших че дюзата е за почистване все пак колата работи и на газ повече нормално. Занесох я за почистване при проверен майстор човека за около 2 часа я почисти монтирах я пак давам на контакт разликата във впръскването беше повече от очевидна. Зарадвах се пробвах да запаля пак трудно реших да не съм я удавил покарах я 1-2км разлика в работата и вървежа не усетих. Преди малко г/д 4 часа след като за последно я палих слязох да пробвам пак да я запаля...е познайте никаква промяна. Дюзата според моите виждания и тези на майстор си пръска прекрасно нищо общо с преди, започвам да си мисля че това което контролира колко бензин да впръска прави проблем или и аз вече не знам какво точно...давайте идеи както друго може да е ??BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
С огромно облекчение ще кажа че проблема е решен. Поради необясними за мен причини се оказа в компютъра проблема, взех компютър от същото пунто но фабрично без имобилайзер с уговорката ако не стане да го върна (благодарности на Владо-raoccars от който вече взимам няколко пъти части и винаги е коректен и отзивчив по телефона и не само като звъня за части) та сложих новия компютър разпозна го колата и запали както трябва да пали една нормална кола. Направи ми впечатление че след като запали веднага забива 900 оборота но не тръгва да гасне (никаква газ не и подавам) и нещо което леко ме притеснява е че със стария комп. при даване на контакт дюзата светваше и като колата я запаля на бензин угасва а като е на газ свети постоянно което си мисля че е нормално, но с този комп. дюзата и на газ и на бензин не свети. Като съм на газ на случаен принцип от време светва дюзата за 5-10 секунди и пак угасва. Иначе колата се движи нормално и няколко часа я карах няма проблем (все пак компа е със съвсем различен номер и имах съмнения). Та дайте съвет проблем ли е тази светещо-несветеща дюза и има ли нещо от което да се притеснявам. Мерси на всички за помощта която ми оказахте и ако съм подвел с нещо съжалявам, просто на диагностиката не се хваща да има проблем с компа и този проблем много странен само на студено да му влияе.BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар