Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене сутрин Пунто мк1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #17
      Така вчера напръсках и прочистих всички букси с контактен спрей както каза колегата вечерта също спрях газта от кранчето на бутилката след което изгорих останалата газ в системата и след това изключих всички този по газовата на сутринта пак пробвах и няма никаква промяна. Утре ще търся някъде да ми измерят дали налягането на горивото е ОК и ще продължа темата.
      BMW E46 coupe
      Fiat Punto 1.1 LPG - ex

      Коментар


        #18
        темата е мн.интересна.проблема щом е и на газ и на бензин то значи е електрически.всичко си сменил и нищо.ами то остава да си провериш кабелите,защото те са съмнителни,даже вземи други за проба.също провери има ли мизерия на шаибата на кол.вал-между шайбата и датчика.въобще пипан ли е датчика някога.и накрая все пак си провери налягането на горивото за всеки случай.провери на регулатора на налягането болта дали е пипан,трябва да е наравно с капака и капсулован.

        Коментар


          #19
          Къде се намира този регулатор на налягането ? Колкото до датчика и шайбата редовно чистя там самия датчик на коляновия вал го сменях преди няколко месеца че стария даде фира. Колкото до кабелите какво да им гледам няма скъсано на тъмно не хвърчат искри по друг начин не знам как да ги тествам. Колкото да не паленето на газ мисля че е нормално с оглед на студеното време ?
          BMW E46 coupe
          Fiat Punto 1.1 LPG - ex

          Коментар


            #20
            аз ти пиша а ти не четеш.на самия карбуратор(моноинжекция)има 4 болта с еврейски звезди.това е едно малко капаче,развиваш внимателно болтчетата и проверяваш как е мембраната

            Коментар


              #21
              ivel написа:
              аз ти пиша а ти не четеш.на самия карбуратор(моноинжекция)има 4 болта с еврейски звезди.това е едно малко капаче,развиваш внимателно болтчетата и проверяваш как е мембраната
              :Д самняваме да има проблем с мембарана щото едвали би могъл да вдигне повече от 80 а може и по малко ако има проблеми с налягането Да впръска бенз с една спринцовка на дросела и да пробва кво става , щесе закашля ли веднага колата и опти за старт или ще си кюфка ...
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #22
                така е по принцип

                Коментар


                  #23
                  ivel написа:
                  така е по принцип
                  само ,че колега пропуска да каже ,че има проблеми с ECU-то имал изгорял чип за диагностика ...
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #24
                    на компа малката букса за диагностика е изгоряла но през голямата си я правят с друга буксаP.S. Пробвах да отвия 4те винтчета на регулатора но са доста затегнати и не мога да намеря точни размер еврейска звезда а с по-малката ще прецакам болта. Ето снимки мисля че не е пипан щом толкова са клеясали: Ето и видео ако може да се определи по него дали дюзата впръсква както трябва това е 10 секунди след като съм запалил на студен двигател:http://vbox7.com/play:bbe5803235
                    BMW E46 coupe
                    Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                    Коментар


                      #25
                      На тая кола и липсва бензин при първоначалното палене а вече каква е причината трябва да се търси.Според мен е или регулатор или бензинова помпа/клапани,цедки и всички простотий в кошницата/.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #26
                        FGRC написа:
                        На тая кола и липсва бензин при първоначалното палене а вече каква е причината трябва да се търси.Според мен е или регулатор или бензинова помпа/клапани,цедки и всички простотий в кошницата/.
                        Ами колега преди 2 или 3 месеца смених кошницата помпата е на 6 месеца кошницата я смених защото счупих старата и при смяната промих кошницата цедката и вс. къде да отида да тестват налягането на горивото ?
                        BMW E46 coupe
                        Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                        Коментар


                          #27
                          а маркуча в кошницата смени ли го, щото може и там да е ключа за бараката.
                          Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                          Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                          Коментар


                            #28
                            Всеки път когато палиш сутрин помпата обезвъздушава системата и чак тогава запалва.Опитай няколко пъти само на контакт без да въртиш стартера дали ще запали по лесно.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #29
                              chokicha написа:
                              а маркуча в кошницата смени ли го, щото може и там да е ключа за бараката.
                              Да смених го със стария ми който проверих и не беше запушен
                              FGRC написа:
                              Всеки път когато палиш сутрин помпата обезвъздушава системата и чак тогава запалва.Опитай няколко пъти само на контакт без да въртиш стартера дали ще запали по лесно.
                              Пробвал съм го няма ефект
                              muns61 написа:
                              chokicha написа:
                              колкото и да е старомодно, утре сутринта махни възд. филтър и налей 30-40мл бензин направо в колектора и стартирай двигатела. ако взриви веднага , проблема ти е някъде по подаването на гориво, а ако пак се ослушва някъде по запалителната или инж. система.може и нещо газовата да се бъзика и да ти пуска газ когато си на бензин. затова извади кабелите на изпаритела и газовия клапан и тогава пробвай.
                              Това е много верен диагностичен метод. Само ще допълня - вечерта, преди да угасиш колата, затвори кранчето на газта от бутилката и остави колата на празен ход да изгори газта и да угасне. Извади кабелите на изпарителя и клапана на газта и сутринта направи това, което те посъветва колегата.
                              Така Колеги тази сутрин след като колата беше предстояла цяла нощ свалих пластмасовите кутии и със спринцовка пръснах бензин около 1 капачка от пластмасово шише иии давам на контакт и колата моментално запали. С този тест мисля че елиминирах съмненията около електрическата система но остава да се разбере налягането ли е проблем защото доколкото разбирам по този начин създавам изкуствен смукач. Какво ме съветвате да направя ?
                              BMW E46 coupe
                              Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                              Коментар


                                #30
                                Намери си манометър и измери налягането на бензина. Ако е нормално, затапи обратния бензин и пробвай.А най-лесно е да палиш направо на газ - http://www.youtube.com/watch?v=9TJBN...4&feature=plcp
                                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                                Коментар

                                Working...
                                X