Да.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене сутрин Пунто мк1
Collapse
X
-
Така вчера напръсках и прочистих всички букси с контактен спрей както каза колегата вечерта също спрях газта от кранчето на бутилката след което изгорих останалата газ в системата и след това изключих всички този по газовата на сутринта пак пробвах и няма никаква промяна. Утре ще търся някъде да ми измерят дали налягането на горивото е ОК и ще продължа темата.BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
темата е мн.интересна.проблема щом е и на газ и на бензин то значи е електрически.всичко си сменил и нищо.ами то остава да си провериш кабелите,защото те са съмнителни,даже вземи други за проба.също провери има ли мизерия на шаибата на кол.вал-между шайбата и датчика.въобще пипан ли е датчика някога.и накрая все пак си провери налягането на горивото за всеки случай.провери на регулатора на налягането болта дали е пипан,трябва да е наравно с капака и капсулован.
Коментар
-
Къде се намира този регулатор на налягането ? Колкото до датчика и шайбата редовно чистя там самия датчик на коляновия вал го сменях преди няколко месеца че стария даде фира. Колкото до кабелите какво да им гледам няма скъсано на тъмно не хвърчат искри по друг начин не знам как да ги тествам. Колкото да не паленето на газ мисля че е нормално с оглед на студеното време ?BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
ivel написа:аз ти пиша а ти не четеш.на самия карбуратор(моноинжекция)има 4 болта с еврейски звезди.това е едно малко капаче,развиваш внимателно болтчетата и проверяваш как е мембраната>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
на компа малката букса за диагностика е изгоряла но през голямата си я правят с друга буксаP.S. Пробвах да отвия 4те винтчета на регулатора но са доста затегнати и не мога да намеря точни размер еврейска звезда а с по-малката ще прецакам болта. Ето снимки мисля че не е пипан щом толкова са клеясали: Ето и видео ако може да се определи по него дали дюзата впръсква както трябва това е 10 секунди след като съм запалил на студен двигател:http://vbox7.com/play:bbe5803235BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
FGRC написа:На тая кола и липсва бензин при първоначалното палене а вече каква е причината трябва да се търси.Според мен е или регулатор или бензинова помпа/клапани,цедки и всички простотий в кошницата/.BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
chokicha написа:а маркуча в кошницата смени ли го, щото може и там да е ключа за бараката.FGRC написа:Всеки път когато палиш сутрин помпата обезвъздушава системата и чак тогава запалва.Опитай няколко пъти само на контакт без да въртиш стартера дали ще запали по лесно.muns61 написа:chokicha написа:колкото и да е старомодно, утре сутринта махни възд. филтър и налей 30-40мл бензин направо в колектора и стартирай двигатела. ако взриви веднага , проблема ти е някъде по подаването на гориво, а ако пак се ослушва някъде по запалителната или инж. система.може и нещо газовата да се бъзика и да ти пуска газ когато си на бензин. затова извади кабелите на изпаритела и газовия клапан и тогава пробвай.BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
Намери си манометър и измери налягането на бензина. Ако е нормално, затапи обратния бензин и пробвай.А най-лесно е да палиш направо на газ - http://www.youtube.com/watch?v=9TJBN...4&feature=plcpПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар