Здравейте колеги Пунтото (1.1 55кс 95’)го имам от 1 година бая ремонти имаше няма как стара колица но така и не успях да отремонтирам проблем с сутрешното палене. Проблема е следния колата е на газ и на бензин винаги я паля на бензин и прехвърлям на газ след като загрее(обикновена газова система) и така сутрин на студен двигател въртя ключа 4-5 секунди върти но не може да запали при втори опит пали почти от раз но веднага щом спра да подавам газ колата угасва и чак на третия път щом запаля замръзва оборотите на около 900. Пробвал съм и при газ на студено време посмъртно не може да запали а на топло пали след 3-4 секунди от първия опит. На бензин лятото пак пали трудно но най-вече зимата е с трите опита. По запалителната система съм сменил свещи (NGK) кабели (Tesla) и едната бубина а по бензиновата система само помпата с кошницата. Да подчертая проблема го имаше и преди да сменя тези части и след това никаква промяна. Давайте идеи къде може да се крие проблема че аз съм в задънена улица. П.С: И стъпковия мотор и дросела е чистен също никакъв резултат. п.с. 2: След като запали сутрин след това може 5-6 часа да не се пали и си пали почти от раз проблема е само след като е престояла цяла нощ около 12-13 часа без да се пали.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене сутрин Пунто мк1
Collapse
X
-
Смених стъпков мотор и ТПС промяна няма помагайте колеги :///Въртя ключа стартера върти 5-6 секунди не пали пускам и въртя пак пак 5-6 секунди чакам пак не пали започвам да подавам газ запалва (обаче ако при първото въртене подавам газ не запалва) и трябва да държа газта иначе угасва след 15-тина секунди пускам газта и колата забива на 900 оборота...П.С. Колеги моля помагайте защото идва студеното време и акумулатора започва да си умира от толкова тормозене всяка сутринBMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
2 помпи дотук съм сменил ако е от помпата няма ли да го прави при всяко палене не само при студена колаа ангренажа лятото го смених ролки ремък това и миналата зима го правеше тоя номер тая зима пак ако е от ангренажа пак същия въпрос няма ли да го прави не само на студена колаП.С. Ето това видео е от сутринта да се добие представа http://www.youtube.com/watch?v=8LlXb...ature=youtu.beBMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
колкото и да е старомодно, утре сутринта махни възд. филтър и налей 30-40мл бензин направо в колектора и стартирай двигатела. ако взриви веднага , проблема ти е някъде по подаването на гориво, а ако пак се ослушва някъде по запалителната или инж. система.може и нещо газовата да се бъзика и да ти пуска газ когато си на бензин. затова извади кабелите на изпаритела и газовия клапан и тогава пробвай.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
кола
Настрои газовата да пали сама без преди това да е на бензинпри мен пали до около -8 на- 10 се замисля замръзва водата вътре по изпускателните колекторикато си на бензин махни буксата на клапана и виж дали ще пали на бензин и обратно като е на газ махни буксата на помпата и виж дали ще пали само на газВиж и тези TPS където ги пише по горе .
Коментар
-
сега погледнах и клипа.виж сега -щом на загрял мотор е добре и пали-то имаш два варианта.първия е този на който аз съм склонен да повярвам-кабели,свещи и евентуално бобина т.е не ти стига достатъчно голяма искра,а това е важно в студено време(вземаш кабели и свещи от работеща кола за проба)втория вариант е датчика който е на см.колектори отзад .той мери температурата на охл.течност и дава инфо на компа каква пропорция гориво -въздушна смес да пусне.само че ако е от него като запалиш няма да работи добре,а тя си работи.и най-важното вземи напръскай абсолютно всички букси вкл.тази на компа с контактен спрей
Коментар
-
ivel написа:сега погледнах и клипа.виж сега -щом на загрял мотор е добре и пали-то имаш два варианта.първия е този на който аз съм склонен да повярвам-кабели,свещи и евентуално бобина т.е не ти стига достатъчно голяма искра,а това е важно в студено време(вземаш кабели и свещи от работеща кола за проба)втория вариант е датчика който е на см.колектори отзад .той мери температурата на охл.течност и дава инфо на компа каква пропорция гориво -въздушна смес да пусне.само че ако е от него като запалиш няма да работи добре,а тя си работи.и най-важното вземи напръскай абсолютно всички букси вкл.тази на компа с контактен спрейBMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
chokicha написа:колкото и да е старомодно, утре сутринта махни възд. филтър и налей 30-40мл бензин направо в колектора и стартирай двигатела. ако взриви веднага , проблема ти е някъде по подаването на гориво, а ако пак се ослушва някъде по запалителната или инж. система.може и нещо газовата да се бъзика и да ти пуска газ когато си на бензин. затова извади кабелите на изпаритела и газовия клапан и тогава пробвай.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар