Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене сутрин Пунто мк1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно палене сутрин Пунто мк1

    Здравейте колеги Пунтото (1.1 55кс 95’)го имам от 1 година бая ремонти имаше няма как стара колица но така и не успях да отремонтирам проблем с сутрешното палене. Проблема е следния колата е на газ и на бензин винаги я паля на бензин и прехвърлям на газ след като загрее(обикновена газова система) и така сутрин на студен двигател въртя ключа 4-5 секунди върти но не може да запали при втори опит пали почти от раз но веднага щом спра да подавам газ колата угасва и чак на третия път щом запаля замръзва оборотите на около 900. Пробвал съм и при газ на студено време посмъртно не може да запали а на топло пали след 3-4 секунди от първия опит. На бензин лятото пак пали трудно но най-вече зимата е с трите опита. По запалителната система съм сменил свещи (NGK) кабели (Tesla) и едната бубина а по бензиновата система само помпата с кошницата. Да подчертая проблема го имаше и преди да сменя тези части и след това никаква промяна. Давайте идеи къде може да се крие проблема че аз съм в задънена улица. П.С: И стъпковия мотор и дросела е чистен също никакъв резултат. п.с. 2: След като запали сутрин след това може 5-6 часа да не се пали и си пали почти от раз проблема е само след като е престояла цяла нощ около 12-13 часа без да се пали.
    BMW E46 coupe
    Fiat Punto 1.1 LPG - ex

    #2
    При мен е от TPS-а.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      и какво точно чисти по стъпковия мотор няма какво да му чистиш, направо го сменяй.
      Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
      Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

      Коментар


        #4
        ами беше клеясал не знам точно от какво и го почиситих с WD 40да не държи обороти от стъпковия ок ама и от него ли не може да запали от първия път ?
        BMW E46 coupe
        Fiat Punto 1.1 LPG - ex

        Коментар


          #5
          от стъпковият пали за момент и гасне, идва му бедна смес, във случая той е като дръпнат смукач на стар автомобил...
          ...хладилник, карам хладилник...

          Коментар


            #6
            Смених стъпков мотор и ТПС промяна няма помагайте колеги :///Въртя ключа стартера върти 5-6 секунди не пали пускам и въртя пак пак 5-6 секунди чакам пак не пали започвам да подавам газ запалва (обаче ако при първото въртене подавам газ не запалва) и трябва да държа газта иначе угасва след 15-тина секунди пускам газта и колата забива на 900 оборота...П.С. Колеги моля помагайте защото идва студеното време и акумулатора започва да си умира от толкова тормозене всяка сутрин
            BMW E46 coupe
            Fiat Punto 1.1 LPG - ex

            Коментар


              #7
              остава да провериш какво налягане прави помпата и как е регулатора на налягането.провери и зацепването на ангренажа,че мн.често съм виждал такиа с по 2 зъба да бягат

              Коментар


                #8
                2 помпи дотук съм сменил ако е от помпата няма ли да го прави при всяко палене не само при студена колаа ангренажа лятото го смених ролки ремък това и миналата зима го правеше тоя номер тая зима пак ако е от ангренажа пак същия въпрос няма ли да го прави не само на студена колаП.С. Ето това видео е от сутринта да се добие представа http://www.youtube.com/watch?v=8LlXb...ature=youtu.be
                BMW E46 coupe
                Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                Коментар


                  #9
                  колкото и да е старомодно, утре сутринта махни възд. филтър и налей 30-40мл бензин направо в колектора и стартирай двигатела. ако взриви веднага , проблема ти е някъде по подаването на гориво, а ако пак се ослушва някъде по запалителната или инж. система.може и нещо газовата да се бъзика и да ти пуска газ когато си на бензин. затова извади кабелите на изпаритела и газовия клапан и тогава пробвай.
                  Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                  Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Настрои газовата да пали сама без преди това да е на бензинпри мен пали до около -8 на- 10 се замисля замръзва водата вътре по изпускателните колекторикато си на бензин махни буксата на клапана и виж дали ще пали на бензин и обратно като е на газ махни буксата на помпата и виж дали ще пали само на газВиж и тези TPS където ги пише по горе .
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      това че са ти сменяли ремъка не значи че е сложен правилно.повечето бележат и така слагат новия.има белег на кутията който ти е гмт.провери правилно ли е зацепен.иначе като запали има ли прекъсване и има ли тяга

                      Коментар


                        #12
                        сега погледнах и клипа.виж сега -щом на загрял мотор е добре и пали-то имаш два варианта.първия е този на който аз съм склонен да повярвам-кабели,свещи и евентуално бобина т.е не ти стига достатъчно голяма искра,а това е важно в студено време(вземаш кабели и свещи от работеща кола за проба)втория вариант е датчика който е на см.колектори отзад .той мери температурата на охл.течност и дава инфо на компа каква пропорция гориво -въздушна смес да пусне.само че ако е от него като запалиш няма да работи добре,а тя си работи.и най-важното вземи напръскай абсолютно всички букси вкл.тази на компа с контактен спрей

                        Коментар


                          #13
                          ivel написа:
                          сега погледнах и клипа.виж сега -щом на загрял мотор е добре и пали-то имаш два варианта.първия е този на който аз съм склонен да повярвам-кабели,свещи и евентуално бобина т.е не ти стига достатъчно голяма искра,а това е важно в студено време(вземаш кабели и свещи от работеща кола за проба)втория вариант е датчика който е на см.колектори отзад .той мери температурата на охл.течност и дава инфо на компа каква пропорция гориво -въздушна смес да пусне.само че ако е от него като запалиш няма да работи добре,а тя си работи.и най-важното вземи напръскай абсолютно всички букси вкл.тази на компа с контактен спрей
                          Мерси на всички за мненията значи по горе написах ТПС и Стъпков мотор са сменени преди 3 дни в отговор на колегата. А този температурен датчин отзад на колектора го смених и него преди 3 дни. Днес ще напръскам както каза със спрей буксите а кабелите и свещите са на около 10000км ще ги погледна на тъмно дали не хвърчат искри и в какво състояние са свещите. Иначе като марка свещите ми са NGK а кабелите са не мн читави ми се струва магнет марелли.
                          BMW E46 coupe
                          Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                          Коментар


                            #14
                            chokicha написа:
                            колкото и да е старомодно, утре сутринта махни възд. филтър и налей 30-40мл бензин направо в колектора и стартирай двигатела. ако взриви веднага , проблема ти е някъде по подаването на гориво, а ако пак се ослушва някъде по запалителната или инж. система.може и нещо газовата да се бъзика и да ти пуска газ когато си на бензин. затова извади кабелите на изпаритела и газовия клапан и тогава пробвай.
                            Това е много верен диагностичен метод. Само ще допълня - вечерта, преди да угасиш колата, затвори кранчето на газта от бутилката и остави колата на празен ход да изгори газта и да угасне. Извади кабелите на изпарителя и клапана на газта и сутринта направи това, което те посъветва колегата.
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              Само не мога да разбера къде точно да го сипя този бензин в самата плочка отгоре ли където се отваря клапата ?
                              BMW E46 coupe
                              Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                              Коментар

                              Working...
                              X