Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

трудно включване скоростите на stilo 1.9 jtd 80кс - решено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    трудно включване скоростите на stilo 1.9 jtd 80кс - решено

    Здравейте,Колата е стило 1.9jtd- 80 кс. 2003 г.Проблем - Затруднено, до невъзможо включване в движение на 3та и 4та скорост и силно хъркане при задна скорост.Педала на съединителя се натискаше до ламарина бяхме почти като флинтстоун :D за да се включи скорост и отделянето беше много ниско долу.Решението - Причината в нашия случай се оказа увеличено ъглово преместване при вилката на съединителя.Тя се задйства от хидравлична помпа, която има пластмасово стебло, тласкащо вилката.Отстранихме стеблото и поставихме на негово място отрез от 8мм шпилка с 5 мм по дълга.Домашния майстор си изми ръцете хвана волана и потегли :P това беше всичко !!!решено от екип от 2ма възпитаници на МЕИ Ленин и ТУ - София
    what goes around comes around
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
    Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
    Fiat Bravo 1.6 16V

    #2
    Да разбирам ли, че причината е била деформация на пластмасовото стебло?Ако имаш и качиш тук снимки, темата ще е по-полезна.
    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

    Коментар


      #3
      Причината са омекнали пружини на притискателния диск.По този начин обират свободния ход на аксиалния лагер/временно решение/.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #4
        и аз съм за..това е временно.просто притискателния диск е свършил

        Коментар


          #5
          Или скороостната кутия е увиснала от някъде/тампон,или усукване/.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            снимки няма то не се наложи разглобяване . Просто подмяна на стеблото , което ще снимам евентуално при интерес.Временно е разбира се , но за без пари е удобен начин да се удължи времето на смяна. С колко ще докладвам ако се наложи....дано не е скоро!Аа иначе Колеги изчетох всички подобни теми из форума , проверихме положението на ск. кутия не е усукана и тампоните са си ОК. Проверката на съединителя - по наклон си е ОК също.Какво да кажа хванахме се за главата , колата практически не можеше да се кара! До гуша ми е дошло от ’майстори’ никой нищо не успя да каже след 3ма посетени диагнозата беше ’Дай да сменим съединителя , ако не скоростната кутия’ :P Е само дето джоба не ни е бездънен и за проби ей така няма да се метнем да даваме пари наляво на дясно!
            what goes around comes around
            Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
            Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
            Fiat Bravo 1.6 16V

            Коментар


              #7
              Пробвано е с подмяна с шпилка с от 5мм до 2см по-дълга, единствената разлика е че скоростите влизат долу-горе, но задна хърка яко. Или иначе казано не е решение. Иска си смяна на съединителя.

              Коментар


                #8
                по принцип първия симптом на заминал съединител е трудно влизане на задна скорост

                Коментар


                  #9
                  super8 написа:
                  Пробвано е с подмяна с шпилка с от 5мм до 2см по-дълга, единствената разлика е че скоростите влизат долу-горе, но задна хърка яко. Или иначе казано не е решение. Иска си смяна на съединителя.
                  колега няма хъркане вече при задната след като сложихме шпилката . Да ще се сменя съединител може би някой ден, но не сега .Колата преди не можеше да се кара меко казано , а сега си се движи та казано иначе въпрос на избор.
                  what goes around comes around
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
                  Fiat Bravo 1.6 16V

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    Или скороостната кутия е увиснала от някъде/тампон,или усукване/.
                    Банков долната помпа на съединителя е хваната неподвижно за скоростите(усукването или увисването не пречи тя да са работи нормално)
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #11
                      Стилото не е ли с лагер-помпа?
                      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                      Коментар


                        #12
                        dobrujanetza написа:
                        Стилото не е ли с лагер-помпа?
                        Със е, както и Пунтото.
                        Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                        Коментар


                          #13
                          Има и с долна помпа. Както е на колегата пуснал темата.

                          Коментар

                          Working...
                          X