Здравейте, след като тази нощ карах доста, оставих колата да си почине за около час-два и пак се качих. Когато загря и превключих на газ забелязах, че не качва повече от 3 хил оборота, натискам педала до край и не иска да качи повече. На бензин си ги качва, но на газ не иска. Някакви идеи от какво може да е? Не знам колко оставаща газ имам, защото мисля, че беше на привъшване, но ме мързи да сляза до долу в момента ( почти 4 сутринта е), но утре сутрин ще погледна, но не вярвам, че като привършва да не иска да качва оборотите над 3 хил. Или пък може би е възможно?Знам, че не сте гадатели, пророци и т.н. Ако не съм бил ясен, питайте. Моля хора, които не желаят да помагат, а само да се дразнят, да не пишат. (Хора, като S_BANKOV например, нищо лично, но във всяка тема, която пусна той започва да се заяжда).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Оборотите не се качват на газ, но на бензин работи.
Collapse
X
-
аз съм с обикновена газова за разлика от теб, но при свършване на газта симптомите са ми същите. почне ли да на може да вдига повече от 3к оборота имам не повече от 5-8 километра каране на газ. другия вариант е да имаш запушване на филтъра, но си мисля че трябва да идеш да напълниш бутилката
Коментар
-
vladrak написа:Извинявам се, но за да не пускам нова тека ще попитам тук. Когато запаля колата на студен двигател оборотите забиват на 1200. По принцип знам, че трябва да забиват, но 1200 нормална цифра ли е?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:vladrak написа:Извинявам се, но за да не пускам нова тека ще попитам тук. Когато запаля колата на студен двигател оборотите забиват на 1200. По принцип знам, че трябва да забиват, но 1200 нормална цифра ли е?Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
-
Ако след зареждането проблема остане, виж филтъра на газовия клапанPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Всичко се оправи след зареждането Благодаря за отговорите, бях се стреснал, че е нещо от дебитометъра (Не че разбирам много), но щом на бензин беше добре, а на газ не 100% бях сигурен, че е свързано с газовото. За да не пускам нова тема..... Нещо си прецаках скоростния лост, смисъл отгоре нещото, което е като "топчица", то е сменяно, но нещо май му изкъртих най-горната част и сега халтави. Като го развих видях, че се държи на болт, който влизаше в самия лост и той си играеше, сякаш беше скъсан, но не можеше да бъде изваден. Някакви идеи? Знам, че не сте пророци, така че утре ще пусна снимкиFiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар