След 100 000 км и близо 6 год каране в България май дойде моментът иаз да сменя съединител. Досега съм сменял веднъж аксиален лагер. Днес изведнъж скоростите започнаха да се превключват трудно, като преди това на два пъти много леко долових миризма на феродо. Явно му е дошло времето.Май ще слагам комплект LUK, като се надявам всичко както и досега да работи добре след ремонта.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на съединител
Collapse
X
-
wwalker написа:Моя го смени колегата Живко от форума тази година. LUK сложих, какъвто и беше оригиналния. Засега всичко е ОК, но съм минал само 15 хиляди от смяната и не може да е критерии.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
При мен имаше още много в оригиналния (запазих си го), лагерът изглежда ОК. Пружините на диска също. Смених го, защото при потегляне докато е студена притрисаше. Малко кофти е направено феродото - има едни нитове с щампована марката по тях, които след износване от едва 1-2 мм на диска започват да надират притисквателният диск.
Коментар
-
Re: Смяна на съединител
alvanovo написа:След 100 000 км и близо 6 год каране в България май дойде моментът иаз да сменя съединител. Досега съм сменял веднъж аксиален лагер. Днес изведнъж скоростите започнаха да се превключват трудно, като преди това на два пъти много леко долових миризма на феродо. Явно му е дошло времето.Май ще слагам комплект LUK, като се надявам всичко както и досега да работи добре след ремонта.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Свалиха скоростнат куия. От съединителя е. Ималонякаква скъсана пручинка и стоял настрани притискателня диск. Уж го гледали, ама бил наред при основния ремонт. Затова тогава не съм го сменил. То и сега явно има ресурс във фродовия ама ще го сменя комплект. Ще кажа на майстора да премери дебеината на притискателния за всеки случай.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар