Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вода в купето на пунтото ми-ПОМОЩ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вода в купето на пунтото ми-ПОМОЩ

    Здравейте колеги.След последните валижи на пода на предната дясна седалка е мокър мокета.Дайте съвет от къде може да влиза тая вода и какво да правя докато е хубаво времето,че като се развали времето ще стане.....Модела е мк1,ако изобщо има значение
    ПУНТО МК1 1.2 16В

    #2
    Сигурен ли си че е вода а не е антифриз?
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #3
      Hristian_Aleksiev написа:
      Сигурен ли си че е вода а не е антифриз?
      Да 100% е вода.Преди 1 година сменях термостат и оттогава не съм доливал,а нивото му не мърдаАко имаш няква друга идея колега казвай приемам всякакви съвети
      ПУНТО МК1 1.2 16В

      Коментар


        #4
        почисти платмасата под чистачките да няма шума и кал и заради това да влиза вода
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          Пукнат радиатор на парното , вероятно и зимата ти запотява яко стъклата .Пукнатия радиатор е един от общо срещаните проблеми при всички пунтовци ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            Благодаря колеги.Приемам още съвети и неделя се заемам с отстраняването на проблема.
            Пукнат радиатор на парното , вероятно и зимата ти запотява яко стъклата .Пукнатия радиатор е един от общо срещаните проблеми при всички пунтовци ...
            Колега не ми губи антифриз а мокрото е доста не са няколко капки.Къде се намира тоя радиатор.Мерси предварително
            ПУНТО МК1 1.2 16В

            Коментар


              #7
              Махаш рамената на чистачките, махаш и пластмасата, изчисти около моторчето за чистачките и там някаде трябва да има два отвора за оттичане изчисти ги и тях. Тези отвори са изведени към двигателя и на тях има нанизани 10-15см маркучета сплескани в края. точно тези маркучета се запушват и се появява този проблем. Заради тези запушени маркучета за малко да си изгоря моторчето за чистачките.
              FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

              Коментар


                #8
                Свали кората под чистачките и ще се изненадаш какво има там.При мен отводнителният отвор се беше запушил,а е широк около 5 см :D Беше кал и тиня на поразия.Почисти хубаво,като гледам и проблема ти съвпада с дъждовното време.Недей да сменяш радиаторчето на парното :D
                Fiat 1.4 12V
                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                Коментар


                  #9
                  Колеги днеска почти цял ден съм търсил от куде е проблема ми,но така и не успях да отстраня проблема.Махнах пласмасата под чистачките да изчисти отворите,ама те бяха чистиМахнах подкалника да разгледам случайно да не би някъде да има дупка,но и от там не еМахнах кичето да огледам и там за нещо,но нищо повече от стандартното.Давайте други идеи и съвети че незнам какво да правя вече.... А идва и сезона на валежите и ще стане много лошо
                  ПУНТО МК1 1.2 16В

                  Коментар


                    #10
                    ilianiliev_punto написа:
                    Колеги днеска почти цял ден съм търсил от куде е проблема ми,но така и не успях да отстраня проблема.Махнах пласмасата под чистачките да изчисти отворите,ама те бяха чистиМахнах подкалника да разгледам случайно да не би някъде да има дупка,но и от там не еМахнах кичето да огледам и там за нещо,но нищо повече от стандартното.Давайте други идеи и съвети че незнам какво да правя вече.... А идва и сезона на валежите и ще стане много лошо
                    Няма от къде другаде да тече, ако си сигурен че антифриза не намалява. Утайниците отпред мисля ча са два ама не съм сигурен. в общи линии с една лейка можеш да резбереш дали като налеешш вода се стича под колата или влиза вътре. Провери си филтъра за климатика за следи от вода.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      ilianiliev_punto написа:
                      Колеги днеска почти цял ден съм търсил от куде е проблема ми,но така и не успях да отстраня проблема.Махнах пласмасата под чистачките да изчисти отворите,ама те бяха чистиМахнах подкалника да разгледам случайно да не би някъде да има дупка,но и от там не еМахнах кичето да огледам и там за нещо,но нищо повече от стандартното.Давайте други идеи и съвети че незнам какво да правя вече.... А идва и сезона на валежите и ще стане много лошо
                      Няма от къде другаде да тече, ако си сигурен че антифриза не намалява. Утайниците отпред мисля ча са два ама не съм сигурен. в общи линии с една лейка можеш да резбереш дали като налеешш вода се стича под колата или влиза вътре. Провери си филтъра за климатика за следи от вода.
                      От една година не съм наливал и капка антифриз(тогава сменях термостата и антифриза).Утайниците да два и напълно чисти-наливам вода и веднага изтича зад мотора.Колега нямам климатик(за жалост) съответно нямам и филтър,но все пак благодаря за съветите.Ако се сетиш нещо друго даваи
                      ПУНТО МК1 1.2 16В

                      Коментар


                        #12
                        Колега, погледни дали всичко е наред с уплътнението на предното стъкло. На моето Типо влизаше от там вода. При проверка се оказа, че около средата на колоната гуменото уплътнение е малко повредено и не прилепва към стъклото (дори беше и скъсано в един участък). От това място водата влизаше, стичаше се по вътрешната страна на колоната под пластмасовата кора и се изливаше долу в краката.
                        преди - TIPO
                        сега - VOLVO XC60

                        Коментар


                          #13
                          dannybo написа:
                          Колега, погледни дали всичко е наред с уплътнението на предното стъкло. На моето Типо влизаше от там вода. При проверка се оказа, че около средата на колоната гуменото уплътнение е малко повредено и не прилепва към стъклото (дори беше и скъсано в един участък). От това място водата влизаше, стичаше се по вътрешната страна на колоната под пластмасовата кора и се изливаше долу в краката.
                          За там не бях се сетил.Гледах уплътнението на вратата,но там всичко си е ок.Ако имам проблем с това уплътнение какво трябва да направя?Може би в сервиз за автостъкла да ми сменят уптътнението?
                          ПУНТО МК1 1.2 16В

                          Коментар


                            #14
                            ilianiliev_punto написа:
                            За там не бях се сетил.Гледах уплътнението на вратата,но там всичко си е ок.Ако имам проблем с това уплътнение какво трябва да направя?Може би в сервиз за автостъкла да ми сменят уптътнението?
                            Най-добре е да се смени, но ако е нещо малко, предполагам, че може и със силикон да закрепиш положението, за да видиш дали там е бил проблемът.
                            преди - TIPO
                            сега - VOLVO XC60

                            Коментар


                              #15
                              Това Пунто да няма някакви заводски тапи отдолу като на гоУфовете На един приятел с култовият Голф3 отдолу някой му беше махнал заводската тапа и мокета се мокреше...надигнал той мокета да види какво се случва отдолу и опааааа.......изненада.....вместо тапата уплътнено с диск от флекс и силикон
                              Fiat 1.4 12V
                              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                              Коментар

                              Working...
                              X