Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не пали светят CODE и лампичката на инжекцията.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не пали светят CODE и лампичката на инжекцията.

    Здравейте Колеги,Останах днес на 100 километра от вкъщи посред нищо то.Колата FIAT BRAVO 1.6/16/96. Газ - БензизРеших днес да разтоваря и отидох за рибка. Спрях на любимото място минавайки през доста големи локви докато стигна до там.Хвърлих въдичката и зачаках... Прекапа дъждец викам да обърна колата да ми е по лесно да изляза..Запалих и докато направя маневрата и угасна. Пробвам да запаля отново, но не пали върти на стартер и това е.При завъртане на контакт светва лампата CODE и лампата на инжекцията, обикновено лампата CODE угасва и след нея и лампата на инжекцията.Този път всичко свети лампата CODE свети постоянно, а лампата на инжекцията угасва за секунда и пак светва. Бензиновата помпа не се чува да подкачва както и копчето за газ бензин не светва въобще. Имам син и кафяв ключ и с двата не се получава.Едно приятелче дето ме дърпа ми подхвърли че има вероятност да е изгорял компютъра... Възможно ли е това.?И какъв е проблема според Вас?

    #2
    човече надали някой от форума може да ти помогне от разстояние!всеки ще хвърля боба, ще изказва диагнози и най много да се вкараш в някой филмможе екюто да е заминалоимобилайзера същооткачен кабел или изгорял бушонпрецакан датчик и куп други работиоткачи акумулатора за 30-40мин да се ресет-не компа , а през това време огледай за нещо нередно в коша около двигателя за нещо откачено ,също и вътре в купето където са ти бушонитеходи някъде да ти направят диагностика и това е

    Коментар


      #3
      Огледах всички бушони.. тези в колата и тези под капака, цял ден заничах за откачени кабели всичко изглежда наред. Откачах клемата на акумулатора все същата работа.То е ясно че ще я карам на диагностика, но ако някой му се е случвало подобно нещо поне да ме подготви.Какви са признаците за изгоряло EKU?

      Коментар


        #4
        Като отидеш на диагностика ще се разбере дали ти е заминал компютъра или има проблем в имобилайзера. сега не се хвърляй веднага към компютъра
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #5
          кола

          Махни кода и готово .Виж бушоните да ли са здрави акумулатора също.диагностика не може да направищ трябва КОДА да работи -да гасне.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            диагностика не може да направищ трябва КОДА да работи -да гасне.
            Тук малко наизуст си мисля че говориш колега. преди 2 години точно 3 минути след закачане намериха изгорелия ми имобилаизер. съшия номер като на колегата. кода си светеше, въртиш нема палене.
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #7
              Ходих на майстор, направи диагностика.. показва неразпознат ключ.. Оставих да я прегледат, но според него е умрял имубилайзера.Някой може ли да ме ориентира за цена за премахване на имубилайзер?Каква е възможността нещо да се е намокрило понеже минавах през доста трапове с вода и напразно да махаме имубилайзера?

              Коментар


                #8
                кола

                ECU нали е м/у двигателя и акумулатора да не се е намокрило там. Иначе може да ми пратиш ECU и ще махнем кода и няма да имаш ядове вече с него .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  При мен беше изпушил имобилайзера. В сервиза ми дадоха два варианта: първия бе да ми премахнат имобилайзера и да сложат някакъв симулатор цената беше 120 лв. другия вариант беше да вземат чипа с паметта на моя и да го сложат на такъв от друг автомобил. ( варианта не беше сигурен защото не се знаеше дали моя чип е здрав) все пак избрахме него. отидох на другия ден и си взех колата, дадох 80 кинта и от тогава нямам ядове. кво са правили незнам проблема ми беше решен. дали съм дал много или не ще кажат колеги които са си патили
                  Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                  Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Да 80- 100 без да се пипа много по ECU .
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Абе ей, кви глупости говорите бе?Аз за 120 лева си купих ЦЯЛ комплект имобилайзер,ЕКУ,2 броя ключове, пластмасов пръстен, бушонен блок.Я ходи си прави селските кръчмарски сметки в лапландия. Визирам тоя "Ключар" ли е бравар ли е.Как ще вземеш 80-100 лева на човека да му махнеш имобилайзера като втора ръка работещ струва толкова?

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        И като купиш такова ECU нали трябва да смениш и ключалките или да си направиш ключове с място за чип по стария а само чипа да е от новите. и ако не тръгне както е в 60 процента от случаите пак се връщаш в изходно положение. Тук има и друг проблем така че само махането на кода няма да оправи нещата на 100 процента.Аз не съм казал точно цена преди горния пост беше 80-100 и се съгласих .
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Няма нужда нищо да правиш и преправяш.Ползваш си дистанционното за централното и новия ключ, с който си палиш.Слагаш си на връзката и стария ключ за резерва ако падне акумулатор или да си отвориш капачката на резервоара.Аз съм така вече от половин година и не съм умрял.Нито ми тежи още 1 ключ на връзката нито нищо.За тия 60% дето говориш голяма работа, ако не работи го връщаш и приключваш- отиваш при следващия.Проблема на човека е абсолютно същия какъвто беше моя- скапано ЕКУ.При мен се получи от падането на акумулатора от прекалено въртене и се прецака ЕКУто.Носих го на ремонт и от там ми казаха, че няма оправия- информацията била изтрита от компа.

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Била се е загубила връзка ECU и BSI не се е загубила информацията и щото този модел на твоята кола е Хибриден модел -не може много да се пипа за това са ти казали друго На колегата е друго ECU А и имал си късмет че си го намерил евтино иначе са по скъпи .
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              alexk написа:
                              Абе ей, кви глупости говорите бе?Аз за 120 лева си купих ЦЯЛ комплект имобилайзер,ЕКУ,2 броя ключове, пластмасов пръстен, бушонен блок.Я ходи си прави селските кръчмарски сметки в лапландия. Визирам тоя "Ключар" ли е бравар ли е.Как ще вземеш 80-100 лева на човека да му махнеш имобилайзера като втора ръка работещ струва толкова?
                              тук и аз съм съгласен с колегата преди една година продадох на едно момче именно тези части / екю, имобилайзер ,ключ, пръстен/ , и в момента си кара колата без проблем / става на въпрос за фиат купе/преди да купи моите части обаче се беше набутал с 100лв+ за премахване на имобилайзера , и след време му се беше скапало екюто

                              Коментар

                              Working...
                              X