Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсан ремък или прескочил- последствия ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсан ремък или прескочил- последствия ?!

    Здравейте,На 5- предавка при движени с 80-90 км в час и около 2000 оборота макарона рязко загуби мощност и стана по-шумен, пробвах да ускоря но нямаше достатъчно мощност, изплаших се и много не обърнах внимание какво е поведението на колата, отбих и колата работеше като шевна машина (звук метал в метал) . Накратко, незнам какво направих и дали усетих навреме проблема, но не звучеше хич добре. В крайна сметка веднага спрях и угасих. Въпросът ми е следния- Ако е само прескочил ремък какви са последиците? Възможно ли е въпросният шум да е от блокирал повдигач? Ако да- то какви са последиците. Колата е на 400км ДО смяна на масло (10в40 фукс е сега) и 50 000 км след смяна на ангренажен комплект. Държа да отбележа, че макарона имаше преди това проблеми с работата на празен ход и имаше давене и т.н- предполагам това е скъсило живота на ремъка. Лично аз съм настроен за най-песимистичния сцеарий- салата от бутала и клапани. При това положение ако"салата е станала" колко струва ремонта. Колата работеше на празен ход (ако не се лъжа). Предполагам (да не кажа сигурен съм) няма да мина само със смяна на агренажен комплект. Ако колата е само с прескочил ремък и при тези обстоятелства какво да очаквам. Знам, че тези коли им се такова таковата от палене на скорост, дърпане и въобще такива натоварвания.... КАТО ЦЯЛО НЕЗНАМ ДАЛИ СЪМ СКЪСАЛ РЕМЪК ИЛИ НЕ , ПОНЕЖЕ ПРОСТО СЕ ШАШНАХ! Преди да стане фала смених свещи и я покарах 20-тина км като от тях след смяната на свщите я изцедих хубаво до лютеницата , след което я карах както обикновено - 90-100 без цедене.Доживях голф да ме дърпа Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 и я оставихме при майстор. Пишете предположения, както и съвети. Ако съвсем съм я втасал заслужава ли си да правя глава, клапани, легла на клапани и т.н при положениЕ, че колата е карана последните 110 00км на газ или може би е по-добре да търся друга глава. Преди да стане сакътлъка показа компресия 12; 11,5;11; 11,5 атм.Поздрави!( и нали знаете - можеже да е по-лошо- Можеше да се случи на някой от Вас Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Шегувам се разбира се, но какво друго ми остава...
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    #2
    Re: Скъсан ремък или прескочил- последствия ?!

    Alex_RT написа:
    Здравейте,На 5- предавка при движени с 80-90 км в час и около 2000 оборота макарона рязко загуби мощност и стана по-шумен, пробвах да ускоря но нямаше достатъчно мощност, изплаших се и много не обърнах внимание какво е поведението на колата, отбих и колата работеше като шевна машина (звук метал в метал) . Накратко, незнам какво направих и дали усетих навреме проблема, но не звучеше хич добре. В крайна сметка веднага спрях и угасих. Въпросът ми е следния- Ако е само прескочил ремък какви са последиците? Възможно ли е въпросният шум да е от блокирал повдигач? Ако да- то какви са последиците. Колата е на 400км ДО смяна на масло (10в40 фукс е сега) и 50 000 км след смяна на ангренажен комплект. Държа да отбележа, че макарона имаше преди това проблеми с работата на празен ход и имаше давене и т.н- предполагам това е скъсило живота на ремъка. Лично аз съм настроен за най-песимистичния сцеарий- салата от бутала и клапани. При това положение ако"салата е станала" колко струва ремонта. Колата работеше на празен ход (ако не се лъжа). Предполагам (да не кажа сигурен съм) няма да мина само със смяна на агренажен комплект. Ако колата е само с прескочил ремък и при тези обстоятелства какво да очаквам. Знам, че тези коли им се такова таковата от палене на скорост, дъпане и въобще такива натоварвания.... КАТО ЦЯЛО НЕЗНАМ ДАЛИ СЪМ СКЪСАЛ РЕМЪК ИЛИ НЕ , ПОНЕЖЕ ПРОСТО СЕ ШАШНАХ! Преди да стане фала смених свещи и я покарах 20-тина км като от тях след смяната на свщите я изцедих хубаво до лютеницата , след което я карах както обикновено - 90-100 без цедене.Доживях голф да ме дърпа Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 и я оставих ме при майстор. Пишете предположения, както и съвети. Ако съвсем съм я втасал заслужава ли си да правя глава, клапани, легла на клапани и т.н при положениЕ, че колата е карана последните 110 00км на газ или може би е по-добре да търся друга глава. Преди да стане сакътлъка показа компресия 12; 11,5;11; 11,5 атм.Поздрави!( и нали знаете - можеже да е по-лошо- Можеше да се случи на някой от Вас Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Шегувам се разбира се, но какво друго ми остава...
    Здравей колега, ако само е прехвърлила зъби (то зъби е голям реверанс мисля че при 4ти или 5ти зъб разминаване клапани се срещат с бутало), няма проблем, но ако е закачила клапани, ще трябва да се свали главата и да се отремонтира, при теб по твой думи, това е станало на ниски обороти, така че, едва ли ще имаш поражения по коляно-мотовилковата група мериш компресията на цилиндрите - ако покаже 0 значи има ударени клапани, абе като цяло няма кво да се плашиш, не е кой знае кво за 400-500 лева си в играта, дано да си се разминал все пак с ударени клапани, ама по описанието ти едва ли тези проблеми които си имал с празних ход и давенето, е твърде вероятно да са били от лошо зацепен ремък, и сега като си прехвърлил някой зъб и... ако ремъка е скъсан, тогава със сигурност клапаните са ударени, а отностно главата - ако твоята подлежи на ремонт естествено, оправи си твоята
    Брава 1.6

    Коментар


      #3
      Като начало проверете зацепването на ремъка и дали е обетгнат. Ще си проличи ако е прескочил зъби.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Колега, имаш ли кихалка след филтъра?

        Коментар


          #5
          Няма кихалки. С газов инжекцион съм, детонациите бяха във входящия колектор, без последствия. Утре ще пиша каква е салатата. Ако мога ще приложа снимки.
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            #6
            Може да е попаднало нещо в цилиндрите.Имахме един такъв случай на Брава 1.6, оста и пружинката на кихалката бях паднали във 2ри цилиндър и от там на тататък, няколко криви клапана и цялата глава на ремонт...

            Коментар


              #7
              Ремъкът се оказа, че не е скъсан, но е прескочил в резултат на това , че парчета от пластмасовата кутия на ангренажа са паднали. След това ремъкът ги е сдъвкал и .... готово. Какво мога да очаквам при това положение. Следва да зацепи майстора ремъка и да видим какво ще стане. Има ли вероятност да се размина без сваляне на глава?
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                #8
                Направете тест с компресор и ще си каже

                Коментар


                  #9
                  Alex_RT написа:
                  Ремъкът се оказа, че не е скъсан, но е прескочил в резултат на това , че парчета от пластмасовата кутия на ангренажа са паднали. След това ремъкът ги е сдъвкал и .... готово. Какво мога да очаквам при това положение. Следва да зацепи майстора ремъка и да видим какво ще стане. Има ли вероятност да се размина без сваляне на глава?
                  ми зависи колко е прескочил... мериш компресия - ако покаже 0 - трябва да се сваля, иначе само презацепвате и готово успех
                  Брава 1.6

                  Коментар


                    #10
                    Голям късмет извадих! След прескочили 3 зъба и новото презацепване и смяна на агренажа колата е наред :D Оказа се , че причина за проблема е нагорялата и остаряла пластмаса която е капак на агренажа- проблема е дошъл от средната вътрешна част.
                    Play Golf ,but not drive golf!!!
                    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                    Коментар


                      #11
                      Наистина,голям късмет си извадил.
                      Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                      ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                      Коментар


                        #12
                        Браво колега, да направиш един курбан на колата сега :D
                        Брава 1.6

                        Коментар


                          #13
                          Радвам се,че нямаш поражения по колата и то защото си спрял веднага и угасил мотора.Успех и безаварийно каране.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            Искрено благодаря на всички за помощта !
                            Play Golf ,but not drive golf!!!
                            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                            Коментар

                            Working...
                            X