Здравейте,На 5- предавка при движени с 80-90 км в час и около 2000 оборота макарона рязко загуби мощност и стана по-шумен, пробвах да ускоря но нямаше достатъчно мощност, изплаших се и много не обърнах внимание какво е поведението на колата, отбих и колата работеше като шевна машина (звук метал в метал) . Накратко, незнам какво направих и дали усетих навреме проблема, но не звучеше хич добре. В крайна сметка веднага спрях и угасих. Въпросът ми е следния- Ако е само прескочил ремък какви са последиците? Възможно ли е въпросният шум да е от блокирал повдигач? Ако да- то какви са последиците. Колата е на 400км ДО смяна на масло (10в40 фукс е сега) и 50 000 км след смяна на ангренажен комплект. Държа да отбележа, че макарона имаше преди това проблеми с работата на празен ход и имаше давене и т.н- предполагам това е скъсило живота на ремъка. Лично аз съм настроен за най-песимистичния сцеарий- салата от бутала и клапани. При това положение ако"салата е станала" колко струва ремонта. Колата работеше на празен ход (ако не се лъжа). Предполагам (да не кажа сигурен съм) няма да мина само със смяна на агренажен комплект. Ако колата е само с прескочил ремък и при тези обстоятелства какво да очаквам. Знам, че тези коли им се такова таковата от палене на скорост, дърпане и въобще такива натоварвания.... КАТО ЦЯЛО НЕЗНАМ ДАЛИ СЪМ СКЪСАЛ РЕМЪК ИЛИ НЕ , ПОНЕЖЕ ПРОСТО СЕ ШАШНАХ! Преди да стане фала смених свещи и я покарах 20-тина км като от тях след смяната на свщите я изцедих хубаво до лютеницата , след което я карах както обикновено - 90-100 без цедене.Доживях голф да ме дърпа Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 и я оставихме при майстор. Пишете предположения, както и съвети. Ако съвсем съм я втасал заслужава ли си да правя глава, клапани, легла на клапани и т.н при положениЕ, че колата е карана последните 110 00км на газ или може би е по-добре да търся друга глава. Преди да стане сакътлъка показа компресия 12; 11,5;11; 11,5 атм.Поздрави!( и нали знаете - можеже да е по-лошо- Можеше да се случи на някой от Вас Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Шегувам се разбира се, но какво друго ми остава...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсан ремък или прескочил- последствия ?!
Collapse
X
-
Re: Скъсан ремък или прескочил- последствия ?!
Alex_RT написа:Здравейте,На 5- предавка при движени с 80-90 км в час и около 2000 оборота макарона рязко загуби мощност и стана по-шумен, пробвах да ускоря но нямаше достатъчно мощност, изплаших се и много не обърнах внимание какво е поведението на колата, отбих и колата работеше като шевна машина (звук метал в метал) . Накратко, незнам какво направих и дали усетих навреме проблема, но не звучеше хич добре. В крайна сметка веднага спрях и угасих. Въпросът ми е следния- Ако е само прескочил ремък какви са последиците? Възможно ли е въпросният шум да е от блокирал повдигач? Ако да- то какви са последиците. Колата е на 400км ДО смяна на масло (10в40 фукс е сега) и 50 000 км след смяна на ангренажен комплект. Държа да отбележа, че макарона имаше преди това проблеми с работата на празен ход и имаше давене и т.н- предполагам това е скъсило живота на ремъка. Лично аз съм настроен за най-песимистичния сцеарий- салата от бутала и клапани. При това положение ако"салата е станала" колко струва ремонта. Колата работеше на празен ход (ако не се лъжа). Предполагам (да не кажа сигурен съм) няма да мина само със смяна на агренажен комплект. Ако колата е само с прескочил ремък и при тези обстоятелства какво да очаквам. Знам, че тези коли им се такова таковата от палене на скорост, дъпане и въобще такива натоварвания.... КАТО ЦЯЛО НЕЗНАМ ДАЛИ СЪМ СКЪСАЛ РЕМЪК ИЛИ НЕ , ПОНЕЖЕ ПРОСТО СЕ ШАШНАХ! Преди да стане фала смених свещи и я покарах 20-тина км като от тях след смяната на свщите я изцедих хубаво до лютеницата , след което я карах както обикновено - 90-100 без цедене.Доживях голф да ме дърпа Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 и я оставих ме при майстор. Пишете предположения, както и съвети. Ако съвсем съм я втасал заслужава ли си да правя глава, клапани, легла на клапани и т.н при положениЕ, че колата е карана последните 110 00км на газ или може би е по-добре да търся друга глава. Преди да стане сакътлъка показа компресия 12; 11,5;11; 11,5 атм.Поздрави!( и нали знаете - можеже да е по-лошо- Можеше да се случи на някой от Вас Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Шегувам се разбира се, но какво друго ми остава...Брава 1.6
-
Като начало проверете зацепването на ремъка и дали е обетгнат. Ще си проличи ако е прескочил зъби.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ремъкът се оказа, че не е скъсан, но е прескочил в резултат на това , че парчета от пластмасовата кутия на ангренажа са паднали. След това ремъкът ги е сдъвкал и .... готово. Какво мога да очаквам при това положение. Следва да зацепи майстора ремъка и да видим какво ще стане. Има ли вероятност да се размина без сваляне на глава?Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:Ремъкът се оказа, че не е скъсан, но е прескочил в резултат на това , че парчета от пластмасовата кутия на ангренажа са паднали. След това ремъкът ги е сдъвкал и .... готово. Какво мога да очаквам при това положение. Следва да зацепи майстора ремъка и да видим какво ще стане. Има ли вероятност да се размина без сваляне на глава?Брава 1.6
Коментар
-
Голям късмет извадих! След прескочили 3 зъба и новото презацепване и смяна на агренажа колата е наред :D Оказа се , че причина за проблема е нагорялата и остаряла пластмаса която е капак на агренажа- проблема е дошъл от средната вътрешна част.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар