Пичове искам да сложа някакви измервателни уреди на брава 1.6 знам че няма много много смисъл на стоков мотор от такива работи но все пак да попитам какви е най удачно да бъдат уредите и към някоя марка да ме ориентирате аз си мисля за температура на маслото и налягане
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Измервателни уреди
Collapse
X
-
Re: Измервателни уреди
drnkk написа:Пичове искам да сложа някакви измервателни уреди на брава 1.6 знам че няма много много смисъл на стоков мотор от такива работи но все пак да попитам какви е най удачно да бъдат уредите и към някоя марка да ме ориентирате аз си мисля за температура на маслото и налягане>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Пълни глупости,колега къде видя 100лв.Един електрически уред плюс нещата необходими за свързване е от порядъка на 40-50лв.Аз лично сега ще слагам на Алфата за налягане на маслото и ще сложа механичен заради по-голямата му точност.Намираш си от магазин за такива неща обикновен манометър за налягане и гледаш да е до повече барове,например моя е до 10,въпреки че не са ти нужни толкова,но е по-добре да има горница.И вече както каза колегата се изкарва тройник от сегашния датчик и там вече трябва да измислиш начин(ако ще слагаш механичен) да изкараш с бързи връзки тънък маркуч,който да издържа до голямо налягане,защото самото масло ще стига да манометъра и така ще мери.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Аз ползвам двата технологични отвора в корпуса на масления филтър. Махам тапите и там завивам два преходника н различна дължина. На по-късия преходник съ завил датчика за маслото, защото да е по-близо до потока и да няма голям спад на температурата. На по-дългия съм завил датчика за наляганет. Датчика за налягането е с голям диаметър и това е другата причина да е изместен навън, защото тялото му ще пречи на другия датчик ако са един до друг. Не съм слагал лампа за критично ниско налягане, защото без тва си има стандартно в колата. През лятоо ми се разхлопа един биелен лагер и от спадналото налгае на маслото видях, че почти сигурно проблема е там още преди да вазглобим мотора. Налягането беше около 0.5 атм на заграл мотор при празен ход. Стандартната лампа не светна, защото все пак имаше някакво налягане.Вече пусках снимки на това какво и как съм направил, но ако някой иска пак ще пусна линка.Моите уреди са от Лада - температура на маслото, налягане на маслото и волтметър. Едните уреди бяха от Лада 2103-2106 - налягането и температурата на маслоо. От 2104-2105 съм взел волтметъра.Вече почти три години работят нормално и ми помагат да установявам режимите на работа на автомобила.Залебязах, че напрежението в системата пада до 12-12.5В през лятото при включен климатик, двата вентилатора и къси светлини - от това лято. Явно системата доста се товари, защото ако тези неща са изключени е 13.5-14В.Друго, което установих е, че при движение по магистрала със скорост над 140км/ч над 15 мин през лятото, температурата на маслото отива към 115гр и нагоре. Тогава се налагя да понамаля, за да ен продължи да се повишава. Не съм зсичал до къде може да стигне. Обаче преди да поставя уредите си спомням, че при 37-38гр през лятото съм карал 50-60км със скорост над 150-160км-ч, но не съм виждал температурата на маслото. То и тогава таблото ми беше от по-новите с този извамнител на температурата на антифриза, кото показва винаги 90гр. Но след като смених таблото и поставих тези уреди карам доста по-внимателно, защото вждам какво става в мотора по-подробно.Всъщност не, че не може да се кара и без уреди, ама ей така за занимание ги сложих.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар